Cities.XL.2011.PL.part4.rar
-
�� - EVOLVE [PC] -
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Albumy Piosenki -
!-ESCAPE DEAD ISLAND - [PC] - PL -
!-OBCY IZOLACJA - 2014 - [PC-PL] -
◄ GRY W 1 PLIKU ► -
▀ SACRED 3 [ PL-PC ]-RELOADED -
♣ Chernobyl Terrorist Attack -
♣ Cities XL 2011 -
✪ 1954 Alcatraz PC -
✪ Age Of Wonders III PL PC -
✪ ARMA III Complete Edition PC PL -
✪ Blackguards Untold Legends PC -
✪ IHF Handball Challenge 14 PL PC -
✪ Maszyny Rolnicze Wielkie Mistrzostwa PC PL -
✪ MXGP PC -
✪ Shadowrun Dragonfall PC -
✪ Super Łosiu PC PL -
✪ Symulator Wózka Widłowego PC PL -
AK-47 - Autopsja -
AK-47 - Pierwszy Dzień W Piekle -
Bez Cenzury - Klasyk -
Bezczel - ADHD -
Bezczel - Słowo Honoru -
Bezczel - Teraz Albo Nigdy -
Białas - H8M4 (2016) (Album) -
Bilon - 3xNie -
Bonus RPK - Artysta Kombinator -
Bonus RPK - Losu Kowal -
Bonus RPK - Wkur_iony Dzieciak -
Dixon37 - Krew Za Krew -
dla dzieci i nie tylko h -123 -
DonGuralEsko - Magnum Ignotum (Preludium) -
Howell Hannah- Saga- Wzgórza Szkocji -
Kali - Gdy Zgaśnie Słońce -
Kali - Krime Story -
Kali - Sentymentalnie -
Kali & Paluch - Milion Dróg Do Śmierci -
KęKę - Nowe Rzeczy -
Ksiażki które warto przeczytć -
Książki -
Książki-romanse -
LITERATURA DLA MŁODYCH DOROSŁYCH -
Literatura obca EROTYCZNA -
Margit Sandemo- Saga o Ludziach Lodu -
Meg Cabot -
Paluch - Ostatni Krzyk Osiedla -
Paluch ostatni krzyk osiedla -
WSRH - Szkoła Wyrzutków -
ZBUKU - Życie Szalonym Życiem -
ZDR - Życia Stara Szkoła
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.