Cities XL PL.part3.rar
-
30 Minutes or Less -
80 Milionów -
A Quiet Life -
Amelia Earhart -
Caged - Captifs -
Cedar Rapids -
Conan The Barbarian -
Czarna Wenus -
Druga Ziemia -
Drzewo Cytrynowe -
ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final -
Filmy 2010 -
Filmy 2012 -
Filmy 3D - 2009 -
Flypaper -
Geneza planety małp -
Gniew Kaina -
Gry Małżeńskie -
Hellraiser Revelations -
Internet Exploer 9 PL -
Jak uczy się pływać -
Kabaret Ani Mru Mru - Czern czy Biel -
Kinatay -
Księżniczka - Princess -
Labirynt Strachu 3D -
Ligia Sprawiedliwych Fatum -
LORD OF THE RINGS WAR IN THE NORTH PL -
Microsoft Office 2003 PL -
Mistrzyni kierownicy - Fast Girl -
MMA Attack 05.11.2011 -
Monte Carlo -
Mroczne miasto - 380.000 Volt -
Muppety - The Muppets -
Mysliwy Shekarchi The Hunter -
Nasz bezlitosny świat -
Nero Multimedia Suite 10 PL -
Nic do oclenia -
NIEZBĘDNIK GRACZA -
Pieśni o morderstwie -
Po drugiej stronie torów -
Porwanie -
Przyspieszenie pobierania -
Służące -
The Change Up -
The Sunset Limited -
Trener na szóstkę -
W jej skórze -
Winter of Frozen Dreams -
Zaginiony skarb wielkiego Kanionu -
Zamiana ciał
♦ POLSKA WERSJA JĘZYKOWA - NAPISY ♦
Strategia ekonomiczna, w której wcielamy się w burmistrza miasta i musimy dbać o rozwój naszej metropolii oraz zadowolenie jej mieszkańców.
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.