Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Ola Szwed i Kolezanki - 2011.zip

jule01174 / Ola Szwed i Kolezanki - 2011.zip
Download: Ola Szwed i Kolezanki - 2011.zip

128,27 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

.


obrazek

Privat - Fotki - 2011

Ola Szwed i Kolezanki

Tu - Znajdziesz - Wiecej


--------------


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, karta dźwiękowa Zeus: Pan Olimpu jest polityczno-strategiczną grą, w której poznasz codzienne życie w starożytnej Grecji.Zeus: Pan Olimpu jest już szóstą grą z doskonałej serii strategii ekonomicznych firmy Impressions Software. Tym razem twórcy Caesara i Faraona przenoszą gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji. Polska lokalizacja gry doczekała się rekomendacji Ministerstwa Edukacji Narodowej jako materiału dydaktycznego do nauki historii na poziomie gimnazjum i szkoły ponadpodstawowej.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 2.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Sailing Simulator 2011 to realistyczny symulator, cechujący się również wysokiej jakości oprawą graficzną. W grze zastosowanie znalazł zaawansowany system pogodowy oraz na zachowanie się kontrolowanych żaglówek.Jednym z najważniejszych elementów Sailing Simulator 2011 jest rozbudowany system notowań i statystyk. Za ich sprawą nie tylko dowiadujemy się jak wiele brakuje nam do najlepszych wirtualnych żeglarzy, ale również otrzymujemy wskazówki odnośnie tego, co powinniśmy poprawić, by wspiąć się wyżej w drabince.
obrazek Wymagania systemowe: procesor: 2,6 GHz pamięć RAM: 2 GB pamięć karty graficznej: 256 OMSI jest bardzo realistyczna symulacja na PC autobus do domu. Gracz przejmuje rolę kierowcy autobusu i jedzie autobus wraz z pasażerami, jak to możliwe na czas i bezpiecznie przez ruch. Szczególnie wysokie wartości położono na realistyczną symulację poszczególnych pojazdów, więc autobusy gorsze pod względem skali działania i prowadzenia swoich modeli w niemal każdym względem. W szczególności funkcje, takie jak o szczegóły model kultowego kontroli transmisji, fizyczna symulacja klimatyzacja, jak również w pełni funkcjonalny IBIS (Zintegrowany System Informacji na pokładzie) i oczywiście starannie produkowane sound design (składający się z prawie 100 pojedynczych dźwięków na pojazd) w celu zapewnienia wysokiego poziomu rzeczywistości . Realistyczny i szczegółowy krajobraz gęstego ruchu i obiektów animowanych przyczynia się do "Przygoda Bus" do dyspozycji wszystkich.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32MB Typowa niskobudżetowa produkcja, której podstawowym atutem jest kompletna licencja serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem. American Chopper po raz pierwszy pojawił się w amerykańskiej telewizji w marcu 2003 roku. W pewnym stopniu był on odpowiedzią na produkowany przez MTV program Pimp My Ride, w przeciwieństwie jednak do tego serialu główni bohaterowie zajmują się modyfikowaniem tytułowych chopperów (motocykli), a nie samochodów. Gra w głównej mierze tworzona była z myślą o konsolach nowej generacji (PS2, Xbox), wersja PC jest więc dość standardową konwersją. Podstawowy atut opisywanej produkcji to możliwość stworzenia własnego motocykla od podstaw. Sterowana postać dołącza do założonej przez rodzinę braci Teutel firmy o nazwie Orange County Choppers. Warto przy tym zaznaczyć, iż można skonstruować choppery znane z kolejnych odcinków serialu, jak chociażby Jet Bike, Black Widow Bike czy też MIA Bike. Narzędzia edycyjne są odpowiednio rozbudowane, dzięki czemu można dopasować wygląd maszyny do własnych upodobań.
Instalator do gry World Racing 2 100% działa pełna wersja
Full, żadnej instalacji, żadnych cracków, dołączone łatki do XP i Visty
obrazek X-Men: The Official Movie Game to gra akcji przygotowana równolegle z obrazem kinowym zatytułowanym X-Men: The Last Stand. Nie bazuje ona jednak na fabule filmu, lecz stanowi swego rodzaju pomost pomiędzy drugą, a trzecią częścią pełnometrażowych ekranizacji opowiadających o wyczynach X-Menów. Oznacza to, iż mamy tu okazję poznać wydarzenia, które doprowadziły do tego, co dzieje się w X-Men: The Last Stand. Jak pamiętamy, druga część filmu zakończyła się zwycięstwem X-Menów i zniweczeniem planów Williama Strykera i Magneto, jednakże nasi bohaterowie przypłacili to stratą Jean Grey. W trzeciej zaś, profesor Charles Xavier i spółka muszą poradzić sobie z odrodzoną Jean, znaną teraz jako Dark Phoenix oraz rozwiązać tajemnicę preparatu zatrzymującego mutację ludzkich organizmów, w wyniku których zyskują one nadprzyrodzone moce. Akcja X-Men: The Official Movie Game rozpoczyna się w kilka tygodni po zakończeniu X-Men 2, kiedy to podpopieczni Charlesa Xaviera powracają do kompleksu Alkali Lake, który służył Strykerowi jako baza i gdzie znajdowała się replika maszyny wzmacniającej moce telepatyczne, zwanej Cerebro. Ich celem jest zebranie elementów, z jakich skonstruowano kopię. Jednakże na miejscu okazuje się, iż siły HYDRY przybyły tu z podobnym zadaniem. Prowadzi to oczywiście do pierwszej, z wielu, potyczek, jakich doświadczymy w grze. Opowieść przygotowana przez tak znanych autorów, jak: Zak Penn (autor scenariusza do filmów X2: X-Men United i X-Men: The Last Stand) oraz Chris Claremont (twórca komiksów z tej serii), podzielona została na trzy akty, w obrębie których występuje 28 misji. W X-Men: The Official Movie Game możemy pokierować poczynaniami trójki bohaterów: Wolverine’a, Nightcrawlera i Icemana. Warto dodać, iż Nightcrawler nie występuje w obrazie kinowym, a opisywany tu tytuł odpowiada nam na pytanie, dlaczego. Oczywiście autorzy dołożyli starań, aby oddać w ręce grających wszystkie nadzwyczajne moce tych postaci, a także by przygotowane przezeń lokacje, wymuszały użycie tychże umiejętności. Zatem na poziomach wymagających dyskrecji niejednokrotnie skorzystamy z teleportacyjnych i akrobatycznych zdolności Nightcrawlera, tam gdzie trzeba będzie po prostu pokazać przeciwnikom surową siłę doskonale sprawdzi się Wolverine wyposażony w swoje adamentowe szpony, a gdy znajdziemy się na otwartych przestrzeniach nieoceniony okaże się pozostający w ciągłym ruchu Iceman (ślizgający się po lodzie) i jego pociski lodowe czy możliwość rażenia przeciwników gradem. Przy czym, na pewnych etapach rozgrywki gracz ma dowolność w wyborze postaci, którą wykorzysta, na innych zaś twórcy nie pozostawili nam żadnego pola manewru w tej kwestii i narzucili bohatera jakiego musimy użyć by przejść dalej.
obrazek Mercenaries 2: World in Flames to sequel jednej z największych elektroniczno-rozrywkowych niespodzianek 2005 roku. Początkowo utalentowani developerzy z firmy Pandemic Studios postanowili skupić się tylko na jednej konsoli (PlayStation 3), ale po podpisaniu umowy wydawniczej z korporacją Electronic Arts zapowiedziano jeszcze wersję dla Xboxa 360, PlayStation 2 oraz PeCetów. Tym razem nie trafiamy do Korei Północnej, lecz wykonujemy misje na terytorium Wenezueli. Operujemy zarówno w głębi lądu (np. w dżungli), jak i na przybrzeżnych wodach, odwiedzając chociażby platformę wiertniczą. Przebieg akcji obserwujemy oczywiście z perspektywy trzeciej osoby, aczkolwiek przykładowo w trakcie precyzyjnego celowania włącza się widok FPP. Kampanię w trybie single player podzielono na szereg trudnych zadań, traktujących o różnych akcjach militarnych (m.in. wysadzanie w powietrze określonych budowli i uprowadzenie konkretnej osoby). Naszymi reprezentantami w wirtualnej rzeczywistości są naturalnie postaci tytułowych najemników (łącznie trójka awanturników), wśród których ponownie obecny jest np. widowiskowo działający Mattias Nilsson rodem ze Szwecji. Każdy bohater może używać bogatego arsenału broni ręcznej (karabiny, granatniki etc.) i narzędzi dodatkowych oraz kierować rozmaitymi wehikułami (czołgi, ciężarówki, transportery opancerzone, śmigłowce, samochody terenowe itp.). Warto zauważyć, iż teraz przejęcie maszyny bojowej od przeciwnika nie sprowadza się de facto do uaktywnienia jednego przycisku, ponieważ autorzy zaimplementowali specjalną zręcznościową mini-grę. Dopiero zwycięstwo w tej ostatniej pozwala na usadowienie się za sterami danego urządzenia militarnego. Na polu walki, oprócz wspomnianych protagonistów, obecne są przeróżne stronnictwa. Lewicowa partyzantka ukrywa się w leśnych ostępach, rządowe wojska rezydują w pilnie strzeżonych bazach itd. Nie musimy jednak wcale poruszać się wśród tych frakcji samotnie, albowiem developerzy wprowadzili opcję dwuosobowej kooperacji na podzielonym ekranie (drugi użytkownik może dołączyć do zabawy w dowolnym momencie kampanii single player). Twórcy zaprojektowali środowisko o bardzo wysokim stopniu interaktywności. Nie ma zatem chociażby problemu ze staranowaniem lichego domu za pomocą rozpędzonego pojazdu pancernego lub podpaleniem uschniętych drzew, od których zajmują się stojące w pobliżu cysterny z benzyną. Realistycznie prezentuje się też model fizyczny (engine Havok 4.5).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności