Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Colin McRae Dirt 3 PC CLONE DVD.ISO

jamakiks / Gry / GRY-WYŚCIGI / Colin McRae Dirt 3 PC CLONE DVD.ISO
Download: Colin McRae Dirt 3 PC CLONE DVD.ISO

7,4 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Intel Core i7 2,66 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB, Windows XP/Vista/7

Colin McRae: DiRT 3 zostało opracowane z wykorzystaniem licencji WRC – Rajdowych Mistrzostw Świata organizowanych przez FIA. Dzięki temu twórcy zawarli w swojej grze wiele odwołań do rzeczywistości, w tym rajdowych zespołów fabrycznych, lokacji, a także historii WRC. Gra w dalszym ciągu pozwala jednak na branie udziału w ekstremalnych wyścigach offroadowych, które swego czasu zdominowały drugą odsłonę serii.

W DiRT 3 zawartych zostało ponad 100 tras, w tym 38 odcinków typowo rajdowych – ponad dwa razy więcej niż w DiRT 2. W „trójce” gracz ściga się zatem po szybkich torach ulicznych w Stanach Zjednoczonych (w tym na specjalnych arenach znanych z zawodów X Games), jak i po szutrach w Finlandii oraz zaśnieżonych drogach Norwegii. W trakcie swojej podróży trafia również do wspaniałego Monte Carlo, a także zwiedza gorącą Afrykę (konkretnie – Kenię). Przekłada się to na długość głównego trybu rozgrywki. Mianowicie na zaliczenie wszystkich wyścigów i wzięcie udziału w turniejach należy przeznaczyć dwa razy więcej czasu, niż w przypadku części drugiej.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), Windows XP/Vista Moscow Racer to gra, w której bierzemy udział w wyścigach samochodowych na ulicach rosyjskiej stolicy. Jednym z głównych atutów tego tytułu jest dokładne odwzorowanie wyglądu Moskwy. Podzielono ją na cztery główne dzielnice - miejsca ta zostały szczegółowo odtworzone, wraz z najsłynniejszymi zabytkami charakterystycznymi dla tej metropolii, między innymi Kremlem. Bardzo duży nacisk położono także na odwzorowanie codziennego życia Moskwy. Oznacza to przede wszystkim obecność gęstego ruchu ulicznego, w rezultacie czego gracz musi zajmować się umiejętnym wymijaniem pojazdów cywilnych, autobusów komunikacji miejskiej czy ciężarówek. Moscow Racer może także poszczycić się obecnością cyklu całodobowego.Wyścigi rozgrywane są co prawda na ściśle ustalonych odcinkach dróg, aczkolwiek gracz dysponuje pełną swobodą działania w kwestii wynajdywania ścieżek prowadzących do kolejnych punktów kontrolnych. Ponadto na trasach rozmieszczone są liczne skróty, a także obiekty, których przeznaczeniem jest uatrakcyjnienie rozgrywki. Do tej drugiej grupy można zaliczyć między innymi przejazdy kolejowe, czy też umiejętnie rozstawione lawety (można je wykorzystywać jak skocznie).Zastosowany model jazdy jest stosunkowo realistyczny. Producent zadbał również o poprawne odwzorowanie oddziaływań fizycznych (Moscow Racer wykorzystuje unikalne możliwości oferowane przez karty Ageia PhysX). Do dyspozycji gracza oddano ponad dziesięć modeli pojazdów, aczkolwiek autorzy nie pokusili się o wykupienie licencji znanych producentów samochodów. Niemniej jednak biorące udział w rywalizacji maszyny przypominają wiele popularnych modeli aut, takich jak: Ford Mustang, Nissan 350Z, Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Mercedes S-Klasse, Audi A8 czy Chrysler 300C SRT-8.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 256 MB Post Apocalyptic Mayhem to zręcznościowa gra wyścigowa, w której zadaniem graczy jest nie tylko dojechać do mety na pierwszej pozycji, ale i też przetrwać cały wyścig pozbywając się jednocześnie z trasy jak największej liczby przeciwników. Samochody, za kierownicami których zasiadamy, wyposażone są bowiem w ciężkie uzbrojenie i różnego rodzaju opancerzenie, dzięki czemu zawody zamieniają się w prawdziwą walkę o przetrwane. Tytuł oferuje rozgrywkę zarówno w trybie single, jak i multiplayer, pozwalając nam zmierzyć się na różne sposoby z niebezpieczeństwami czekającymi na trasach. Każda z nich została specjalnie zaprojektowana, by wyścigi były jak najbrutalniejsze – pełno na nich wymyślnych pułapek, przepaści i ciasnych korytarzy, gdzie bezpośrednie starcie z oponentami jest nieuniknione. Przed zabawą wybieramy pojazd, którym pojedziemy po zwycięstwo – każdy z nich wymaga innego podejścia do rozgrywki i oferuje inne inne zestawy unikalnych broni. Te dzielą się z kolei ze względu na kierunek ataku - czyli frontalną, boczną i tylną. Jeżeli nie wystarcza nam standardowa broń, w każdej chwili możemy wzbogacić swój arsenał zbierając specjalne beczki dodające nam dodatkowe umiejętności.