Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg

kaku311 / ■Komputerowa Gratka / Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg
Download: Komputerowa gratka - szkoła czarowania.nrg

62,61 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
2007-3-cover.jpg
"Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę.
Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania.
W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
2007-6-cd.png NAUKA NA WESOŁO: Litery – układanie wyrazów według wzoru Kolory i kształty – porządkowanie według cech Liczby – dodawanie w zakresie 12 Pojęcia – niższy - wyższy, dłuższy - krótszy, mniejszy - średni - większy Muzyka – wyczucie rytmu, odgrywanie prostych melodii, Smocza piosenka Ćwiczenia pamięciowe Obsługa komputera – myszka ZABAWY: Przebieranki Smocze węzły Tańce brzdąkańce Turniej rycerski Uporządkuj pionki Oczkowe wyliczanki Klejnoty i skarby Owce na manowcach Kolorowanki augen051.gif
obrazekFilipowi pomóżcie zrobić zakupy na świątecznym kiermaszu, a Barnabie pokonać Gryziwąsa w bitwie na śnieżki. Z Tosią wyhodujcie drzewko pomarańczowe, zaś ze mną zbierzcie klucze w lodowym tunelu. NAUKA NA WESOŁO: * Zmiękczenia CI, NI, SI , ZI * Cyfry i liczby – obliczenia pieniężne * Ciekawostki – obyczaje i tradycje świąteczne * Muzyczne zabawy – świąteczna piosenka * Obsługa komputera – mysz i klawiatura ZABAWY: * W szklarni Tosi * Bitwa na śnieżki * Świąteczne zakupy * Projektowanie pocztówek * Zgadywanka Gryziwąsa * Kolorowanka * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
2007-3-cover.jpg "Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę. Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
NAUKA NA WESOŁO: * Litery Ć, Ń, Ś, Ź - zmiękczenia przez kreskę * Przyroda – fauna i flora Ameryki Południowej * Cyfry i liczby – dzielenie na równe części i rozdzielanie po kilka * Historia - wszystko o Inkach * Ciekawostki – mieszkańcy Amazonii * Muzyczne zabawy – Piosenka podróżnika * Obsługa komputera – mysz i klawiatura ZABAWY: * Lot samolotem * Obsługa w barze * Szukanie różnic * Przebieralnia * Kolorowanka * Inkaski labirynt * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
obrazekW tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was do Szkoły jazdy. Z misiem Barnabą odkrywajcie tajemnice ruchu drogowego. Filipowi pomóżcie zatankować samochody, a Tosi pilnować porządku na drodze. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Litery G i H - pisanie i odczytywanie wyrazów w krzyżówkach * Technika - samochód * Cyfry i liczby - dopełnianie do 20 * Miara pojemności - litr * Ciekawostki - wszystko o poruszaniu się na drodze * Muzyczne zabawy - Piosenka Barnaby * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Rozwożenie gazet * Składanie samochodów * Manewry samochodem * Tankowanie * Krzyżówki * kolorowanka * Wyścig z Gryziwąsem * Znaki drogowe - quiz * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
obrazek W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was za przygodę z „Zakochanym Filipem”. Ze skrzatem Filipem - treserem policzcie piłki. Z misiem Barnabą przygotujcie wesołego klauna i magiczny cylinder, Tosi pomóżcie przejść po linie. A z Paptką spróbujcie zostać cyrkowymi iluzjonistami. Zapraszamy do zabawy! Nauka na wesoło: • Litery Ó i Ż – pisanie i odczytywanie wyrazów • Zasady pisowni „ó” • Cyfry i liczby – dwa (trzy) razy tyle • Magiczne słowa – porównania i idiomy • Ciekawostki – wszystko o sztuce cyrkowej • Muzyczne zabawy – Piosenka Filipa • Obsługa komputera – mysz i klawiatura
obrazekOmawiana produkcja przenosi młodych odbiorców na Dziki Zachód, gdzie wraz z czarodziejką Papatką odwiedzają indiańską wioskę, z misiem Barnabą budują linię kolejową, z szeryfem Filipem pilnują porządku w miasteczku, a z myszką Tosią pracują na rancho.Oprócz rozrywki, program niesie ze sobą liczne walory edukacyjne: zawiera wiadomości o Indianach i Dzikim Zachodzie, uczy obsługi komputera, odczytywania krótkich wyrazów ze zrozumieniem. Dzięki niemu dzieci poznają również szereg zagadnień związanych z techniką (układanie linii kolejowych), przyrodą (kojot, skunks, piesek preriowy , bizon), geografią i historią. augen051.gif
suyg4n.jpg Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania - literki J, P, W - Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr - Ekologia - segregacja śmieci - Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki - Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej - Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy - Cyfry i liczby - 0, 10 Zabawy: - Łowienie puszek - Skaczące bobry - Magiczny wiatraczek - Leśny labirynt - Zrób domowe przetwory - Składanie roweru - Rowerowa przejażdżka - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki.
ChomikImage.aspx?k=1290265&t=633827334247581640&id=5776400&vid=5776400 Nauka na wesoło: - Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski - Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie - Konstruowanie – budowanie mostów - Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby - Muzyczne zabawy – Słodka piosenka - Ciekawostki – wszystko o miodzie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Ruchome piaski - Budowanie mostów - Zagadki sowy - Rozpoznaj cienie - Chodzenie po kłodzie - Ratunek dla świetlików - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
product.jpg Nauka na wesoło: - Czytanie – rozpoznawanie wyrazów - Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak - Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów - Cyfry i liczby – całość i połowa - Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka - Ciekawostki – wszystko o dinozaurach - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Czary w magicznej kuli - Kolorowanie jajek - Handlowanie na straganie - Naprawa gratów - Bociania misja - Ratunek dla zboża - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności