-
72 -
600 -
471 -
373
4008 plików
2344,07 GB
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4.2 GB HDD, Windows XP/Vista
INSTALACJA:
- Wypal obraz na płytę lub zamontuj w wirtualnym napędzie
- Zainstaluj
- Skopiuj cracka do katalogu z grą
- Instrukcja spolszczenia (z polskimi znakami) w folderze Crack i Spolszczenie.
OPIS GRY:
wyścigi i rajdy
Moto GP’07 to kolejna odsłona bardzo popularnej serii wyścigów motocyklowych. Najczęściej w przypadku kontynuacji dobrze przyjętego i cenionego produktu mamy do czynienia z aktualizacją stałych opcji i dodaniem kilku nowych elementów. Nie inaczej postąpili programiści ze studia developerskiego Climax.
Nie zmieniła się oczywiście główna zasada – w dalszym ciągu rywalizujemy w motocyklowym Grand Prix. Jako że startujemy w nowym sezonie nie mogło zabraknąć całego mnóstwa aktualizacji. Pojawia się odświeżona lista autentycznych zawodników (włącznie ze światową czołówką), maszyn i oczywiście torów (np. tor Misano). Dla maniaków dłubania przy szczegółach przeznaczono rozszerzone opcje pozwalające modyfikować parametry motocykli i prowadzących je kierowców. Trzeba też wspomnieć o absolutnym debiucie – po raz pierwszy w historii serii Moto GP pojawia się nowa kategoria maszyn o pojemności 800 centymetrów sześciennych.
Spore zmiany zaszły także w zakresie rozwiązań graficznych. Najnowsza odsłona imponuje wyglądem, niejednokrotnie twórcom udaje się uzyskać specyficzny klimat (na przykład podczas jazdy o zmroku, przy przyciemnionych światłach). W Moto GP’07 mamy także do czynienia z trójwymiarową publicznością. Co więcej, obserwatorzy wyścigów są interaktywni w większym stopniu niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach. Możemy więc zaobserwować kibiców, którzy przyjaźnie machają rękami, z kolei inni mogą nas oślepić fleszem aparatu fotograficznego.
Koniecznie trzeba też wspomnieć o reakcji twórców tytułu na krytykę ze strony graczy. Wiele osób narzekało na zbyt wysoki poziom trudności (szczególnie dotyczy to mniej zawansowanych osób, które często kończyły wyścig kraksą). Programiści z Climax obniżyli nieco wymagania dotyczące prowadzenia maszyny, co skutkuje na przykład łatwiejszym wchodzeniem w zakręty. Inaczej też zachowują się kierowani przez sztuczną inteligencję rywale: starają się unikać kolizji z nami i nie poruszają się tak agresywnie jak dotychczas.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
4,1 GB