Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kleopatra Królowa Nilu PL.nrg

kasia.kowalska12358 / gry / Gry(1) / Kleopatra Królowa Nilu PL.nrg
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
obrazek wymagania sprzętowe: Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku; Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo; Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich, która to zapoczątkowała powstanie nowych niepodległych państw, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, czy Kolumbia. Akcja rozpoczyna się w roku 1492, w chwili gdy Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat, a kończy w XVIII wieku, gdy ogłoszono niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na graczy czeka tu około 300 lat niesłychanie wciągających zmagań, obfitujących w wielkie bitwy, głośne wydarzenia oraz nieustanne spory polityczne. * Dwanaście nacji występujących w grze, zarówno europejskie jak Anglia, Hiszpania, Francja oraz rdzenno amerykańskie, jak Aztekowie i Inkowie. * Każda nacja posiada odmienne cechy, kulturę, styl architektoniczny, jednostki wojskowe, zależności ekonomiczne oraz dysponuje innymi technologiami. * Opcje rozgrywki jedno i wieloosobowej. * Cztery kampanie zawierające 30 wymagających misji, możliwość rozegrania całej kampanii, pojedynczych misji oraz historycznych bitew. * Wiele elementów i wydarzeń znanych z historii, sławni przywódcy, wydarzenia, bitwy, itp. * Gra wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny Cossacks: European Wars. * Zależności polityczno-ekonomiczne, gospodarowanie surowcami, itp. * Rozbudowa osad, budowanie przeróżnych budowli militarnych i cywilnych. * Rozbudowany system bitewny, taktyczne planowanie i prowadzenie bitew, odwzorowanie różnych formacji bojowych: piechota, jazda, artyleria, możliwość kontroli armii składających się nawet z 16 tysięcy jednostek.
Patch do gry Faraon
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności