Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Ai War PC.rar

justyna7007 / Gry / Strategiczne / Ai War PC.rar
Download: Ai War PC.rar

544,13 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 32 MB

Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego.

AI War to nietypowa produkcja typu RTS, w której toczymy boje z dysponującym zaawansowaną sztuczną inteligencją komputerem, posługując się w tym celu kosmicznymi armiami złożonymi z tysięcy jednostek. Grę cechuje olbrzymia skala przedstawianych wydarzeń. Rozgrywki toczą się na przestrzeni całych układów słonecznych, wypełnionych często ponad setką planet. Typowe armie każdej ze stron potrafią liczyć nawet do kilkudziesięciu tysięcy statków kosmicznych. Twórcy zadbali o to, by grający nie pogubili się w tym wszystkim. Zamiast ręcznie zarządzać każdym najmniejszym szczegółem mogą skoncentrować się na ważnych decyzjach taktycznych i strategicznych. Podczas walki dużą rolę odgrywają ataki z flanki, plany obronne oraz wywiad, dzięki któremu zdobywamy informacje nie tylko o oddziałach wroga i ich położeniu, ale również jego technologii.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Pentium IV 1.4 GHz, 256MB RAM, karta graficzna 64MB (GeForce3 lub lepsza), 700 MB HDD Mieszanka strategii czasu rzeczywistego i gry taktycznej, wzbogacona dodatkowo o elementy cRPG i osadzona w futurystycznym, cyberpunkowym świecie. Głównym bohaterem jest tutaj Katrin, młoda i zdolna absolwentka akademii policyjnej. Dziewczyna, nazywana przez przyjaciół Kati, żyje właściwie w czarno białym świecie - wie, że stoi po stronie prawa i chciałaby, aby wszyscy ludzie byli szczęśliwi. W końcu zauważa jednak, że władza niekoniecznie zawsze musi mieć rację, a samo prawo może być używane do manipulowania ludźmi. Katrin zaczyna więc dążyć do poznania prawdy, a jej losy są ściśle powiązane z fabułą gry.Oprócz Katrin w grze pojawia się jeszcze kilka innych postaci. Jest tutaj arogancki i niezbyt bystry Fitch, który najbardziej przydaje się w trakcie walki. Jest też stroniąca od przemocy i bardzo inteligenta Charlie, a także młody, ale już bardzo doświadczony oficer o imieniu Maxim. Czwórka głównych bohaterów spotyka ponadto często przedstawicieli różnych grup społecznych – m.in. gotowych na wszystko najemników, stojących po stronie prawa policjantów czy wyposażonych w implanty elitarnych agentów. Co ciekawe, postaci niezależne mogą różnie reagować na prowadzoną przez gracza drużynę – czasem zdecydują się na współpracę, innym razem wręcz przeciwnie. Dzięki temu można grać w Power of Law wiele razy, a rozgrywka za każdym razem będzie nieco inna.Właściwie każda misja, którą trzeba w Power of Law ukończyć, to bitwa. Zdarzają się tutaj zarówno małe potyczki, gdzie walczy się o jedną ulicę, ale też wielkie bitwy, w których oprócz ludzi biorą też udział roboty, samochody i czołgi. Autorzy starali się urozmaicić każdą z misji, więc zazwyczaj można również zdecydować się na wykonanie zadań pobocznych. Zróżnicowane są również główne cele bitew – np. czasami drużyna ma aresztować jakąś wysoko postawioną postać, a innym razem kogoś chronić. W trakcie walki postaci korzystają z wielu różnych rodzajów broni, wśród których znajdują się m.in. pistolety, karabiny maszynowe i strzelby. W walce często biorą udział również wspomniane roboty – np. uzbrojony w ostrza “MRB”, przypominający ogromną pszczołę “Bee” czy mały i wyposażony w karabin maszynowy “Flea”.