CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie, ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - Systemu Berberis firmy BMS Creative. W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie pełnej ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Program wymaga rejestracji.
GŁÓWNE FUNKCJE I ZALETY PROGRAMU
Pełna ewidencja kontrahentów
- Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
- Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
- Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
- Możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)
- Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
- Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)
Rejestrowanie kontaktów handlowych
- Przechowywanie informacji o zdarzeniach
- Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
- Graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)
- Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
- Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
- Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
- Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
- Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
- Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza