pOrIipL.part06.rar
-
1. Spanish Albums -
1991 - Magia (Vinyl-Rip) -
1993 - Peligro (Vinyl-Rip) -
1995 - Pies Descalzos -
1996 - Pies Descalzos (Brazilian Edition) -
2005 - Fixation Oral Vol. 1 -
2005 - Primo Victoria - (320 kbps) -
2006 - Attero Dominatus - (320 kbps) -
2006 - Greatest Hits (2CD) -
2009 - Shakira Smooth Jazz Tribute -
2010 - Loba (Spanish Version. Deluxe Edition) -
2010 - Sale El Sol (CD + Libro Limited Ed.) -
2010 - Sale El Sol (The Sun Comes Out) -
2011 - Sale el Sol, Loca - EP (256 kbps) -
2012 - Carolus Rex 2012 -
2014 - Heroes -
35-36 część 1 -
35-36 część 2 -
4. Compilations -
albumy -
Anna Gemra - Wampir -
CD 1 -
CD 2 -
CD1 -
CD2 -
Covers -
Kolasińska -
kwartalnik filmowy 73 -
Lars von Trier - Spowiedź DOGMA-tyka -
lektor 10 -
Luther -
Łukasz Ronduda, Found footage film -
Metamorfozy kina współczesnego -
Mirosław Przylipiak - Kamera jako superego -
notatki z ''Widz w tekście horroru'' -
Nowe media a stare gatunki -
Paulina Haratyk - Found footage -
Sabaton -
sezon 08 [lektor PL] -
sezon 09 [lektor PL] -
sezon 1 -
sezon 10 [lektor PL] -
sezon 11 [lektor PL] -
sezon 12 -
sezon 13 [lektor PL] -
sezon 2 -
sezon 3 -
Top_Gear_S12_Outtakes_1 -
Top_Gear_S12_Outtakes_2 -
Ż
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 128 MB , 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.