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 5700 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP + dodatkowo: kierownica RACE: The WTCC Game to wyjątkowo realistyczna symulacja, za produkcję której odpowiedzialne jest znane i cenione przez graczy szwedzkie studio developerskie SimBin Development Team. Firma ta w przeszłości opracowała serię GTR oraz równie udaną grę GT Legends. Omawiany produkt stanowi właściwie rozwinięcie pomysłów z poprzednich ścigałek. Mamy tu do czynienia z grą, w której szczególny nacisk położono na wysoki realizm rozgrywki. Podobnie jak w przypadku poprzednich produkcji, RACE może poszczycić się kilkoma lukratywnymi licencjami. Tym razem bierzemy udział w tytułowych wyścigach pojazdów turystycznych (World Touring Car Championship), nadzorowanych przez Międzynarodową Organizację Samochodową (FIA). Licencja obejmuje sezon 2006. Warto w tym miejscu dodać, iż opisywany tytuł powstał wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych.Wspomniana wyżej licencja obejmuje wszystkie najważniejsze elementy, których miłośnicy tego typu sportów powinni oczekiwać. W grze zawarto wszystkich kierowców oraz sportowe teamy. W tytułowych zawodach bierze udział 27 prawdziwych zespołów. Gracz może zaś wybierać pomiędzy dziewięcioma pojazdami, reprezentującymi sześć znanych na całym świecie marek. A są to: Alfa Romeo (156 i 156 GTA), BMW (320SI E90 i 320I 346), Chevrolet (Lacetti), Seat (Toledo Cupra i Leon), Honda (Accord Euro R) oraz Peugeot (407). Poszczególne wozy w znaczący sposób różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Kolejne wyścigi rozgrywane są na prawdziwych i dokładnie odwzorowanych sportowych torach. Są to między takie obiekty jak Magny Cours (Francja), Monza (Włochy), czy Brands Hatch (Wielka Brytania). Model jazdy w dalszym ciągu prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania. W przeciwieństwie jednak do poprzednich gier szwedzkiego producenta, w których uszkodzenia miały raczej symboliczny charakter, tym razem zadbano jednak o pełnoprawny model uszkodzeń.Przygotowano także realistyczne kokpity poszczególnych maszyn. Licznych usprawnień doczekała się także oprawa wizualna. Zadbano między innymi o lepiej odwzorowane efekty pogodowe. Gracz musi też niejednokrotnie korzystać z wycieraczek, gdyż deszcz w wyraźny sposób potrafi ograniczyć widoczność.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP/Vista STCC The Game jest produkcją podejmującą tematykę wyścigów samochodowych, w której duży nacisk położono na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest studio developerskie SimBin, znane fanom gatunku za sprawą takich serii jak RACE czy GTR. W ramach ciekawostki warto dodać, że STCC The Game zawiera w sobie wszystkie elementy (trasy, pojazdy, mistrzostwa itp.) z poprzedniej gry szwedzkiego producenta, czyli RACE '07: The WTCC Game.Główną atrakcją gry jest opiewająca na sezon 2008 licencja STCC (skrót od Swedish Touring Car Championship). Mowa tu o zapoczątkowanym w 1996 roku cyklu wyścigów samochodów turystycznych. Zawody te stanowią szwedzki odpowiednik brytyjskiego WTCC (World Touring Car Championship).Wspomniana wyżej licencja dotyczy przede wszystkim obecności prawdziwych zespołów oraz kierowców. Gracz może wcielić się lub stanąć do walki z takimi sławami tego sportu jak Janne Nilsson, Rickard Göransson, Tommy Rustad czy Fredrik Ekblom. