Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Silent Hunter 2 PC.iso

jorg / GRY PC / GRY-SYMULATORY / Silent Hunter 2 PC.iso
Download: Silent Hunter 2 PC.iso

555,37 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D

Silent Hunter II to nowe wcielenie przebojowego symulatora okrętu podwodnego. Gra odtwarza z dużą dokładnością dramatyczne losy bitew o Atlantyk rozegranej między niemieckimi U-bootami, a brytyjskimi i amerykańskimi okrętami uczestniczącymi w konwojach z pomocą dla wojsk walczących w Europie i walczyć ku chwale III Rzeszy. Dzięki współpracy byłego dowódcy jednego z niemieckich okrętów podwodnych, obecnego admirała Ericha Toppa, który wsparł autorów swoimi konsultacjami, Silent Hunter II jest najbardziej realistycznym symulatorem tego typu.

Wzorujący się na najlepszych cechach gry, która już kiedyś została uznana za jedyną w swoim rodzaju, Silent Hunter II jest reprezentantem nowej generacji symulatorów okrętów podwodnych z czasów II wojny światowej. Strona wizualna gry należy do jednej z najbardziej dopracowanych, a sekwencje filmowe i prezentacje multimedialne mogłyby robią duże wrażenie. Realistyczne tekstury, trójwymiarowe modele okrętów i samolotów pozwalają maksymalnie urealnić samą rozgrywkę.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Red Jets to kolejna pozycja dla spragnionych wrażeń miłośników podniebnych potyczek. Program został stworzony przez grupę InterActive Vision, znaną przede wszystkim z niezbyt skomplikowanych i mocno zręcznościowych symulatorów lotu (przede wszystkim Red Skies over Europe oraz Pacific Warriors 2: Dogfight), w dużej mierze korzysta więc ze sprawdzonego engine'u swych poprzedników, przenosząc go jednak w nieco bardziej współczesne realia zimnej wojny. Scenariusz Red Jets przedstawia graczom alternatywny bieg historii – niejawna rywalizacja o supremację i władzę nad światem przeradza się w otwarty konflikt między siłami NATO i Paktu Warszawskiego. Gracz wciela się w rolę pilota radzieckich latających maszyn bojowych, którego najważniejszym obowiązkiem jest wierna służba sowieckim siłom powietrznym, co oczywiście związane jest z koniecznością wykonywania szeregu mniej lub bardziej skomplikowanych misji (w sumie dwadzieścia kompletnych bitew). W zależności od powierzonego nam zadania, korzystamy z trzech dostępnych modeli samolotów odrzutowych (do dyspozycji: sławny i niezwykle udany Mikojan-Guriewicz MiG-29 Fulcrum, de facto hipotetyczny pionowzlot Jakowlew Yak-141 Freestyle oraz wszechstronny i wielozadaniowy Suchoj Su-27 Flanker), każdy dysponujący oczywiście różnymi zestawami uzbrojenia i charakteryzujący się odmiennymi parametrami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Silent Hunter II to nowe wcielenie przebojowego symulatora okrętu podwodnego. Gra odtwarza z dużą dokładnością dramatyczne losy bitew o Atlantyk rozegranej między niemieckimi U-bootami, a brytyjskimi i amerykańskimi okrętami uczestniczącymi w konwojach z pomocą dla wojsk walczących w Europie i walczyć ku chwale III Rzeszy. Dzięki współpracy byłego dowódcy jednego z niemieckich okrętów podwodnych, obecnego admirała Ericha Toppa, który wsparł autorów swoimi konsultacjami, Silent Hunter II jest najbardziej realistycznym symulatorem tego typu. Wzorujący się na najlepszych cechach gry, która już kiedyś została uznana za jedyną w swoim rodzaju, Silent Hunter II jest reprezentantem nowej generacji symulatorów okrętów podwodnych z czasów II wojny światowej. Strona wizualna gry należy do jednej z najbardziej dopracowanych, a sekwencje filmowe i prezentacje multimedialne mogłyby robią duże wrażenie. Realistyczne tekstury, trójwymiarowe modele okrętów i samolotów pozwalają maksymalnie urealnić samą rozgrywkę.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D Echelon: Wind Warriors to dodatek do zręcznościowego symulatora Echelon. Akcja rozgrywa się w tym samym, znanym z podstawowej wersji gry futurystycznym świecie przyszłości. Grę zaczniemy w 2351 roku jako major Jason „Wolf” Scott, jeden z najlepszych pilotów Federacji Galaktycznej. Do wykonania dostaniemy rozbudowaną kampanię podzieloną na ponad 40 misji bojowych. Rozgrywka toczy się na olbrzymim terytorium, gdzie spotkamy ponad 30 typów samolotów, 100 pojazdów oraz przeszło 100 różnych obiektów i budynków.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB Rail Simulator to realistyczny symulator kolei zrealizowany przez ten sam zespół ludzi, który w 2001 roku zaserwował nam grę Microsoft Train Simulator. Tym razem jednak wydawcą nie jest gigant z Redmond, lecz koncern Electronic Arts. Nie ulega wątpliwości, iż produkt ten skierowany jest głównie do miłośników kolejnictwa, dla których kilkugodzinne obsługiwanie parowozu czy elektrowozu i podziwianie widzianych za oknami krajobrazów jest znakomitą formą spędzania wolnego czasu. Na potrzeby Rail Simulatora autorzy z dużą pieczołowitością, przy pomocy takich programów jak np. 3D Studio Max, przenieśli do trójwymiarowego świata kilka autentycznych tras kolejowych wraz z ich najbliższym otoczeniem. Jedna z nich zlokalizowana jest w Niemczech (linia z Hagen - Siegen), a kolejne trzy w Wielkiej Brytanii (Oxford - Paddington, New Castle – York oraz Bath - Temple Comb). W grze znajdziemy też szlaki kolejowe rodem z Ameryki Północnej. Szczegółowo odtworzonych zostało również dziesięć rzeczywistych pociągów, w tym osiem rodem ze Starego Kontynentu, a dwa pochodzące z Ameryki Północnej. Zwrócono dużą uwagę na realistycznie zachowanie się urządzeń znajdujących w tych maszynach, czyli na przykład aby ruszyć całym składem wymagane jest wytworzenie w układzie hamulcowym ciśnienia zdolnego całkowicie go zatrzymać. Warto też zaznaczyć, iż kierować pociągiem możemy z zewnątrz lub jego wnętrza.
obrazek wymagania: Procesor: 2.2 GHz , Pamięć: 1 GB ,Karta graficzna: 256 MB Symulator wielotonowej ciężarówki. Zajmujemy się przewożeniem ładunków w ekstremalnych warunkach i ciekawych lokacjach, między innymi na obszarach pustynnych i terenach arktycznych. Extreme Trucker jest kolejną odsłoną bardzo popularnej serii 18 Wheels of Steel, będącej dziełem studia deweloperskiego SCS Software. W trakcie rozgrywki zasiadamy za kierownicami ogromnych ciężarówek, zajmując się rozwożeniem ładunków. Podstawowym usprawnieniem w stosunku do poprzednich odsłon cyklu jest to, że tym razem zabawa nie ogranicza się do pojedynczego terenu działań. Do naszej dyspozycji oddano pięć zasadniczych lokacji, a cechą charakterystyczną opisywanej gry jest konieczność zabawy w ekstremalnych warunkach. Mowa tu między innymi o dżunglach Ameryki Południowej, pustynnych obszarach Afryki, terenach arktycznych czy wielkich australijskich autostradach.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM Nietypowy tytuł, który bazuje na wyświetlanym na kanale Discovery Channel i prowadzonym przez Jessego Jamesa programie telewizyjnym „Monster Garage”. Cała zabawa opiera się na przerabianiu seryjnych pojazdów na coś znacznie bardziej oryginalnego (np. mobilną rampę). Podstawowe ograniczenie polega natomiast na tym, że ekipa ma na to tylko siedem dni i niewielki budżet w postaci trzech tysięcy dolarów, który może być powiększany jedynie poprzez sprzedawanie niepotrzebnych części. Bezpośrednie nawiązania do programu telewizyjnego można również zauważyć w wyzwaniach, których trzeba się podjąć w grze. Zadania, których jest w sumie siedem, są idealną kopią tych z telewizyjnej edycji „Monster Garage”. Każde z dostępnych zadań podzielono na cztery etapy, które zalicza się w określonej kolejności. A są to: planowanie (początkowo mamy do dyspozycji tylko jeden plan, w dalszej części gry jest ich więcej), konstruowanie pojazdu, dekoracja oraz ostateczna próba. Znaczną część limitu czasowego (2-6 dni) wykorzystuje się na budowę wehikułu, tak aby sprostać postawionym wcześniej wymaganiom. Gracz musi rozpocząć od całkowitego rozebrania pojazdu, który ma za zadanie przerobić, następnie zamawia odpowiednie części bądź też modyfikuje te istniejące, wykonuje niezbędne prace, a na koniec składa wszystko w całość. Do jego dyspozycji oddano grupę pracowników (w sumie jest ich czterech), którym można wydawać różnorakie polecenia. Każde z nich zabiera jednak określoną ilość czasu, trzeba więc sobie wszystko dokładnie rozplanować, tak aby zdążyć ze zmontowaniem wehikułu. Warto też zaznaczyć, iż do celu prowadzi tylko i wyłącznie jedna droga, nie można więc sobie pozwolić na żadne błędy. Ostatni dzień jest przeznaczony na dopieszczenie stworzonej maszyny, można do niej domontować atrakcyjne dodatki, zmienić kolor nadwozia czy też zakupić naklejki. Po zakończeniu ostatniego dnia przychodzi czas próby, gracz zasiada za kierownicą stworzonej przez siebie maszyny i wykonuje określone wcześniej zadanie. Jest ono dopasowane do typu stworzonego wehikułu, przykładowo, po skonstruowania wozu straży pożarnej należy ugasić ogień, a kosiarka musi się pozbyć określonej ilości trawy.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Beach Life to nowa gra zespołu Deep Red Games, twórców takich hitów jak Risk II czy Monopoly Tycoon. Tym razem jest to symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, piasku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek. W tej grze zaprawionej dużą szczyptą humoru nie brakuje niczego co można spotkać w najpopularniejszych kurortach na świecie: alkohol, sporty wodne, flirt, seks, opalanie, dancingi, a nawet zbierania pamiątek. Na wybranej tropikalnej wyspie musimy zbudować ośrodek wypoczynkowy z hotelami, barami, klubami, zagospodarować plaże i stworzyć warunki do uprawiania sportów wodnych. Każda wyspa ma swoją charakterystykę zmuszając graczy do odmiennego wykorzystania terenów pod budowę poszczególnych atrakcji. Oprócz zwykłych wakacyjnych przyjemności, jak oglądanie wypoczywających turystów czy flirtujących z ratownikami panien, czekają nas też przykre niespodzianki. Losowe zdarzenia mogą przynieść sztorm lub zatrutą żywność w restauracjach, co z pewnością nie przyczyni się do popularności naszego kurortu.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki z 256 MB Symulator Demolki to kolejna, po Symulatorze Farmy, gra niemieckiej firmy GIANTS Software, w której możemy przekonać się, jak wygląda praca w jednym z powszechnych zawodów. Tym razem zamiast prowadzić własne gospodarstwo jako rolnik, dbamy o funkcjonowanie fikcyjnego przedsiębiorstwa specjalizującego się w rozbiórkach budynków. Na grę składa się 30 misji umiejscowionych w bezustannie modernizowanym, przemysłowym mieście. W trakcie zabawy odwiedzamy m.in. port, dzielnicę biznesową i starówkę. Nasze działania obejmują także oddalone od centrum bocznice kolejowe oraz tereny przedmieścia. Zanim rozpoczniemy wykonywanie firmowych zleceń, możemy wziąć udział w kilku tutorialach, wyjaśniających podstawy rozgrywki.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB Fire Department to mówiąc dosłownie kompleksowy symulator pracy dowódcy remizy strażackiej. Gracz otrzymuje bardzo odpowiedzialną funkcję, musi zająć się szkoleniem podległych mu drużyn strażackich (m.in. uczeniem jak opanować stres oraz jak rozprzestrzenia się ogień i jak go można zatrzymać) oraz utrzymaniem wozów i sprzętu gaśniczego w należytym stanie technicznym. Do naszych obowiązków należy też uczestniczenie w akcjach pożarniczych i dowodzenie ich przebiegiem. Przed nami dziesięć spektakularnych misji, w których stawimy czoło zarówno pożarom zwykłych budynków mieszkalnych, jak i olbrzymim pożarom zakładów petrochemicznych naszpikowanych łatwopalnymi i wybuchowymi substancjami. Życie strażaków, jak i potencjalnych ofiar katastrof leży w naszych rękach. Podczas akcji musimy podejmować strategiczne decyzje, wskazywać, w którym miejscu przeciwstawić się ogniu, gdzie postawić zaporę wodną, jakich środków gaśniczych użyć, a w razie potrzeby wezwać jednostki specjalistyczne. Za ofiarną służbę zostaniemy nagrodzeni medalami i wyróżnieniami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.0 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Symulator Koparki to produkt, w którym otrzymujemy okazję sprawdzenia na placu budowy własnych umiejętności obsługi potężnych koparek, buldożerów i ładowarek. Do dyspozycji gracza zostaje oddana szeroka gama różnorodnych sprzętów budowlanych, od zwykłych koparek jednonaczyniowych aż po gigantyczne, czerpakowe kolosy o masie kilkunastu tysięcy ton i długości 240 metrów. Choć to koparki są w grze najistotniejsze, twórcy zaoferowali też urozmaicenie w postaci okazji do pokierowania spychaczami, ładowarkami, buldożerami i wywrotkami. Wszystkie je odtworzono z zamiarem uzyskania jak największego realizmu, zarówno graficznego jak i fizyki obsługi. Nie tylko możemy na własne oczy podziwiać prace części takich jak siłowniki, łychy czy gąsienice, ale również samodzielnie sterować wszystkimi ważnymi elementami maszyn. Zaczynamy jako szef skromnej firmy budowlanej, by wraz z wypełnianymi misjami powoli piąć się coraz wyżej. Za zarobione pieniądze kupujemy lepsze i większe maszyny.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności