Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
CD-KEY.exe
-
!!! NOWE DISCO POLO 2012 CZERWIEC -
# Muza odjazd -
#ESKA HIT -
#Nowosci 2011 -
(1991) Bad Boys Blue - The Best Of -
(2010) Modern Talking - The Very Best Of -
■ W jednym pliku (.iso) -
►♫♪Moja Muzyczka◄►Free◄♪♫►Hasło-123◄ -
►LODY NA PATYKU 1-2-3-4-5-6-7-8-9 -
►Plan lekcji -
♫ Różne Polskie -
2002 -
Akademia Policyjna -
AUTOMAPA -
Basshunter -
Best of 90s - Najwieksze przeboje lat 90 MP3 -
Boney M !!! -
demo mojego zespolu -
Disco - Polo -
Gina T -
hit 80' -
ITALO DISCO X PROJECT -
Klubowo - Dyskotekowe 2012 -
LINUX -
M U Z Y K A -
moje wykonanie utworów -
MP3(2) -
MUZA--POLECAM!!! -
Muzycznie -
MUZYKA DO AUTA -
Nero Vision Express 3.1.0.25 -
Nie zadzieraj z fryzjerem -
Nowa eska -
OMD -
Opel TIS 2000 115 2011.03 - dziala -
Prawo Jazdy -
ruzne -
Savage(1) -
SMERFY 2 DUBBING -
Stan Tutaj -
styczeń(1) -
Top One(2) -
top one(3) -
VA - Disco Polo For You Vol.1 (2010) -
Verba - Największ przeboje vol.2 (2007) -
verba(1) -
weekend(3) -
Wersja Iso -
Windows 8 -
WINDOWS 8 64bit M [ PL ]
Wymagania Sprzętowe:
Procesor - Pentium 4 2.2 GHz
RAM - 512 MB
Karta Graficzna - 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza)
Opis :
Warhammer 40,000: Dawn of War to pierwsza gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym i osadzona w realiach świata Warhammer 40,000, która powstała dzięki współpracy firmy THQ (jednego z największych światowych wydawców gier) oraz studia Relic Entertainment (znanego m.in. z obu części znakomitego Homeworlda). Warhammer 40,000 to mroczny, futurystyczny świat znany z gier firmy Games Workshop. Pomimo tego, iż składa się on z milionów uniwersów, w Dawn of War autorzy postanowili skupić się wyłącznie na jednym z nich i na jednej konkretniej wojnie. W trybie dla pojedynczego gracza mamy okazję wcielić się w postać Gabriela Angelosa, dowódcę Kosmicznych Marines z Blood Ravens, który usiłuje zapobiec inwazji Orków na jego planetę. Fabuła rozwija się dzięki specjalnym przerywnikom filmowym i rzecz jasna stopniowo odkrywa przed grającym kolejne wątki i tajemnice. Gra wykorzystuje trójwymiarowy silnik graficzny, przy czym, jeżeli chodzi o wygląd jednostek, to autorzy starali się, by wyglądały one niemal identycznie jak ich odpowiedniki sprzedawane przez Games Workshop. Teren zaś, z racji tego, iż nie pełni pierwszorzędnej roli w grach Games Workshop, stworzono w oparciu o własne wyobrażenia. Całość wykonana została mrocznym, gotyckim stylu, zaś dwa przeważające typy krajobrazu to ruiny miast i terenów zurbanizowanych oraz nieprzenikniona dżungla, która stopniowo pochłania zniszczone zabudowania.