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, w STCC pojawia się kilka nowych maszyn, nieznanych dotąd miłośnikom gier szwedzkiego producenta, między innymi wytwarzany w Szwecji Volvo C30.Zastosowany w STCC The Game model jazdy jest bardzo realistyczny, choć z myślą o początkujących kierowcach przygotowano możliwość korzystania z różnego rodzaju ułatwień (kontrola trakcji, asystent hamowania, niezniszczalność itp.). Gracz może dokonywać szczegółowych zmian w ustawieniach pojazdu, modyfikując zawieszenie czy przełożenia skrzyni biegów. Wszystkie te usprawnienia mają swoje odzwierciedlenie w zachowaniu maszyny na torze.Zawody rozgrywane są na siedmiu nowych trasach, zlokalizowanych w Norwegii oraz Szwecji. Są to takie obiekty jak Mantorp Park, Knutstorp Ring, Valer Track czy Eco Drive Arena. Gracz staje przed możliwością przystępowania do treningów, pojedynczych wyścigów czy wreszcie pełnego sezonu, składającego się z serii zawodów. W tym ostatnim przypadku zdobywa się punkty, które następnie podliczane są do ogólnej klasyfikacji. W STCC The Game nie zabrakło także mulitplayera, umożliwiającego rozgrywanie wyścigów zarówno w sieci lokalnej, jak i w Internecie.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB MX vs. ATV Reflex to już szósta odsłona popularnej serii wyścigowej zapoczątkowanej w 2001 roku. Twórcy ze studia Rainbow umożliwili nam za jej sprawą uzyskanie dostępu do motocykli motocrosswych, przynoszących nie mniejszą frajdę quadów ATV, a także pojazdów buggy i potężnych ciężarówek. W porównaniu do poprzednich odsłon autorzy zdecydowali się na wprowadzenie licznych usprawnień. Dotyczą one przede wszystkim systemu kontroli motocykla i quada. Mianowicie, w MX vs. ATV Reflex gracz jest w stanie kontrolować zarówno samego zawodnika, jak i maszynę. Dzięki temu zabiegowi walka na torze przybrała zupełnie nowy kształt. Ów system ułatwia wyprowadzenie kierowcy i maszyny z tarapatów, a co za tym idzie - zapobiegnięcie brzemiennemu w skutkach upadku ze sporej wysokości.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (GeForce 6600GT lub lepsza), 8 GB HDD, Windows 2000/XP Istniejąca od 1987 roku seria Test Drive przez lata doczekała się mnóstwa kontynuacji, w których sukcesywnie zmieniała swoje oblicze. Omawiana produkcja jest pierwszą, jaką stworzono z myślą również o konsoli Xbox 360 i w stosunku do swoich poprzedników zawiera najwięcej zmian, odróżniających ją od standardowych wyścigów samochodowych.Pierwszą zmianą, jaką napotkają gracze po uruchomieniu gry jest możliwość wybrania tzw. avatara, czyli wizerunku kierowcy. Ma to miejsce na lotnisku, gdzie zaczyna się cała zabawa. Ponadto w trakcie gry odwiedzamy sklepy i kupujemy ubrania, które odróżnią nas od innych użytkowników Test Drive Unlimited podczas rozgrywek sieciowych. Warto dodać, że ciuchy nabywa się za kupony wygrywane za podwożenie autostopowiczów. Część ubrań firmowana jest przez prawdziwych projektantów, np. Marka Ecko, część można ściągnąć z Internetu za pomocą łatwej w obsłudze usługi. Kolejna zasadnicza zmiana dotyczy sposobu uczestnictwa w wyścigach. Każdy gracz otrzymuje na starcie swój dom z garażem, który stanowi bazę wypadową do wszystkich działań podjętych podczas zmagań. Swoje własne cztery kąty umożliwiają np. odbiór wewnętrznej poczty elektronicznej, przeglądnięcie stale uaktualnianego biuletynu informującego o nowych samochodach i wyścigach, a także korzystanie z aukcji internetowych na modłę popularnego serwisu eBay, gdzie inni użytkownicy wystawiają do sprzedaży swoje maszyny. Odpowiedzialny za wydanie gry koncern Atari postarał się również, aby po premierze programu można było ściągać z sieci modele nowych samochodów. Ich liczba jest uzależniona od zawartych umów na wykorzystanie licencji pomiędzy Atari a producentami prawdziwych aut.Po podjęciu gotowości wyruszenia na ulice, gracz udaje się do garażu, który nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale stwarza również możliwość wyposażenia auta w kosztowne elementy wyposażenia wnętrz. Gracz może również obchodzić samochód, przyglądać się mu pod każdym kątem, otwierać drzwi i podziwiać tapicerkę. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w grze standardowo zawartych jest około 90 luksusowych samochodów i motocykli, Test Drive Unlimited odkryje się przed nami nie tylko jako produkt rozrywkowy, ale również jako interaktywny katalog aut, które możemy dowolnie oglądać i podziwiać.
obrazek wymagania sprzętowe: Intel Pentium 4 lub AMD Athlon XP,384 MB pamięci RAM, Karta graficzna zgodna z DirectX 9 Nie wymaga podstawowej GTA SA, Modyfikacja dla fanów driftu i wyścigow
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP rFactor to kolejny produkt niewielkiego amerykańskiego studia developerskiego Image Space Incorporated. Firma ta w przeszłości zajmowała się tworzeniem gier wyścigowych dla giganta elektronicznej rozgrywki - koncernu Electronic Arts.rFactor to kolejny produkt niewielkiego amerykańskiego studia developerskiego Image Space Incorporated. Firma ta w przeszłości zajmowała się tworzeniem gier wyścigowych dla giganta elektronicznej rozgrywki - koncernu Electronic Arts. ISI odpowiada między innymi za takie projekty jak Sports Car GT, F1 Challenge \'99-\'02 czy NASCAR Thunder 2004.Jednym z elementów wyróżniających opisywany racer na tle konkurencyjnych produktów jest jego nietypowa konstrukcja. rFactor składa się z serii modułów. Część z nich dostępna jest w podstawowej wersji, inne mogą być dodawane bezpośrednio przez graczy (np. po ściągnięciu z oficjalnej strony). Jest to też świetne pole do popisu dla autorów różnorakich modyfikacji. Co ciekawe, można również zmieniać gotowe elementy, jak na przykład przebieg przygotowanej przez producentów kariery. Podstawowy element opisywanej ścigałki to „SR Grand Prix”, czyli wyścigi pojazdów reprezentujących wiele różnych klas, rozgrywane na odcinkach asfaltowych. Warto przy tym dodać, iż gracz ma spory wpływ na przebieg samego wyścigu. Jeszcze przed jego rozpoczęciem można wybrać jedną z kilku dostępnych klas czy też ustalić poziom sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. Oprócz rozbudowanego trybu single player przygotowano również tryb dla miłośników potyczek sieciowych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32MB Typowa niskobudżetowa produkcja, której podstawowym atutem jest kompletna licencja serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem. American Chopper po raz pierwszy pojawił się w amerykańskiej telewizji w marcu 2003 roku. W pewnym stopniu był on odpowiedzią na produkowany przez MTV program Pimp My Ride, w przeciwieństwie jednak do tego serialu główni bohaterowie zajmują się modyfikowaniem tytułowych chopperów (motocykli), a nie samochodów. Gra w głównej mierze tworzona była z myślą o konsolach nowej generacji (PS2, Xbox), wersja PC jest więc dość standardową konwersją. Podstawowy atut opisywanej produkcji to możliwość stworzenia własnego motocykla od podstaw. Sterowana postać dołącza do założonej przez rodzinę braci Teutel firmy o nazwie Orange County Choppers. Warto przy tym zaznaczyć, iż można skonstruować choppery znane z kolejnych odcinków serialu, jak chociażby Jet Bike, Black Widow Bike czy też MIA Bike. Narzędzia edycyjne są odpowiednio rozbudowane, dzięki czemu można dopasować wygląd maszyny do własnych upodobań.
Live for Speed to wyścigi samochodowe, które bez wątpienia należy zaliczyć do gier typu „real driving simulator”. Co ciekawe, za powstanie tego tytułu nie odpowiada żadna znana grupa developerska, lecz trzech fanów motoryzacji: Scawen Roberts, Eric Bailey oraz Victor van Vlaardingen. Głównym założeniem LfS jest przede wszystkim realistyczny model fizyczny. Autorzy skupili się na maksymalnie zbliżonym do rzeczywistości zachowaniu się samochodu podczas wyścigu i w związku z tym uwzględnili niespotykaną wręcz ilość czynników fizycznych wpływających na tenże samochód. Przed każdym wyścigiem gracz może ustawić siłę hamowania przednich i tylnich hamulców, dowolnie zestopniować skrzynię biegów, dobrać odpowiednie zawieszenie i wpłynąć na jeszcze szereg innych rzeczy, a następnie sprawdzić swoje umiejętności podczas wyścigu.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności