Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Asystent.HRM.2010.v10.11.16.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar

izabela351 / IZA / ASYSTENT (PIM+CRM) / Asystent / Asystent.HRM.2010.v10.11.16.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar
Download: Asystent.HRM.2010.v10.11.16.POLiSH.WinAll.Incl.Keygen-MAZE.rar

33,92 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Asystent HRM 2010 to narzędzie przeznaczone do zarządzania zasobami ludzkimi (ang. Human Resource Management, HRM). Jego głównymi odbiorcami są agencje pracy i inne firmy zajmujące się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych i pośredniczących w zatrudnianiu. Program pozwala na gromadzenie danych o kandydatach, przetwarzanie ich i analizowanie. Umożliwia również przechowywanie danych o zleceniodawcach, prowadzenie projektów, planowanie zadań, mechanizm przypomnień, historię kontaktów i wiele innych. Umożliwia także dodawanie załączników do różnych rekordów, skanowanie dokumentów bezpośrednio do programu, obsługę grup drzewiastych itp.

Niektóre możliwości programu:

* kartoteki pracowników i pracodawców, możliwość dodawania zdjęć oraz załączników np. CV, listów motywacyjnych;
* funkcje planowania spotkań z potencjalnym pracownikiem lub pracodawcą, określanie etapu realizacji zadania lub projektu;
* historia kontaktów ze zleceniodawcą (pracodawcą) oraz rekrutowaną osobą;
* prowadzenie finansów / poniesionych kosztów kampanii rekrutacyjnej;
* kontrola projektów rekrutacyjnych przez koordynatora agencji pracy;
* pełna obsługa danych kontaktowych kontrahentów oraz osób poszukujących pracy;
* łatwe wyszukiwanie w poszczególnych modułach programu;
* możliwość tworzenia dowolnie wielu grup po których można przeszukiwać bazę;

Cechy Wersji BIZNES

* możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows
* obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
* zintegrowany klient poczty e-mail

Cechy Wersji PRO

* brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle
* brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
* brak zintegrowanej skrzynki pocztowej

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Program do prowadzenia gospodarki magazynowej o podstawowej funkcjonalności. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, dodawanie opisów do produktów, definiowanie drzewiastych kategorii, obsługa szeregu dokumentów: przyjęcie PZ, wydanie WZ, przesunięcie MM i inne. Program pozwala na drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych.... Pozwala także na zapisywania załączników do produktu, tworzenie galerii zdjęć dla danego produktu, definiowanie własnych pól dodatkowych, eksport i import danych itp. Jego najważniejsze funkcje to: * łatwe wyszukiwanie produktów * dodawanie opisów do produktów * dodawanie galerii zdjęć * zapisywanie załączników do produktów * dodawanie drzewiastych kategorii * tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM i RW * drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych Program Asystent Magazyn pozwala na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Asystent Magzyn pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia pracę na jednym stanowisku komputerowym jak równięż w sieci lokalnej. Dostępne są dwie wersje programu: * PROFESJONALNA * BIZNES Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Zaawansowany pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie większość modułów występujących w innych programach serii 2010. Najważniejsze z nich to: funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami, zintegrowany klient poczty e-mail, moduł sprzedaży, moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień, książka korespondencji itd. Dodatkowo Asystent Korporacja 2010 wyposażony został w moduły serwis i reklamacje, rejestr umów, wyciągi bankowe i wiele więcej. Program pozwala na pracę w sieci. Obsługuje liczne drukarki fiskalne, drukarki etykiet, skanery i czytniki kodów kreskowych. Najważniejsze możliwości programu: * funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi; * zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; * moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; * moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień; * elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; * moduł serwisu i reklamacji pozwalający na prowadzenie działu reklamacji w firmie; przyjmowanie produktów na serwis, nadawanie numerów RMA i numerów rewersu itp.; * narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk; Program Asystent Korporacja umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Asystent Korporacja pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Kancelaria Prawnicza 2010 to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dzięki modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różne przypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd. W ramach każdej sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany dokumentów), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki korespondencji, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to narzędzie dzięki któremu prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze. Niektóre możliwości programu: * funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach; * historia wizyt i kontaktów z klientami; * prowadzenie finansów spraw; * ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny); * pełna obsługa danych kontaktowych; * dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów; * łatwe wyszukiwanie informacji; * możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup; Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * moduł wystawiania faktur; * moduł pozwalający na prowadzenie rejestru umów; * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak modułu wystawiania faktur; * brak modułu pozwalającego na prowadzenie rejestru umów; * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent HRM 2010 to narzędzie przeznaczone do zarządzania zasobami ludzkimi (ang. Human Resource Management, HRM). Jego głównymi odbiorcami są agencje pracy i inne firmy zajmujące się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych i pośredniczących w zatrudnianiu. Program pozwala na gromadzenie danych o kandydatach, przetwarzanie ich i analizowanie. Umożliwia również przechowywanie danych o zleceniodawcach, prowadzenie projektów, planowanie zadań, mechanizm przypomnień, historię kontaktów i wiele innych. Umożliwia także dodawanie załączników do różnych rekordów, skanowanie dokumentów bezpośrednio do programu, obsługę grup drzewiastych itp. Niektóre możliwości programu: * kartoteki pracowników i pracodawców, możliwość dodawania zdjęć oraz załączników np. CV, listów motywacyjnych; * funkcje planowania spotkań z potencjalnym pracownikiem lub pracodawcą, określanie etapu realizacji zadania lub projektu; * historia kontaktów ze zleceniodawcą (pracodawcą) oraz rekrutowaną osobą; * prowadzenie finansów / poniesionych kosztów kampanii rekrutacyjnej; * kontrola projektów rekrutacyjnych przez koordynatora agencji pracy; * pełna obsługa danych kontaktowych kontrahentów oraz osób poszukujących pracy; * łatwe wyszukiwanie w poszczególnych modułach programu; * możliwość tworzenia dowolnie wielu grup po których można przeszukiwać bazę; Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Agent Ubezpieczeń to program kierowany dla agentów ubezpieczeniowych. Pomaga w obsłudze biura agencji ubezpieczeń. Umożliwia sprawne zarządzanie wystawionymi polisami ubezpieczeniowymi, szybkie sprawdzenie danych kontaktowych klientów itp. Program zawiera w sobie również moduł ofert, dzięki któremu łatwo można przygotowywać oferty i przedstawiać je lub wysyłać swoim klientom na przykład poprzez wbudowany klient poczty e-mail. Asystent Agent Ubezpieczeń wyposażony został także w moduł zaplanowanych zadań. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji i obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu to: moduł do przyjmowania reklamacji, automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu, moduł magazynu, zintegrowany klient poczty e-mail i wiele innych. Najważniejsze funkcje programu to: * Dodawanie przypomnień * Zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu) * Definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń * Definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie * Definiowanie oddziału realizującego zgłoszenie * Skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników * Tworzenie kategorii załączników * Dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie * Wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw) * Definiowanie własnych pól w zgłoszeniu * Raport zmian zgłoszeń * Zapis wniosków po analizie * automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu; * moduł magazynu; * zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; Program Asystent Serwis i Reklamacje umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird. Dostępne są dwie wersje programu: * PROFESJONALNA * BIZNES Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * brak narzędzia do wysyłania korespondencji seryjnej * brak możliwości szyfrowania danych własnym kluczem (algorytm AES) * brak możliwości przechowywanie plików na zewnętrznym serwerze FTP * brak modułu zarządzania użytkownikami i uprawnieniami * brak możliwości obsługi wielu oddziałów firmy * brak możliwości tworzenia własnych tabel i tworzenie relacji pomiędzy nimi * brak komunikatora
Program stworzony z myślą o obsłudze wielu zgłoszeń różnego typu (awaria, błąd, sugestia, pomysł). Dzięki niemu można w łatwy sposób zapanować nad realizacją zgłoszonych spraw lub awarii. Każdą ze zgłoszonych spraw charakteryzują różne parametry. Obok typu zgłoszenia są jeszcze: dane o zgłaszającym, data zgłoszenia, przedmiot którego dotyczy, priorytet, status, czy osoba przyjmująca zgłoszenie. Do każdej sprawy można również przygotować pełny opis. Ponadto program pozwala na określenie daty realizacji oraz przybliżony czas pracy poświęconej realizacji zgłoszenia. Asystent umożliwia także dodanie do każdego zgłoszenia załączników, dodanie zaplanowanego zadania z opcją przypomnienia jednorazowego lub powtarzającego się. Obsługę zgłoszeń ułatwi moduł Danych kontaktowych, w którym można zapisać wszelkie dane kontaktowe osób zgłaszających i nie tylko. Rejestr zgłoszeń sprawdzi się w praktycznie każdej firmie, której zależy na szybkiej reakcji na przychodzące zgłoszenia. W wersji BIZNES program umożliwia współprace z serwerami zdalnymi takimi jak MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Firebird, Oracle Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * zintegrowany klient poczty e-mail Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Asystent Rejestr Pojazdów to program do prowadzenia ewidencji pojazdów. Pozwala na rejestrowanie wymian i napraw, historii przebiegu, kontroli ubezpieczeń i przeglądów dla wszystkich wprowadzonych pojazdów. Program ma możliwość szybkiego wyszukiwania interesujących nas danych. Dzięki Asystentowi możemy w pełni kontrolować całą flotę samochodową. Dodatkowe funkcje programu to m.in. możliwość dodawanie załączników do utworzonych rekordów oraz rozbudowany moduł planowania zadań, w którym można precyzyjnie określać zadania do wykonania, określać postęp realizacji zadania itp. W wersji Biznes współpracuje z serwerami baz zdalnych takich jak: MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Oracle. Podstawowe funkcje programu: * Możliwość kontroli przeglądów i ubezpieczeń; program pokazuje m.in. ile dni pozostało do kolejnego ubezpieczenia; * Możliwość ewidencjonowania przebiegu kilometrów oraz wymian i napraw samochodu; * Rozbudowana kartoteka pojazdu; Możemy zapisać takie informacje jak np. numer rejestracyjny, numer nadwozia, typ pojazdu, rodzaj paliwa, data pierwszej rejestracji itd. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
Asystent Wyciągi Bankowe jest to program do przetwarzania wyciągów bankowych z plików CSV. Umożliwia utworzenie rejestru uznań i obciążeń bankowych poprzez import wyciągów bankowych z takich banków jak: Inteligo, Millennium, MBank, Dotpay, PKOBP. Rejestr wyciągów można przeszukiwać po dowolnych polach np. nazwie wpłacającego, numerze konta, kwocie. Umożliwia on sortowanie oraz dopisywanie komentarzy. Posiada również możliwość tworzenia wydruków, raporty zmian oraz zaznaczenia czy dana wpłata została zaksięgowana. W wersji Asystent Firma 2010 lub Korporacja 2010 jest możliwość podłączania uznań bankowych do zamówienia czy faktury sprzedaży. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS Cechy Wersji PRO * brak możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
Asystent Stowarzyszenie to program do prowadzenia bazy danych członków dowolnego stowarzyszenia czy współpracowników danej organizacji. Program umożliwia przechowywanie najbardziej potrzebnych informacji np. dane kontaktowe, płeć, datę urodzenia, doświadczenie zawodowe, dorobek pracy, znajomość języków obcych itp. Pozwala również na obsługę finansów związanych z członkami. Moduł finansowy umożliwia naliczanie cyklicznych składek poszczególnym członkom i rozliczanie ich z ich uiszczania. Składki te mogą być uzależnione od różnych globalnych współczynników ale również od zmiennych zdefiniowanych dla poszczególnych członków. Program pozwala także rejestrować bieżące wydarzenia odbywające się w stowarzyszeniu. Jego prosty i intuicyjny interfejs oraz możliwość zaawansowanego przeszukiwania danych, dostęp do róznych wydruków czynią ten program praktycznym i użytecznym w każdym stowarzyszeniu, partii politycznej itp. Cechy Wersji BIZNES * możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows * obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS Cechy Wersji PRO * brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle * brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS * brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności