Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Hugo - Magiczny Napój.rar

jelonka72 / Hugo / Hugo - Magiczny Napój.rar
Download: Hugo - Magiczny Napój.rar

121,55 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek

"Magiczny napój" to kolejna przygoda, w której mali gracze mogą się spotkać ze swoimi ulubionymi bohaterami - mieszkańcami Magicznego Lasu Trolli. Pomagając małej Rut odwrócić zaklęcie wiedźmy Scylli, dzieci rozwijają wiele umiejętności i zdobywają wiedzę z biologii.

Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali zbyt blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma, zajęta przygotowaniami do Dorocznego Kongresu Czarownic, nie zauważyła gości. Jednak gdy okazało się, że jedno z dzieci zebrało ostatnie niezwykle rzadkie grzyby, wpadła w ogromną złość i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która musi pomóc przyjaciołom. Dziewczynka odnajduje przepis na magiczny napój, który odwróci zły czar wiedźmy. Aby sporządzić magiczną miksturę, musi odnaleźć wszystkie jej składniki. I tutaj zaczyna się wielka biologiczna przygoda. Pomagając małej Rut w przyrządzaniu napoju, dzieci rozwiązują wiele zadań, w których muszą wykazać się wiedzą i pomysłowością - pomagają kijance zmienić się w żabę, zbierają zwierzęce szkielety, budują mrowisko i szukają zwierząt ukrytych na dnie morza. Magiczny napój będzie gotowy, gdy wszystkie niezbędne składniki zostaną połączone, dlatego też, aby odczarować przyjaciół Rut, dziecko musi rozwiązać wszystkie zadania. Każde z zadań ma trzy poziomy trudności, a gra dostosowuje poziom trudności do możliwości i umiejętności dziecka.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Gra przeznaczona dla dzieci. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabiera je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy. Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa.
obrazek Wymagania sprzętowe: procesor: 400 MHz RAM 64 MB system: Windows 95/98/ME/2000/NT(zalecane 4.0 SP3)/ XP (zalecane SP2) Niewiarygodna rzecz przytrafiła się Hugo. Zła wiedźma Scylla zaczarowała pewne zwierciadło i uwięziła trolla w tafli szkła. A żeby mieć pewność, że nikt go nie uwolni, potłukła lustro na trzy części i kawałki rozrzuciła na trzy strony świata. Każdy z fragmentów trafił w inne ręce. Jeden do Wikingów, drugi do szefa gangu wiewiórek, trzeci do imperatora Cesarstwa Rzymskiego Bobrów. Trzeba je odzyskać. W niebezpieczną misję wyruszają dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut. Gracz, wcielając się w ich postacie, weźmie udział w corocznym Wyścigu Dzikich Świń, zmierzy się z ochroną Cesarza Bobrów, będzie próbował wkraść się do kryjówki szefa szajki wiewiórek.
obrazek Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY. Jak na szpiega przystało, Hugo do swojej dyspozycji ma niezbędne w takiej pracy kieszonkowe gadżety, jak np. okulary rentgenowskie, po założeniu których każdy posiadacz broni zostanie natychmiast zdemaskowany. Jeszcze inne dostarczą mu cennych informacji na temat niedostępnych lokacji lub sparaliżują na pewien czas sługusów Dr. Nogo. Oczywiście samemu też należy uważać na podobne niespodzianki, bowiem nie raz nadarzy się okazja do utraty przez Hugo jedynego zęba. W walce z wrogiem, nasz śmiałek może ponadto wykorzystać sztukę kamuflażu zamieniając się w roślinę czy też hydrant. W trakcie wypełniania głównego zadania, na Hugo czekają pełne niespodzianek misje poboczne, gdzie zazwyczaj należy się zmierzyć z mniejszym ale i tak wymagającymi sporego wysiłku złem. Typową rozgrywkę urozmaicają wszelkiego rodzaju pojazdy, które nasz podopieczny jest w stanie kontrolować. Nie są to jednak żadne zwykłe środki transportu, tylko prawdziwe bestie wyposażone w takie zabawki jak wyrzutnie rakiet, torpedy, zamrażacze, a nawet miniaturowe bomby nuklearne. Agent Hugo to bez wątpienia pozycja dla najmłodszych, co zresztą sugeruje producent ustalając zakres wieku od pięciu do dwunastu lat. Podkreśla to dowcipna grafika, lekki i przyjemny soundtrack, ale przede wszystkim humorystyczne i stereotypowe podejście do tematu.
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Hugo: Wielka Ucieczka jest kolejną grą wirtualną, gdzie rolę nadrzędnej postaci pełni sympatyczny troll imieniem Hugo - przyjaciel wszystkich dzieci i dorosłych, znany głównie z różnych programów telewizyjnych. Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu. Wśród pozostałych charakterystycznych cech niniejszego produktu figurują m.in. następujące elementy: Atrakcyjna oprawa wizualna, złożona ze szczegółowo dopracowanych motywów trójwymiarowych. Multum rozbudowanych etapów fabularnych i porywający scenariusz. Profesjonalna lokalizacja językowa, precyzyjnie przygotowana dzięki polskiemu dystrybutorowi.
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Kolejna gra familijna z ulubieńcem dzieci (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat), trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany. Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników. Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry. Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania. Osiem znanych postaci ze świata Hugo. Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci. Specjalne premie rozrzucone po całej planszy. Kolorowa grafika i przyjemne animacje.
obrazek Scylla, złośliwa wiedźma wyjechała na sabat czarownic. Rozkazała swojemu słudze, Don Kroko pilnować wyspy. Niestety, wścibski Don Kroko zaczął bawić się Księgą Zaklęć Scylli i przez przypadek wywołał straszliwe tornado, które rozpoczęło ciąg nieszczęść. Oczywiście mali Kikurianie, mieszkańcy wyspy bardzo się boją potężnych sił natury i nie wiedzą, do kogo zwrócić się o pomoc. Na szczęście Hugo i jego przyjaciele - Jean Paul i profesor Shellback Żółw pomogą Kikurianom pokonać chaos. Dzięki sterowcowi profesora rozpoczynają walkę z naturą i żołnierzami Don Kroko. Charakterystyczne cechy: Kolejna edukacyjna gra dla najmłodszych z wesołym trollem Hugo w roli głównej. 6 różnych zadań, które trzeba wykonać, aby uratować Kikurian i całą wyspę. Od ratowania Kikurian z lawiny, przez walkę z tornadem, wulkaniczną erupcją, powodzią i trzęsieniem ziemi, po obrzucenie złej Scylli zgniłymi pomidorami - zadania stojące przed młodym graczem nigdy nie są nudne. Kolorowa grafika i wspaniała oprawa dźwiękowa. Jak zwykle bawiąc się z trollem Hugo, dzieci mogą nauczyć się wielu pożytecznych rzeczy, związanych z naturalnymi zagrożeniami.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności