Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kosmiczna Kolonia PC.iso

jkadolf / GRY PC / ►GRY PC Strategie / Kosmiczna Kolonia PC.iso
Download: Kosmiczna Kolonia PC.iso

662,51 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 8MB

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold). Spoglądając na tytuł gry, nie trudno jest się domyśleć, iż tym razem przenosimy się w przyszłość, w przestrzeń kosmiczną, gdzie czeka nas założenie oraz utrzymanie kolonii na odległej i nieznanej planecie. Rozpoczynamy jak zwykle bardzo skromnie, posiadając jedynie kilka podstawowych budynków, jednak z czasem zaczniemy budować prawdziwe, olbrzymie i tętniące życiem metropolie. Głównym celem przyświecającym graczowi w Space Colony jest uczynienie naszej kosmicznej kolonii źródłem jak największych przychodów. W tym celu musimy dokonywać odpowiednich inwestycji i w ten sposób cały czas dbać o zadowolenie obywateli naszego kosmicznego miasteczka, którzy im będą szczęśliwsi tym z pewnością chętniej przyczynią się do powiększania stanu naszego konta. Będziemy musieli zadbać o wydobycie niezbędnych surowców a także przygotować dla mieszkańców przeróżne atrakcje, np. ZOO pełne obcych, bary, automaty do gier, itd.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Potężny mag Marcus Dominus Ingens stał się nieśmiertelny. Osiągnął to poprzez poznanie tajemnicy Kamienia Filozoficznego. Pycha i chęć władzy doprowadziła go do zabicia wszystkich równych mu alchemików. Przy pomocy Złotych Kadzi przechowuje ich dusze, które wspomagają jego zaborcze działania. Uzyskując tak potężne moce jest w stanie kontrolować siły piekielne. Całe zastępy demonów i diabłów służą mu pokornie. Chcąc uzyskać pełnię władzy nad światem musi jednak zniszczyć Bożego Wysłannika, który zajął Miejsce Równowagi – odwieczny tron, na którym co dwieście lat zasiada istota obdarzone wielką mocą czynienia dobra. Boży Wysłannik zatopiony w głębokiej medytacji nie może bezpośrednio ingerować sytuację na Ziemi. Marcus zdaje sobie sprawę, że jest za słaby aby zniszczyć Bożego Wysłannika. Wypuścił więc hordy piekielnych poczwar porywających ludzkie dusze, które mag potem przechowuje w Złotych Kadziach. Z każdą nową duszą jego moc rośnie, w przeciwieństwie do mocy Wysłannika. Bractwo Alchemików od lat szkoliło łowców do walki ze złem. Zaprawieni w bojach, wyszkoleni w magii i alchemii, przemierzali świat walcząc z siłami zła. Teraz wezwani do siedzib swoich Bractw muszą stawić czoło armii piekielnych bestii. Stawką jest życie Bożego Wysłannika i porządek świata. Frater to gra z gatunku „hack & slash”, która została wyprodukowana przez polskie studio Rebelmind (twórców m.in. Space Hack). Program nawiązuje do tradycji pierwszej odsłony Diablo: podobnie jak tam, spotkamy tu trzy postacie do wyboru, różniące się pod względem umiejętności i sposobów walki. I tak, frater Szymon zajmuje się tajemnymi sztukami magicznymi, jak również alchemią; Elena to doskonały strzelec, pogromczyni syberyjskich Wilkołaków; Tong Wong to z kolei mistrz pojedynków z użyciem broni białej, niszczyciel demonów Qi-Mei. Akcję gry umieszczono na Ziemi, na przełomie XIX i XX wieku. Na graczy czekają stare zamki, opuszczone ruiny, lochy, obiekty starożytne, a także machiny stworzone przez szalonych naukowców. Aby eksploracja okolicy nie była nudna, autorzy przygotowali kilkanaście zadań głównych i kilkadziesiąt potworów, gotowych zasmakować Twojej krwi. Ze wspomnianym wyżej Diablo związany jest również sposób rozwoju bohatera. Autorzy zaimplementowali możliwość nabycia doświadczenia, jak również specjalne drzewko umiejętności. Gra oferuje w pełni trójwymiarową grafikę z zaawansowanymi animacjami poszczególnych lokacji. Intuicyjny interfejs oraz prosta obsługa pomogą natomiast w szybkim zarządzaniu zasobami i zdolnościami bohatera. obrazek obrazekobrazekobrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2.5 GB HDD tryb gry: single / multiplayer | nośnik: 1 DVD | ograniczenia wiekowe: 12+ Image.aspx?id=159187629 Wydawca polski: Cenega Poland Wydawca oryginalny: Take2 Interactive Data wydania polskiego: 8 marca 2006 Data wydania oryginału: 4/2005 Oryginalna strona gry: http://www.fireflyworlds.com/sh2_index.php Tryb gry: Single player Dostępna platforma: PC Systemy operacyjne: Windows 2000, Windows XP Twierdza 2 (angielski tytuł Stronghold) jest najogólniej rzecz biorąc strategią czasu rzeczywistego, osadzoną w realiach średniowiecznego zamku. Zadaniem gracza jest w większości przypadków albo zbudowanie fortecy, którą nic nie zachwieje, albo zdobycie zamku, bronionego przez innego użytkownika. Oczywiście dokonanie tego nie jest wcale takie łatwe, jak by się mogło wydawać, pojawiają się bowiem pewne problemy ekonomiczne :| Image.aspx?id=159187632Image.aspx?id=159187631Image.aspx?id=159187630
obrazek Wszyscy zapewne słyszeliście o grze Settlers 4 czy równie udanej części trzeciej. Ale czy kiedykolwiek mieliście styczność z wcześniejszymi dwiema edycjami gry? Jeśli nie zapraszamy do pobierania polskojęzycznej, pełnej wersji gry Settlers 2: Złota Edycja. Drwale, górnicy, leśnicy, rybacy, katapulty i twierdze to tylko czubek góry lodowej. W Settlers 2 dostępne są dwie kampanie, w pierwszej wyruszacie jako rzymianie, a w drugiej będziecie mieli okazję zmierzyć się z barbarzyńskimi ludami Europy. Settlers 2 Gold Edition posiada również edytor map, który jest w pełni funkcjonalny i z pewnością umili rozgrywkę. Grafika jest zdecydowanie lepsza niż w oryginalnych Settlers II, dodano także kilka nowych elementów.
8_1239949690.jpg Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce i oddaniu klimatu wielu kampanii wojennych czasów Legionów Cezara. Możemy wybrać spośród trzech stron konfliktu, Rzymian, Gallów lub Egipcjan i sprawdzić swoje umiejętności w trzech, wielkich kampaniach (jedna wewnątrz Imperium Rzymskiego, kolejna w Europie Centralnej, wreszcie ostania na terenie Egiptu). Łącznie daje to ponad 20 rozbudowanych misji. Każda strona konfliktu jest inna. Rzymianie to przede wszystkim zdyscyplinowane, dobrze uzbrojone odziały wykorzystujące w walce wymyślne formacje bojowe oraz imponujące machiny wojenne. Galowie to nieustraszeni wojownicy, o bardzo dużej mobilności i wysokim morale. Z kolei Egipcjanie to fanatycy religijni dysponujący sporą wiedzą naukowo-techniczną, gotowi na każde poświęcenie w imię Faraona. Podstawowymi elementami gry są odpowiednie zarządzanie dostępnymi zasobami militarnymi, taktyka i umiejętność wykorzystania posiadanego lub zdobytego sprzętu bojowego. W każdej z walk mamy ograniczoną liczbę oddziałów co zmusza do opracowania odpowiedniej, gwarantującej jak najmniejsze straty własne strategii. Wojska w czasie bitwy można ustawić w różne formacje, z których każda ma swoje wady i zalety. Niektóre typy wojsk mogą wykorzystywać specjalne formacje w walce przeciwko określonym jednostkom wroga. Każda jednostka została realistycznie odtworzona łącznie z bronią i rynsztunkiem. Do dyspozycji mamy około dziesięciu różnego typu wojsk, takich jak łucznicy, pikinierzy czy pretorianie. Wszystkie rodzaje jednostek posiadają zróżnicowane możliwości i umiejętności. Dodatkowo mamy dostęp do różnych maszyn oblężniczych (jak tarany czy katapulty) pomocnych przy ataku na fortyfikacje wroga.

6 czerwca 1944 połączone siły Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady i Francji rozpoczęły największy desant morski w historii świata. Uderzenie nastąpiło w Normandii. Wał Atlantycki Adolfa Hitlera zaatakowany został siłami dziewięciu dywizji, które dodatkowo otrzymały wsparcie w postaci ostrzału artyleryjskiego z okrętów marynarki wojennej oraz licznych nalotów lotnictwa. Wał Atlantycki padł pod naporem tego uderzenia, dzięki czemu Europa została uwolniona od koszmaru Trzeciej Rzeszy niespełna rok później... Gra Close Combat: Invasion Normandy odtwarza realia tej historycznej bitwy z punktu widzenia żołnierzy biorących udział w wyzwalaniu Europy. Jako amerykański dowódca musisz wywalczyć sobie drogę od plaż Normandii do portu Cherbourg, który należy zająć przed końcem czerwca. Dowódca niemiecki musi natomiast jak najdłużej przetrzymać wojska amerykańskie na plaży i oczekiwać wsparcia, a po jego otrzymaniu musi spróbować zepchnąć siły sprzymierzone z powrotem do morza.

Norm Koger’s The Operational Art Of War III to kolejny tytuł z serii będącej absolutnym hitem dla wielbicieli tradycyjnych, turowych gier strategicznych. Tytułowy Norm Koger bierze udział w tworzeniu gier już od lat osiemdziesiątych, dwudziestego wieku. Na swym koncie ma tytuły odzwierciedlające prawdziwe i hipotetyczne konflikty, mające miejsce w różnych okresach historycznych: Red Lightning, Conflict: Middle East, Conflict: Korea, Stellar Crusade, TANKS, Age of Rifles, Distant Guns, The Russo Japanese War at Sea. Do jego dorobku trzeba też wliczyć serię The Operational Art Of War. Sekret powodzenia kolejnych wersji The Operational Art Of War leży w niesłychanej elastyczności. Osoby korzystające z programu mogą rozegrać dowolną bitwę mającą miejsce w dwudziestym wieku i obecnym stuleciu (w tym I wojna światowa oraz pierwszy konflikt w Iraku). Co więcej, użytkownicy dostają do dyspozycji potężny zestaw narzędzi umożliwiających kreowanie własnych starć i kampanii. Bardzo ważnym elementem serii jest jak najwierniejsze odwzorowanie realiów współczesnych konfliktów. Najnowszy tytuł, stworzony przez Kogera i studio Matrix Games, wprowadza mnóstwo zmian, w stosunku do tego co oferowały poprzednie odsłony. Mają one na celu uwspółcześnienie i urealnienie rozgrywek. Zmiany dotyczą głównie silnika i narzędzi edycyjnych (m.in. poprawiona sztuczna inteligencja, podwojona licza elementów możliwych do umieszczenia w tworzonej kampanii, poprawiona grafika i efekty dźwiękowe, dodanie języka francuskiego i niemieckiego, dołączenie ponad trzech tuzinów łatek naprawiających błędy poprzednich wersji itp.), a także rozwoju technologii bojowej (różnicowanie zniszczeń w zależności od jakości pancerza celu, zmiana zasięgu broni przeciwlotniczej, uwzględnienie siły uderzenia pocisków jądrowych itp.).

obrazek Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Opracowaniem omawianego tytułu zajęła się jednak zupełnie inna ekipa - podległe firmie 1C rosyjskie studio Ino-Co, znane głównie z Fantasy Wars, czyli bardzo dobrze ocenianej produkcji w założeniach przypominającej legendarną serię Heroes of Might & Magic. Gra przenosi nas w magiczny świat, w którym roi się od zamków, smoków, rycerzy, kościotrupów i innych stworów, znanych z opowieści fantasy. Wcielamy się tu w rolę głównego dowódcy królestwa Ardanii, a naszym zadaniem jest oczywiście zadbanie o rozwój państwa i bezpieczeństwo naszych podwładnych. Musimy zająć się więc rozbudową infrastruktury, gromadzeniem zasobów, rekrutowaniem bohaterów i wojska oraz obroną kraju przed groźnymi bestiami tylko czekającymi na nasz błąd i okazję do przypuszczenia ataku na nasze ziemie. Pod swoją komendą mamy dzielnych i lojalnych, choć czasem nieznośnych herosów posiadających wolną wolę i kierujących się własnymi zasadami moralnymi. W przeciwieństwie do zwykłych strategii, nie mamy tu bezpośredniego wpływu na ich poczynania - wyznaczamy jedynie cele i nagrodę za ich osiągnięcie, a nasi podwładni sami zajmują się realizacją zadania. Trzeba jednak pamiętać, że czasem ich priorytety są inne niż nasze - mają też własne plany i poglądy na temat tego, co jest dobre dla królestwa i czym należałoby zająć się w pierwszej kolejności. Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim oferuje szeroki wachlarz rozwoju poszczególnych jednostek. Bohaterowie, którzy dla nas walczą, wraz z wygrywaniem kolejnych potyczek, zdobywają nowe, coraz potężniejsze umiejętności. Do wyboru mamy przedstawicieli ponad dziesięciu typowych dla gier fantasy klas, między innymi szlachetnego wojownika, świetnie wyszkolonego maga lub dzikiego barbarzyńcę. Każda z postaci cechuje się odmiennym wyglądem, posturą, ekwipunkiem i zarezerwowanymi wyłącznie dla niej właściwościami. Wśród zmian, jakie zaszły względem pierwszej części gry, jeden aspekt pozostał niezmieniony – humor. Majesty 2 wciąż szokuje i rozbawia swoich użytkowników. Kampania dla jednego gracza składa się z szesnastu misji podzielonych na cztery duże rozdziały, jednak jej ukończenie wcale nie musi oznaczać końca zabawy Znacznie poprawiono także grafikę. Wirtualny świat został przedstawiony w pełnym trójwymiarze. Postacie oraz budynki prezentują się okazale – producenci zadbali o każdy detal. obrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności