NFO ENG.txt
-
Atmel-AT90USB1287-AU@E -
ATMEL-ATXMEGA128A3-AU@E -
Battleship -
Binary Domain -
Black Mesa -
CadSoft.Eagle.Professional.7.5.0.x64 -
Dave Duncan - Człowiek ze słowem -
Fairchild-KA34063ADTF@E -
Flowcode -
FrontDesigner 3.0 -
Get the Gringo -
GTA Killer City PL -
In Time -
Inside Job -
LEGO Batman 2 DC Super Heroes PL -
Library -
Lockout -
Mass Effect 3 -
Microchip-MCP1416T-E_OT@E -
Mutant -
Patch -
Red Faction Armageddon -
Red Lights -
Road House -
Stigmata -
STM-MC34063ABN@E -
Stolen -
The Amazing Spider-Man -
The Avengers -
The Expatriate -
The Right Stuff -
The Samaritan -
TI-OPA134PA@E -
TI-OPA4134UA@E -
TI-ULN2803ADW@E -
Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier -
Virtuosity -
War of The Worlds 2005 -
Watchmen -
When A Man Loves A Woman -
White Noise -
White Noise 2 -
White Phantom -
Wild at Heart -
Wing Commander -
Wodzirej -
Wpuszczony w Kanał -
Wuthering Heights -
X-Men - Seria -
Znachor
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce GTS 450 lub lepsza), 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
1 - Ściągnij 5 part-ów archiwum win-rar i rozpakuj . Gra nie wymaga instalacji .
2 - W rozpakowany folder wklej pliki z folderu "crack" .
3 - Grę uruchamiasz plikiem "dxhr5_win7 exe" .
4 - GRAJ .
Jest to wersja BETA , ale z dostępnego info w sieci wynika że grania jest na co najmniej 12 godzin , optymalizacja gry jest bardzo dobra , nie ma żadnych ścinek , bugów czy innych problemów jak było w przypadku CRYSIS 2 - BETA . Zacząłem w nią właśnie grać i pierwsze wrażenia są naprawdę pozytywne .
Premiera FULL wersji i tak dopiero w sierpniu , więc kto ma ochotę może już teraz poznać smak tej gry :)
Create a small, stand-alone TCP/IP stack with an embedded Web server. Aided by the author`s abundant source code examples and fully-functional utilities, you will learn about, and experiment with, the simpler aspects of internetworking, before tackling the TCP protocol itself. The author offers an intensely practical approach, while still providing an in-depth understanding of the TCP/IP protocol family.