Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SimCity 4 Deluxe PL PC.iso

gunsnroses1984 / ★ Gry STRATEGIE PC / SimCity 4 Deluxe PL PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB Strategia czasu rzeczywistego należąca do popularnej serii Theatre of War, przenosząca graczy na tereny objęte wojną koreańską. Theatre of War 2: Korea to strategia czasu rzeczywistego, należąca do popularnej serii Theatre of War. Gracz otrzymuje w niej szansę wzięcia udziału w wojnie koreańskiej, rozgrywającej się w latach 1950-53. Produkcja została wyprodukowana przez rosyjską firmę 1C Company. Wraz z Theatre of War 2: Korea popularna seria RTS-ów wychodzi poza okres II wojny światowej. Gracz bierze tu bowiem udział w dwóch zupełnie nowych kampaniach, rozgrywających się w czasach wojny koreańskiej: północnokoreańskiej (rozgrywającej się w okresie 25 czerwca – 20 sierpnia 1950 roku) oraz amerykańskiej (15 września – 8 października 1950 roku).
obrazek obrazek Wymagania: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Jest to kompletne wydanie jednej z najlepszych serii gier łączących w sobie najbardziej pożądane elementy strategii i klasycznych RPGów. Zestaw zawiera pierwszą część gry Majesty: Władca Ardanii z dodatkiem Północna Ekspansja oraz drugą część Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy ze wszystkimi dodatkami: Obrońca Korony, Wojna o Ardanię i Mroczne Królestwo. Majesty Anthology zawiera: Grę Majesty: Władca Ardanii Dodatek Majesty: Północna Ekspansja Grę Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy Dodatek Majesty 2: Obrońca Korony Dodatek Majesty 2: Wojna o Ardanię Dodatek Majesty 2: Mroczne Królestwo Edytor przeznaczony do tworzenia własnych misji i bitew
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego. Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić. Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentrium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Emergency 2012 to kolejny już tytuł wchodzący w skład znanej serii strategicznej, w której naszym głównym zadaniem jest ratowanie innych ludzi. Tym razem mamy do czynienia z dużo większymi i poważniejszymi problemami niż dotychczas. Zgodnie z tytułem, przenosimy się do 2012 roku, kiedy to według różnych przepowiedni ma nastąpić koniec świata. W różnych częściach globu mają miejsce katastrofy naturalne, z którymi musimy sobie poradzić. Naszym głównym przeciwnikiem są rozmaite żywioły. Trzęsienia ziemi, powodzie czy huragany to tylko niektóre z niebezpieczeństw, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć, a wszystko to przy nieustannie upływającym czasie. Rozgrywka nie zmieniła się bardzo od poprzednich części, dalej zawiera więc sporo elementów klasycznego RTS-a, choć tym razem wszystko dzieje się na większą skalę. Musimy kontrolować wiele różnych aspektów akcji ratowniczych. Do dyspozycji oddano nam kilka różnych typów służb, takich jak policja, straż pożarna i pogotowie ratunkowe, a także całą gamę sprzętu ciężkiego, w tym samochodów ciężarowych i dźwigów.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300 MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację swojej poprzedniczki Apostołowie: Święte Ziemie. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych kontynuują odwieczną walkę o władzę. W dziesięć lat po pierwszej wielkiej wojnie znowu musimy opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wykorzystując swój kunszt strategiczny doprowadzić do jej tryumfu. * Nowa wciągająca historia. * 16-bitowa grafika w rozdzielczości 800 x 600. * Ponad 200 postaci biorących udział w epickich bitwach. * Ulepszony względem części poprzedniej interfejs oraz mechanizmy gry. * Poprawiona inteligencja komputerowych przeciwników oraz system rozgrywania bitew. * Rozgrywka w trybie single i multiplayer z możliwością gry do czterech osób równocześnie.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności