Shattered Horizon PC.exe
-
2012 -
2012(1) -
2012(2) -
2013 -
2014 -
audio nowe -
CD -
CD - Redux - Live -
CD(1) -
Dzień w Restauracji JD -
Elektrotechnika samochodowa -
Hawking Stephen - Fizyka uratowala mu zycie -
Holub -
Konwersja audio i video -
Konwersja audio i video(1) -
Kwiat Jabłoni - 2019 - Niemożliwe -
Kwiat Jabłoni - 2021 - Mogło być nic -
Kwiat Jabłoni - 2023 - Pokaz slajdów -
Muzyka- Best Remixes -
Muzyka do auta- Mega Muza do auta super -
Muzyka do prezentacji- instrumentalna -
Muzyka do restauracji -
Muzyka- Elektro -
Muzyka filmowa -
Muzyka- Hity Radia ZET -
Muzyka- Mega Muzyka Na Imprezę -
Muzyka- Mega Muzyka Na Imprezę(1) -
Muzyka- Najlepsza muzyka klubowa -
Muzyka- Niezapomniane polskie przeboje -
Muzyka relaksacyjna -
Muzyka- relaksacyjna- Chill out Ambient Mix -
Odzyskiwanie danych -
Poradnik serwisowy(1) -
Roger Waters - 1987 - Radio KAOS -
Roger Waters - 1992 - Amused To Death -
Roger Waters - 2002 - Flickering Flame -
Roger Waters - 2023 -The Lockdown Sessions -
Service Manual Samsung -
Śniadanie -
Środowisko programistyczne -
Tajna historia Polski -
Video -
Wentylacja i klimatyzacja -
World Hits Instrumental vol. 1 -
World Hits Instrumental vol. 2 -
World Hits Instrumental vol. 3 -
World Hits Instrumental vol. 4 -
WÓJCIK Michał - Miasto szpiegów -
Zasilacze komputerowe -
ZMYWARKI(1)
wymagania sprzetowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD,Windows XP/Vista
Spaceforce Captains jest przedstawicielem strategicznych gier turowych z akcją umiejscowioną w przestrzeni kosmicznej. Celem gracza jest przede wszystkim rozwój własnej cywilizacji poprzez ekspansję, badania naukowe i rozbudowę gospodarczą.Gracz może przejąć kontrolę nad jedną z trzech stron konfliktu, które udostępnia program: Earth Military Directorate (E.M.D.), Alreani States lub ORD Dominion. Pierwsza z nich wywodzi się z Ziemi, a jej powstanie wymuszone zostało odkryciem faktu, że ludzkość nie jest jedyną formą życia w kosmosie i wraz z natknięciem się na inne rasy zamieszkujące galaktykę należy się zorganizować. Dwie pozostałe to cywilizacje obcych, pochodzące spoza naszego systemu słonecznego.Spaceforce Captains oferuje trzy kampanie, które łącznie składają się z dwudziestu czterech misji. Podstawą mechaniki gry są stacje kosmiczne. To te obiekty konstruujemy na nowo podbitych terytoriach i to one odpowiadają za produkcję okrętów bojowych czy werbunek załóg, a także umożliwiają rozwój ponad dwustu dostępnych w grze technologii. Oprócz tego kluczowe dla przebiegu rozgrywki jest także zbieranie surowców, które pozyskuje się głównie z asteroidów, jak również toczenie gwiezdnych batalii z udziałem licznych jednostek.
wymagania sprzetowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 600 MB HDD
Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce i oddaniu klimatu wielu kampanii wojennych czasów Legionów Cezara. Możemy wybrać spośród trzech stron konfliktu, Rzymian, Gallów lub Egipcjan i sprawdzić swoje umiejętności w trzech, wielkich kampaniach (jedna wewnątrz Imperium Rzymskiego, kolejna w Europie Centralnej, wreszcie ostania na terenie Egiptu). Łącznie daje to ponad 20 rozbudowanych misji. Każda strona konfliktu jest inna. Rzymianie to przede wszystkim zdyscyplinowane, dobrze uzbrojone odziały wykorzystujące w walce wymyślne formacje bojowe oraz imponujące machiny wojenne. Galowie to nieustraszeni wojownicy, o bardzo dużej mobilności i wysokim morale. Z kolei Egipcjanie to fanatycy religijni dysponujący sporą wiedzą naukowo-techniczną, gotowi na każde poświęcenie w imię Faraona.Podstawowymi elementami gry są odpowiednie zarządzanie dostępnymi zasobami militarnymi, taktyka i umiejętność wykorzystania posiadanego lub zdobytego sprzętu bojowego. W każdej z walk mamy ograniczoną liczbę oddziałów co zmusza do opracowania odpowiedniej, gwarantującej jak najmniejsze straty własne strategii. Wojska w czasie bitwy można ustawić w różne formacje, z których każda ma swoje wady i zalety. Niektóre typy wojsk mogą wykorzystywać specjalne formacje w walce przeciwko określonym jednostkom wroga. Do dyspozycji mamy około dziesięciu różnego typu wojsk, takich jak łucznicy, pikinierzy czy pretorianie. Wszystkie rodzaje jednostek posiadają zróżnicowane możliwości i umiejętności. Dodatkowo mamy dostęp do różnych maszyn oblężniczych (jak tarany czy katapulty) pomocnych przy ataku na fortyfikacje wroga
wymagania sprzetowe:
Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D + dodatkowo: joystick
Nowy rozdział Gwiezdnych Wojen, w którym jako najemnik Dash Rendar, musimy powstrzymać niecne plany organizacji Black Sun zgładzenia Luka Skywalker'a, oraz uwolnić zamrożonego Hana Solo z karbonitowej tafli.Shadows of the Empire to gra zręcznościowo przygodowa umiejscowiona w świecie Gwiezdnych Wojen. Określana jako zupełnie nowy rozdział sagi, fabuła umiejscowiona została w czasie pomiędzy wydarzeniami z filmów Imperium Kontratakuje a Powrót Jedi. W Shadows of the Empire wcielamy się w rolę zupełnie nowej postaci - najemnika Dasha Rendara, przyjaciela Hana Solo. Rendar musi ochronić Luka Skywalkera przed zagrożeniem ze strony tajnej organizacji księcia Xizora, zwanej Black Sun. Oprócz tego musi uwolnić Hana Solo zamrożonego przez Jabba the Hut w karbonitowej tafli.Do przejścia mamy dziesięć różnorodnych poziomów, które prowadzą nas przez ciekawie rozwijającą się fabułę z czterema zwrotami akcji. Mamy mieszankę czterech typów rozgrywek, poczynając od przygodówki, bitwy w labiryncie oraz walki na skuterach śnieżnych po kosmiczną strzelankę. Po uwolnieniu Hana Solo i jego Falcona Millennium, dysponujemy ciężko uzbrojonym transportowcem Outraider.Walki toczą się przeciwko nowym oraz znanym z filmów wrogom, takim jak machiny kroczące AT-AT, imperialnym szturmowcom, gwardzistom, łowcy nagród Boba Fett, dronom IG, myśliwcom TIE czy nawet Gwieździe Śmierci. W uzbrojeniu znajdziemy m.in. blastery, pociski samonaprowadzające, działa pulsacyjne, stunery i disruptory. Wszystkiemu towarzyszy oryginalna muzyka z filmu skomponowana przez Johna Williamsa. Napotkamy również zupełnie nowe postacie, pojazdy i lokacje, jak podziemia Imperial City, pałac Xizora czy port kosmiczny na Gall.
wymagania sprzetowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM
Submarine TITANS jest strategia czasu rzeczywistego osadzoną w podwodnym świecie. W XXII wieku olbrzymia kometa uderzyła w Ziemię, zmuszając ludzkość do zbudowania podwodnych baz. Razem z kometą przybyli również kosmici, którzy teraz toczą boje z ludźmi. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z trzech frakcji: bojowymi Białymi Rekinami, specjalizującymi się w technologii Czarnymi Ośmiornicami lub przybyłymi z kosmosu Silikonami. Wybór kierowanej przez nas frakcji będzie miał duży wpływ na styl rozgrywki, ponieważ każda grupa posiada właściwe tylko sobie jednostki, technologie, mając w związku z tym mocne i słabe strony.Submarine TITANS jest jedyną reprezentantką gier RTS, której akcja odbywa się wyłącznie pod wodą. Umiejscowienie rozgrywki wiąże się z aż pięcioma poziomami terenu, dzięki czemu gracz może chować się przed przeciwnikiem np. w kryjówkach skalnych. Kierując swoją frakcją, oprócz działań militarnych prowadzimy także badania rozwojowe, wynajdując własne technologie lub kradnąc je oponentowi.Podwodna produkcja Ellipse Studios posiada rzadko spotykaną w swoim gatunku możliwość całkowitego programowania sztucznej inteligencji. System może samodzielnie rozegrać wszystkie misje, opierając swoją strategię na instrukcjach wprowadzonych przez gracza. Na płycie z Submarine TITANS znajdziemy szczegółową instrukcję objaśniającą, jak modyfikować AI obranej przez siebie frakcji.Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, w Submarine TITANS znajdziemy także tryb multiplayer, pozwalający na jednoczesną rywalizację nawet 24 zawodników. Wśród udostępnionych opcji znajdują się klasyczne tryby, takie jak Deathmatch, Teamplay, Scenariusze, jak też możliwość obserwacji meczów rozgrywanych bez naszego udziału.
wymagania sprzetowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP
Podobnie jak w pierwszym Restaurant Empire, tak i tutaj zadaniem gracza jest stworzenie sieci ekskluzywnych restauracji. Przed rozpoczęciem zabawy wybieramy rejon świata, w którym chcemy rozwijać nasz biznes (Ameryka lub Europa). Grę rozpoczynamy jako właściciel przeciętnej restauracyjki w dużym mieście. To od naszego stopnia kreatywności, umiejętności planowania oraz zarządzania zależy, czy odniesiemy komercyjny sukces. Restaurant Empire II pozwala nam również na otwarcie innego typu lokali, np. kawiarni lub cukierni.
wymagania sprzetowe:
Pentium III 1.2 GHz,128MB RAM,32MB akcelerator 3D,1 GB HDD
Ghost Master to jedyna w swoim rodzaju gra. Wcielasz się w Ghost Mastera, lokalnego szefa duchów. Swoją pośmiertną karierę urzędnika (tak, tak - już nie żyjesz) zaczynasz w Gravenville z zadaniem wyjaśnienia dziwnych wydarzeń. Zostajesz wysłany na miejsce z małą niewielką drużyną duchów i straszydeł, które będą Ci pomagały. Aby poznać tajemnicę miasteczka będziesz musiał solidnie nastraszyć wszystkich mieszkańców. Akcja toczy się w zróżnicowanych lokacjach; studenckich akademikach, pociągu (15.10 do Yumy?), szpitalu (no cóż ten, na pewno musi być na peryferiach...), bazie wojskowej (uciekający marines są naprawdę szybcy!). Wszędzie tam gracz może siać przerażenie wśród śmiertelników śmiejąc się nad ich głowami i na wiele innych naprawdę okropnie zabawnych sposobów...
wymagania sprzętowe:
Windows 98 (działa na 98/Me/2000/XP - nie wiem czy na Vista)Pentium 3 733 MHz,128 MB RAM,DirectX 8.0,Karta graficzna Nvida Geforce, ATI Radeon, Hercules Kyro 2
Karta dźwiękowa kompatybilna z MS Windows
Jako Nina, agentka tajnej międzynarodowej organizacji do walki ze światowym terroryzmem, masz do wypełnienia nowe zadania: zlikwidować szefa terrorystów, odzyskać plany i prototyp tajnej broni. Twoja umiejętność przejmowania umysłu przeciwnika da Ci sporą przewagę podczas wykonywania misji, ale w działaniu i eliminowaniu wrogów przede wszystkim wykorzystasz zdolności posługiwania się bronią i rozumem."Nina: Trylogia" to gra z gatunku FPS umiejętnie połączona z elementami gier taktycznych i przygodowych. To 3 epizody, z których każdy rozgrywa się w innym miejscu świata, w odmiennej scenerii. To gra przygotowana we współpracy z graczami - zawiera to, co tygrysy lubią najbardziej.
Do Roboty agencie!
wymagania sprzętowe:
Cpu 2,0 GHz,1 gb ram,Shader Model 2.0 Karta grafiki 3D, 128 MB RAM,Karta dźwiękowa,2,5 GB wolnego miejsca na dysku
Windows 98/ME/2000/XP/Vista, DirectX 9 0.0 lub nowszy
Star Sentinel Tactics to turowa gra taktyki, które stawia się w dowodzenie oddziałem elitarnych marines. Po drodze
napotkasz gigantyczne potwory, gnijące zombie, mutantów i wiele innych wrogów, wszystkie z zamiarem zniszczenia.
wymagania sprzętowe:
Wolfschanze 1944: The Final Attempt to projekt rodzimej firmy developerskiej, Calaris Studios (m.in. Mortyr czy The Mysterious Island). Gra należy do gatunku pierwszoosobowych shooterów, z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Fabuła gry Wolfschanze 1944 została zainspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Historia opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, którzy planują zamach na Hitlera (Wolfschanze to Wilczy Szaniec, jedna z największych kwater wodza III Rzeszy).Gracz wciela się w postać młodego pułkownika, hrabiego Clausa Schenka von Stauffenberg, który po rekonwalescencji spowodowanej ciężkimi ranami odniesionymi podczas kampanii afrykańskiej został szefem sztabu przy dowódcy wojsk pomocniczych. Nominacja ta oznaczała, że od tej chwili mógł on często brać udział w naradach sztabowych w kwaterze głównej Hitlera. To właśnie spowodowało, iż został wytypowany przez spiskowców, jako ten, który podejmie próbę powstrzymania nazistowskiej machiny wojennej i ocali życie milionów ludzi. Jego decyzja była wynikiem zrozumienia okrutności wojny, jej bezsensowności, rozmiaru zbrodni oraz zniszczeń. Niestety, jak wiemy z historii, zamach nie powiódł się (Hitler doznał tylko nieznacznych obrażeń) a hrabia został aresztowany i stracony jeszcze tej samej nocy, 20 lipca.Mimo, iż fabuła gry oparta została na prawdziwych wydarzeniach, gracz ma możliwość rozegrania akcji zupełnie inaczej niż to miało miejsce w przeszłości, a tym samym odpowiedzenia na pytanie „Co by było gdyby...?”. Do dyspozycji grającego oddanych zostało kilka rodzajów broni (pistolet Walther P38, MP-40 „Schmeisser”, karabin Mauser 98, MG-42, snajperka K43, Panzerfaust 30, granaty ręczne, a nawet miotacz płomieni 41-P). Jednak najdziwniejszą bronią, choć przydatną w pewnych momentach, jest zwykła ... kiełbasa, dzięki której możemy uspokoić atakujące nas psy. Oprócz etapów „chodzonych”, twórcy umożliwiają nam również na jazdę na motocyklu wojskowym a jeden z etapów rozgrywa się na lecącym Zeppelinie.

wymagania sprzętowe:
Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D
Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi. Konflikt ten wybuchł, ponieważ kupcy Selentine, powodowani rządzą zdobywania nowych źródeł dochodu, zboczyli ze swych stałych tras handlowych i za Południowymi Morzami odkryli nowe ziemie zamieszkiwane, przez wężopodobnych mieszkańców, którzy nazywali siebie Ssrathi, a swój kontynent Keshan. Na pozór wydawało się, że są to prymitywne stworzenia, dlatego też kupcy bez ogródek zabili pierwszych Ssrathi i odebrali im ich dobra. Stało się to początkiem straszliwej wojny, gdyż później okazało się że Ssrathi władają potężnymi magicznymi mocami, ich Imperium jest ogromne, a włada nimi Iriki, szaman-król, którego boją się nawet bogowie. Gracz może wybrać jedną z owych dwóch stron konfliktu i doprowadzić ją tryumfu.Łącznie w walce spotkamy szesnaście różnorodnych ras, o cztery więcej niż to miało miejsce w części drugiej. Nowe nacje to: Plaguelords, Ssrathi, Swarm, ludzie zaś zostali podzieleni pomiędzy dwa ugrupowania, Knights oraz Empire. Rzecz jasna wiąże się z tym wprowadzenie licznych nowych jednostek bojowych oraz nowych budynków. Podobnie jak w częściach poprzednich znaczącą rolę w grze odgrywają Herosi, którzy stopniowo rozwijają swe umiejętności stając się coraz potężniejszymi wojownikami. Liczba klas owych bohaterów powiększyła się o osiem nowych i teraz liczy dwadzieścia osiem, można też rozwinąć Herosa ponad 50 poziom. Znacznie poszerzono też system magiczny, który obecnie składa się z ponad 130 różnych zaklęć podzielonych pomiędzy trzynaście sfer magii.
Pobierz