PROTOTYPE.iso.009
-
!! CombatArms !! -
300 Spartan -
4x4_Evolution -
Battlefield Bad Company 2 -
BURNOUT REVENGE -
Call Of Duty -
Call Of Duty 1 -
call of duty 4 -
Call of Duty 5 -
CAPCOM vs SNK 2 EO -
Energy 2000 Mix Vol. 37 - Summer Edition 2012 -
F. E. A. R. 2 -
FIFA -
fifa 2001 -
FIFA 2002 -
FIFA 2003 -
fifa 2004 -
fifa 2005 -
fifa 2006 -
fifa 2007 -
fifa 2008 -
fifa 2009 -
fifa 2010 -
G R Y -
Grand Theft Auto Vice City -
GRYNA X Box 360 -
Gta -
GTA 4 -
GTA Chinatown Wars -
GTA SAN ANDREAS -
GTA Vice City -
GTA XTREME -
James Bond Quantum Of Solace -
Księżniczka i Żaba -
LIVE FOR SPEED -
MUZA -
NFS prospeed -
Playlisty -
Quadro_Racing -
Race. Driver. GRID -
Summer Athletics 2009 -
Superstars V8 Racing -
SUPREME COMMANDER -
Tekken 3 -
Terminator Salvation The Videogame -
The Godfather II -
The Last Remnant -
The Saboteur.PL -
The Settlers Narodziny Kultury -
Zielona Mila
System: Windows XP/Windows Vista
Procesor: Dwurdzeniowy 2.6 GHz Intel Pentium D lub AMD AthlonTM 64 X2 3800+ (zalecane Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ lub lepsze)
RAM: 1 GB Windows XP/2 GB Windows Vista
Grafika: 256 MB zgodna z DirectX 10.0 lub zgodna z DirectX 9.0 z Shader Model 3.0 lub lepsza
Miejsce na HDD: 8 GB
Najnowsza odsłona „Księcia Persji” stworzona została przez studio Ubisoft Montreal – to samo, które odpowiada za trzy poprzednie edycje PoP - Sands of Time, Warrior Within i The Two Thrones. Stanowi ona jednak początek zupełnie nowego rozdziału przygód tytułowego bohatera. Zupełnie nowy świat, nowa fabuła i nowy książę. Grę napędza silnik o nazwie Anvil (ten sam, który został użyty w Assassins Creed).
Fabuła nawiązuje do mitu jednej z najstarszych religii - monoteistycznego Zaratusztrianizmu. Ormuzd (Bóg Światła) i jego przeciwieństwo Ahriman (Bóg Ciemności) tworzą stale splecioną parę, która toczy ze sobą bezustanny bój o władzę nad światem. Ormuzd zwycięża swojego brata i zamyka go w Drzewie Życia ukrytym gdzieś na magicznej oazie. Zbiera następnie lud Ahura i rozkazuje im strzec Drzewa.
Mijają dwie generacje i lud Ahura zaczyna wymierać i tracić nadzieję. Ahriman postanawia to wykorzystać, zbiega ze swego więzienia i odbudowuje skorumpowany i zepsuty świat w magicznej oazie. Książę z Persji musi pokonać Ahrimana i powstrzymać go przed zarażeniem całego świata.
Rozgrywka polega na ocaleniu legendarnego Drzewa Życia, a dokładniej na stopniowym uzdrawianiu zepsutej oazy – (vide Okami, Shadow of Colossus czy The Legend of Zelda: Twilight Princess). By tego dokonać, bohater musi zabić bossów – strażników, którzy „zatruwają” dane obszary ziemi. Chociaż walka jest wciąż istotną częścią gry, to nieprzyjaciół jest liczbowo mniej niż w poprzednich częściach serii (za to odznaczają się znacznie większą siłą). Dominują potyczki jeden na jeden (na miecze). Pomoże nam w tym także nowy, ulepszony system walki pozwalający na wyklepanie widowiskowych combosów.
Ważniejszą innowacją jest druga postać, która przez cały czas towarzyszy nam w przygodzie, tzw. „support character”. Postacią tą jest Elika. Co ważne, jest ona niezwykle pomocna zarówno w trakcie walki (posiada magiczne zdolności), odnajdywaniu drogi czy rozwiązywaniu zagadek. Nie jest ciężarem, o który trzeba stale dbać i go pilnować. Wszędzie doskonale daje sobie radę.
W dalszym ciągu autorzy stawiają na platformowy aspekt gry. Książę może skakać i wspinać się niemal wszędzie, czyli akrobatyka w pełnym tego słowa znaczeniu. Ponadto połączono elementy liniowości z otwartym światem. Bohater może swobodnie zwiedzać lokacje, lub podjąć się jakiegoś dowolnego, wybranego przez siebie zadania.
Programiści zrywają też z dotychczasową konwencją artystyczną serii - tym razem mamy do czynienia z grafiką w technologii cel-shading oraz nowymi rozwiązaniami w prezentowaniu wydarzeń, które oglądamy na ekranach naszych konsol i komputerów. Oprawa jest subtelna i bardzo szczegółowa, a Książe pozyskał nowy image.