Cities XL PL.part1.rar
-
►Cities XL 2011 [PL] -
►S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla [PL] -
1.2.4 -
1.2.5 -
1.8.1 -
1111111AAAAAAAAA -
aa zdjęcia z ogniska 6 B -
aaa Jak co zrobić w minecraft aaa -
Ace of Spades -
Bitwa Warszawska -
East West Rockers - Dotknąć Cię -
Fale i drgania sprężyste -
Fifa 2012 chomikuj -
Fifa12 pl -
geografia klasa1 -
Grubson Coś Więcej Niż Muzyka (2011) -
gry 2012r -
informatyka -
jak zainstalowac minecraft -
Junior Stress -
m2bob -
Mafia II -
minecraft -
minecraft 1.2.4 -
minecraft 1.2.6 -
minecraft SP -
mody do minecraft -
mody do minecraft 1.2.5 -
mody do minecraft 1.3.2 -
Mój escape w minecraft -
MYSQL -
Naruto -
nauka -
NEED FOR SPEED SHIFT PL -
od 1 do 20 -
ognisko158 -
Programy -
Puls ziemi klasa 2 odpowiedzi do sprawdzianów -
Shoot Many Robots -
Siły w przyrodzie -
Ski Jumping 2007 -
Sky Block 1.2.5 -
Solar Białas -
sprawdziany -
Sprawdziany geografia kl.1 Gimnazjum -
StarCraft 2 PL -
świat fizyki (zamkor) 2.gimnazium -
The Sims 3 - Kariera -
The walking dead gra chomikuj -
zdjęciaskamieniałości
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♦ POLSKA WERSJA JĘZYKOWA - NAPISY ♦
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategia ekonomiczna, w której wcielamy się w burmistrza miasta i musimy dbać o rozwój naszej metropolii oraz zadowolenie jej mieszkańców.
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.