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 32MB RAM Planszowa wersja Dyplomacji powstała w USA w latach 50-tych. W wersji komputerowej grać można z komputerem lub z 2 do 7 żywych przeciwników. Oczywiście gra z ludźmi jest ciekawsza, ale zajmuje znacznie więcej czasu (znane są wypadki gier, które trwały po kilkanaście lat!). W wersji klasycznej gracze obejmują rolę mocarstw europejskich w okresie poprzedzającym I wojnę światową. Istnieje też wiele modyfikacji. W grze nie ma w ogóle elementów losowych, a najważniejsze jest zawieranie sojuszy (i ich łamanie), stąd nazwa gry
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta graficzna 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 60 MB HDD Defcon to już trzeci projekt developerów ze studia Introversion Software, którzy stoją za stworzeniem Uplink: Trust is a Weakness („symulacja” życia hackera, pracującego dla wielkich międzynarodowych korporacji) oraz Darwinii (niekonwencjonalna strategia czasu rzeczywistego). Inspiracją do powstania opisywanej gry bez wątpienia był film Gry wojenne (WarGames) z 1983 roku, a konkretniej sceny, gdzie tamtejszy superkomputer przeprowadzał liczne symulacje globalnego konfliktu nuklearnego.Całość najkrócej można opisać jako grę taktyczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym, w której osoby siedzące przed komputerami przejmują kontrolę nad państwami posiadającymi broń nuklearną i walczą o całkowitą dominację nad naszym globem. W Defcon punkty zdobywa się głównie za unicestwienie obywateli kraju przeciwnika. Gracze decydują o wszystkim „z góry”, obserwując jedynie uproszczoną mapę Ziemi przedstawiającą aktualny rozwój wydarzeń. Największe znaczenie odgrywają tutaj atomowe silosy, gdzie znajdują się głowice jądrowe, a także rakietowe systemy obronne zdolne zniszczyć nadlatujące pociski wroga. Dużą rolę przypisano również okrętom podwodnym (możliwość przeprowadzania niespodziewanych ataków), flocie nawodnej (tropienie wspomnianych łodzi podwodnych) i lotnictwie (strategiczne bombowce przenoszą pociski nuklearne). Zwycięstwo zależy od planu działania - w momencie, gdy nasze rakiety znajdą się w powietrzu, przeciwnik zaczyna widzieć na swojej mapie położenie wyrzutni, które je odpaliły i może skutecznie kontratakować.Pojedyncza potyczka w Defcon trwa zazwyczaj około 30-40 minut, przy czym w trybie jednoosobowym zaimplementowano możliwość przyspieszania upływu czasu nawet do dwudziestu razy. Aby zapobiec zbyt szybkiemu zakończeniu starcia, twórcy wprowadzili do zmagań pięciopoziomową skalę warunków obrony rywalizujących państw (Defense Condition, w skrócie DEFCON) - każda zmiana stanu zajmuje kilka minut. Rozgrywka rozpoczyna się na poziomie piątym, który oznacza brak jakichkolwiek akcji zaczepnych. Później skala zmienia się na 4 (można naruszać granice wrogiego kraju), 3 (możliwość przeprowadzania ataków na obszarze kontrolowanym przez oponenta), 2 (nasilenie działań ofensywno-defensywnych, ale bez użycia broni atomowej) i - ostatecznie - staje na Defcon 1 (dozwolone bombardowanie nuklearne).
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Gwiezdna strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w trójwymiarowej grafice, a zatem, podobnie jak ma to miejsce w Homeworldzie, rozgrywana w pełni trójwymiarowej przestrzeni. Jest to debiutancki projekt studia Ironclad Games, założonego przez weteranów branży rozrywki elektronicznej, wywodzących się z zespołów Barking-Dog (Homeworld: Cataclysm, Treasure Planet: Battle at Procyon) i Rockstar Vancouver. Główną inspiracją dla autorów tej produkcji była stara gra planszowa pt. „Buck Rogers – Battle for the 25th Century”, w której to widzieliśmy dynamiczny system słoneczny, floty gwiezdne, herosów ze specjalnymi mocami i możliwości zdobywania planet. Niemałe znaczenie miały też popularne obecnie filmy w stylu Babylon 5 i Star Wars oraz pomysły i rozwiązania, które zastosowali w swoich poprzednich, wyżej wspomnianych, grach.Fabuła opowiada o wojnie, jaka toczy się pomiędzy Koalicją Kupiecką (Trader Emergency Coalition) i dwoma agresywnymi oponentami znanymi pod nazwami: „Wygnani” (lub też „The Advent”) oraz Imperium Vasari. Grający mogą opowiedzieć się po stronie jednej z tych nacji, a następnie pokonać przeciwników. Każda z nich diametralnie różni się od siebie, wykorzystuje inne technologie, statki, struktury, czy bronie. Odmienne są ich historie i mity, a także strategie prowadzenia działań zbrojnych. Koalicja, z racji tego, że wojna nie jest istotą jej istnienia, na początku walki dysponuje nieco przestarzałą technologicznie bronią. Z kolei Wygnani odznaczają się rozwiniętymi umiejętnościami psionicznymi, zaś Imperium Vasari super zaawansowanymi nano-technologiami oraz zdolnościami pozwalającymi na manipulacje przestrzenią. Inne są także dążenia nacji – TEC chce po prostu obronić swoje systemy, Wygnani pragną zemsty i dostępu do surowców, a Vasari poszukują nowego miejsca na odbudowę swej rasy.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128MB (Geforce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP CivCity: Rome to gra ekonomiczna, przygotowana wspólnymi siłami przez firmy Firefly Studios (producenta cyklu Stronghold) oraz dowodzoną przez Sida Meiera Firaxis Games. Akcja programu przenosi gracza w czasy największej świetności Cesarstwa Rzymskiego, a głównym zadaniem jest zbudowanie tętniącego życiem miasta.Gra kładzie bardzo duży nacisk na kwestię rozwoju miasta. Pod względem liczby możliwych do skonstruowania budynków, CivCity: Rome przewyższa wszystkie wydane dotąd programy, które również nawiązują do czasów Cesarstwa Rzymskiego. Jakby tego było mało, gracz będzie mógł skorzystać z przeszło siedemdziesięciu różnych wynalazków, mogących podnieść poziom życia mieszkańców, jak i poprawić wygląd metropolii. Oczywiście, wpierw musimy zadbać o odpowiednie badania – bogate drzewo technologiczne przywodzi na myśl kolejne odcinki z serii Sid Meier’s Civilization. To zresztą nie jedyna analogia, pomiędzy tymi produkcjami. W CivCity: Rome można również tworzyć spektakularne monumenty, zwane „cudami świata”, które przynoszą określone profity.Duże znaczenie w grze ma interakcja z mieszkańcami, którzy zdradzą swoje zdanie dotyczące życia w mieście. Dzięki ich sugestiom możesz na bieżąco poprawiać kondycję metropolii i sprawiać, że Twoi podopieczni będą egzystowali w lepszych warunkach. Od czasu do czasu w metropolii pojawią się też słynni Rzymianie, którzy na ogół zlecą Ci wykonanie określonego zadania.