Driver.San.Francisco.Crack.Offline.Fix.1.0.1.rar
-
- ▲ Farming Simulator 2013 PC - Chomikuj -
■ 4x4 Hummer PL-PROPHET -
■ Rayman Origins PL -
■ Rayman Origins PL(1) -
■ SBK Generations -
■ Scania Truck Driving Simulator 2012 PL -
■ Warhammer 40000 Dawn of War II PL-PROPHET -
▲Antywirusy -
▲Bajki -
▲Euro 2012 -
▲FILMY 1950-2008 (Lektor) -
▲Filmy Avi -
▲Filmy Dokumantalne -
▲Filmy HD -
▲FILMY LEKTOR PL -
▲Filmy Polskie -
▲GRY PC ISO -
▲Kursy Językowe -
●ANGIELSKI -
●FRANCUSKI -
●HISZPAŃSKI -
●NIEMIECKI -
●WŁOSKI -
✿ Perfekcyjna Pani Domu Sezon 2 -
07 ZGŁOŚ SIĘ -
Anal Sex -
AssHoleFever -
AUTA -
Bob Budowniczy -
BULIONERZY -
Filmy XXX -
GIMP 2 (wersja bez instalacyjna) -
Gliniarze -
Gry XBOX 360 -
HD 720p -
I KTO TU RZĄDZI -
JJayJoker -
Lesbijki -
Marc Dorcel -
Megafabryki Supersamochody -
Pezet -
Private -
PROGIGY - EXPERIENCE -
Różne XXX -
Scenki -
SIDNEY POLAK -
Traktorek Tom -
WRC 3 - Chomikuj -
WRC 3 [PC] -
XXX 100 NAJLEPSZYCH ANALI
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.