Colin McRae Rally 05.part2.rar
-
● Obróbka Foto -
1 Canto Śrimad Bhagavatam -
1971 i 1974 Australia -
1974 New York Airport -
1974 San Francisco -
1975 Philadelphia -
2 Canto Śrimad Bhagavatam -
2002 -
6 Canto Śrimad Bhagavatam -
Acoustic alchemy -
AlienTV -
Bhagavad Gita -
Colin Mc Rae 2005 -
Colin McRae Rally 2.0 [PL] CRACK -
Cracki do Gier PC -
Deluxe Ski Jump 4 + Klucz Rejestracyjny -
do 1 mb -
Dokumenty -
Dusza Wojownika -
FIFA 14 Ultimate Edition MULTI 14 - SKIDROW -
Galeria -
Gothic 3 PL Edycja Rozszerzona (2006) (PC) -
GTA VICE CITY [PC] -
Hari Kirtan -
Hari Kirtan(1) -
Hari Kirtan(2) -
Kim jest Kryszana+Nauka o Bogu -
KKD -
Lokanath Swami SZCZEGOLNIE POLECAM -
Mahabharata Lektor pl -
Need for Speed Underground -
Piaski Czasu -
Prabhupada -
Prabhupada on tour -
Programy -
Programy(1) -
Programy(2) -
Przyjscie - działalność - odejście -
Różne -
Saranagati -
Schematy elektryczne szyb Renault Scenic II -
The Acharia-Mistrz Duchowy -
The Acharya - Film z Lektorem PL -
The Complete Prabhupada DVD Library -
The Radha Krishna Temple
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 3 GB HDD
Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield.
Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
Do gry przeniesiono modele ponad 30 autentycznych, licencjonowanych samochodów, m.in. Volkswagen Golf MK5, Toyota Celica GT-FOUR, Lancia Stratos, Alfa Romeo 147 GTA, Alfetta GTV Turbodelta, Mitsubishi Lancer Evo VIII, Peugeot 206, 205 T16 Evo2 oraz VW Beetle RSi.
Poszczególne rajdy umiejscowione zostały w dziewięciu krajach (do już znanych: Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Australii, Hiszpanii, Grecji i Japonii dołączyły teraz Niemcy). Każda trasa podzielona została na osiem odcinków (plus odcinki testowe i specjalne), wzdłuż których ustawiono w pełni animowanych kibiców.
Usprawnienia nie ominęły silnika graficznego serii, a zwłaszcza interakcji z obiektami znajdującymi się na trasie przejazdu (na które narzekała pewna grupa wirtualnych kierowców). Jeżeli zbyt agresywna jazda doprowadzi do kolizji np. z drzewem, to - oprócz uszkodzeń widocznych na samochodzie - na drzewie pozostanie ślad po zderzeniu, zaś z gałęzi polecą liście. Każdą kolizję dodatkowo „okraszono” efektem rozmycia ekranu (blur), trwającym kilka sekund (podnosi to realizm rozgrywki). Nie należy również zapominać o poprawie pracy kamer (powrócił wyczekiwany przez wielu graczy widok „znad silnika” pojazdu). Dopracowany model zniszczeń pozwala na dostrzeżenie nawet drobnych zadrapań samochodu, zaś sytuacje z odpadającymi częściami zewnętrznymi obserwujemy niemal cały czas (jak w Colin McRae Rally 04).