TC.H.4.W.X.2.IKSBOKS360.part2.rar
-
■ Rip i Repack -
■ Strategiczne -
■ Strzelaniny -
■ Symulatory -
■ Wyścigi -
◄ Peugeot Laser 6.5.0 PL -
☆ Family Game Night 4 -
2013.3 + AKTYWATOR + PATCH -
ACDSee-12-0-342+spolszczenie+serial -
AURORA II -
auta -
Autocom 2013.1 r1 + AKTYWATOR FULL -
Autodata 2009 -
AUTODATA 3.17 PL chomikuj -
AutoData 3.41 PL plus lic Full -
AutoMapa 6.24 (1804) Polska Gotowa SD -
Becker Ready 50, backup -
Delphi AUTOCOM 2020.23+Keygen -
Diagbox 7.65 sprawdzone działa na WIN XP -
Diagbox 9.68 -
Diagnostyka -
DIAGNOSTYKA ELM327 -
diagnostyka samochodowa -
ETKA 7.5 + 8.1 (1246) 10.2018 -
FiatECUScan 3.6 -
Ford Etis Multilingual -
Ford MicroCat 2010 08 - 1,6GB -
Ford Service Information DVD (2009-2013) -
Forza Horizion DLC -
Forza Motorsport 4 DLC -
I. Fiat -
INTERFEJS FORD -
INTERFEJS OPEL -
KINECT JOY RIDE -
Kinect Joy Ride XBOX360 -
Kinect MotionSports -
Kinect The Gunstringer -
Kinect Wipeout 3 -
Kinectimals Now With Bears PL LT 3.0 Xbox 360 -
lancia lybra -
Nawigacje -
PEUGEOT LASER 6.5 PL -
PROGRAMY SAMOCHODOWE -
PSA -
PSA DiagBox v7 -
Vivid WorkShop Data ATI 12.1 PL -
VW ODIS-S 7.2.1 -
VW ODIS-S 7.2.1(1) -
WINDOWS 7 Ultimate (32 - 64 BIT) PL -
Wipeout In The Zone KINECT
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 to kontynuacja dobrze przyjętej (ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy), zręcznościowej symulacji lotniczej, sygnowanej nazwiskiem znanego amerykańskiego autora powieści sensacyjnych. Zasiadamy tu za sterami nowoczesnych myśliwców i uczestniczymy w podniebnych bataliach. Za wykonanie odpowiedzialne jest rumuńskie studio Ubisoftu, posiadające siedzibę w Bukareszcie.
W H.A.W.X. 2 względem części pierwszej zawartych zostało kilka istotnych nowości, w tym nowe typy misji. Znalazły się wśród nich m.in. zadania polegające na kontrolowaniu bezzałogowych samolotów oraz zdobywaniu w ten sposób informacji na temat sił wroga. Zabawę umilają również etapy, w których gracz bierze udział w bardzo trudnym manewrze tankowania w powietrzu.
Ponadto w „dwójce” każda misja rozpoczyna się od startu (realizowanego zarówno z naziemnych lotnisk, jak i lotniskowców – w kilku przypadkach pod ciężkim ostrzałem wroga), a kończy na lądowaniu. Zadania, które w części pierwszej zaliczaliśmy pozostając cały czas w powietrzu stanowią zdecydowaną mniejszość.