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 300 MB HDD Evil Genius to oryginalna gra strategiczno-symulacyjna utrzymana w charakterystycznym stylu thrillerów szpiegowskich z lat 60 i 70-tych XX wieku (klimat jak z wczesnych filmów opowiadających o Jamesie Bondzie lub też z filmów o Austinie Powersie). Powstała ona w studiu developerskim Elixir Studios, które zasłynęło w świecie dzięki grze Republic: The Revolution. Twórcy klasyfikują swoje dzieło takim sformułowaniem „evil-empire-building sim”, ponieważ gracz nie staje się w nim prawym i niebywale odważnym agentem rządowym próbującym pokrzyżować plany zawładnięcia światem jakiegoś szalenie niebezpiecznego „typa”, lecz właśnie tym „typem”.Jesteśmy więc tytułowym „Geniuszem Zła”, a naszą przepustką do przejęcia panowania nad Ziemią jest skonstruowanie ostatecznego urządzenia zagłady. Problem w tym, że takowego „cudeńka” nie można kupić w byle sklepie, lecz trzeba go skonstruować od podstaw, a do tego potrzebna jest super-tajna baza i odpowiednie zaplecze finansowe (starujemy tylko ze 100 milionami dolarów). W związku z tym gracz musi zbudować bazę, wykonywać kolejne niebezpieczne misje, które przynoszą mu rozgłos i „złą” sławę, przeciwstawiać się siłom wymiaru sprawiedliwości (walka toczy w czasie rzeczywistym) oraz projektować i konstruować wymyślne bronie. Tylko połączenie tych czynników zagwarantuje sukces.Należy jeszcze dopowiedzieć, że wzorem starych filmów szpiegowskich, nasza baza umiejscowiona jest na wyspie, a pod naszymi rozkazami znajduje się masa najrówniejszej maści przestępców, u boku zaś niespotykane piękności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 2000/ME/XP/Vista/7 Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości.Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.W stosunku do Mount & Blade: Ogniem i Mieczem, w pewnym stopniu poprawiono Sztuczną Inteligencję sterowanych przez komputer żołnierzy. Rzadziej zdarza się, by udawali się w nie te miejsca gdzie trzeba lub zacinali się na chwilę w jednym miejscu. Oprócz kilku innych mniej istotnych usprawnień, naturalnie wprowadzono także szereg różnego rodzaju nieznanych wcześniej zadań. Dzięki temu gra starcza na dłużej i zapewnia dodatkowe godziny zabawy.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Fantasy Wars to klasyczna strategia, osadzona w klimatach fantasy. Rozgrywka prowadzona jest w systemie turowym. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina więc słynne serie Heroes of Might & Magic czy też Disciples. Omawiana pozycja w większym stopniu pokłada jednak nacisk na warstwę taktyczną kolejnych starć. Elementy typowe dla gier role-playing odgrywają niemniejszą rolę. W opisywanej grze pojawiają się cztery podstawowe rasy. Powinny one być doskonale znane miłośnikom fantasy. Oprócz ludzi są to krasnoludy, orki oraz elfy. Gracz może przejąć kontrolę nad każdą z tych czterech ras, wcielając się tym samym w postać dowódcy potężnej armii. Wątek fabularny w trakcie właściwej zabawy odgrywa dość istotną rolę.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB To druga już gra w ofercie firmy SEK, która wcześniej zasłynęła dzięki strategii Wiggles. ParaWorld jednak tamtego tytułu zupełnie nie przypomina. Akcję gry osadzono w prehistorii. Co ciekawe, w tej wersji rzeczywistości dinozaury wcale nie wyginęły i nieustannie zagrażają zamieszkiwanym przez ludzi terytoriom. Obejmujemy dowództwo nad jednym z tutejszych klanów starając się przeżyć w nietypowej rzeczywistości. Gra zachowuje wszystkie elementy standardowych RTS-ów przy czym na szczególną uwagę zasługuje unowocześniony moduł zarządzania jednostkami, który ma ułatwić kontrolowanie pojedynczych wojaków.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Sparta: Ancient Wars jest pierwszą częścią cyklu PeCetowych strategii czasu rzeczywistego, traktującego o głośnych starożytnych wojnach. Jak sama nazwa wskazuje, przejmujemy kontrolę nad legendarnymi oddziałami spartańskimi rodem z Półwyspu Peloponeskiego, słynącymi przede wszystkim z niesamowitej bitności. Niniejszy produkt szczególnie interesuje więc entuzjastów przeróżnych filmów o świecie antycznym – np. dzieła pt. The 300 Spartans z 1962 roku, przedstawiającego starcie pod Termopilami.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności