Tom Clancy Rainbow Six Vegas.2.part1.rar
-
! Saints Row The Third ! ★★★★★★★★★★ -
!Call of Duty MW 3! ★★★★★★★★★★ -
!The Elder Scrolls V SKYRIM! ★★★★★★★★★★ -
+18 -
anime -
Aplikacje -
Aplikacje 240x320 -
Aplikacje A-J -
Aplikacje K-O -
Aplikacje P-Z -
Gry 176x220 część1 -
Gry 176x220 część2 -
Gry 176x220 część3 -
Gry 176x220 część4 -
Gry 240x320 -
Gry 360x640 -
Gry A-E -
Gry ekran dotykowy -
Gry F-P -
Gry Q-Z -
Gry symbian S60V3 -
Gry symbian S60V5 -
Java -
L.A. Noire -
Nowy folder -
POLSKA WERSJA -
SPOLSZCZENIE -
Sterowniki do Pad Natec FOX Feedback -
Symbian S60V3 -
Symbian S60V3 & S60V5 -
Symbian S60V5 -
Tapety 128x160 -
Tapety 200x400 -
Tapety 240x320 -
Tapety 320x240 -
Tapety 320x480 -
Tapety 360x640 -
Tapety 400x800 -
Tapety 480x320 -
Tapety 640x360 -
Tapety 640x480 cz1 -
Tapety 640x480 cz2 -
Tapety 640x960 -
tapety 720x400 -
Tapety 800x480 -
Tapety 960x800 -
Teledyski na telefon -
Trzy różne pulpity -
Ultimate Textures v2.0 do GTA IV -
Windows mobile 6 i 6.5
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP SP2/Vista/7
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 to szósta w kolejności odsłona popularnego cyklu strzelanin oraz bezpośredni sequel wydanej w 2006 roku gry, w której poznaliśmy elitarną drużynę komandosów, dowodzoną przez Logana Kellera. Omawiany produkt nawiązanie do historii o terrorystycznym zagrożeniu w Las Vegas, oferując trzy główne rozdziały opowieści. Pierwszy stanowi prequel do wydarzeń znanych miłośnikom tej serii. Akcja ma bowiem miejsce pięć lat wcześniej. Drugi toczy się równolegle do tego, co przedstawiono w Rainbow Six Vegas, przy czym gracz dowodzi inną drużyną. Pozwala na to bliższe zapoznanie się z pierwszymi godzinami ataków na Las Vegas. Ostatni rozdział gry kontynuuje z kolei główny wątek, odpowiadając na wszystkie najważniejsze pytania i kończąc tym samym przygodę z tytułową stolicą hazardu w tle. W sumie do pokonania jest siedem głównych rozdziałów, przy czym każdy z nich składa się z 2-4 misji.
Przygotowany przez studio Ubisoft Montreal produkt oferuje kilka nowych udogodnień. Na pierwszy plan wysuwa się tu możliwość stworzenia własnego bohatera, który nabiera doświadczenia w trakcie zmagań. Po uzbieraniu określonej ilości punktów doświadczenia uzyskuje się nową rangę, co jest równoznaczne z pozyskaniem nowych elementów ubioru. Równolegle zdobywa się punkty w kategoriach CQB (walki na krótkim dystansie), Assault (efektowne akcje m.in. z użyciem granatów i materiałów wybuchowych) oraz Marksmanship (działania o charakterystyce snajperskiej). Tu z kolei pozyskuje się nowe modele broni, wśród których nie zabrakło jedenastu premierowych giwer. Punkty gromadzone są we wszystkich dostępnych trybach (single i multiplayer), a następnie dodawane do jednej wspólnej puli. To samo tyczy się zdobytych nagród, które można w dowolnych okolicznościach wykorzystywać. Pozostałe godne uwagi nowości, to dodanie opcji sprintu, dzięki czemu możliwe staje się szybsze docieranie do upatrzonych przez siebie zasłon, oraz umożliwienie skorzystania z podglądu termalnego okolicy w celu zlokalizowania przeciwników.
Zmiany dotknęły również popularnego wśród fanów trybu kooperacji. W Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 drugi gracz może rozpocząć zabawę w dowolnym momencie kampanii. Projektując mapy autorzy uwzględnili w nich wiele „wejść”, za pomocą których nasz kompan może wkroczyć do akcji bez jakichkolwiek zmian w prezentowanej historii. Skoro o zmaganiach z terrorystami mowa, warto nadmienić, że w grze zaimplementowano lepszy system sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. W Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 wrogowie potrafią korzystać z rozmaitych gadżetów (np. noktowizorów) oraz tarcz, nie mówiąc o bogatszym zestawie zachowań na poczynania grającego.
Wielbiciele zmagań wieloosobowych również nie mogą mieć powodów do narzekań. Z myślą o tym trybie twórcy przygotowali nowe mapy, w tym jedenaście mniejszych aren, doskonałych do intensywnych i szybkich batalii. Oprócz tego w Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 zobaczymy dwa nowe warianty rozgrywki oraz więcej nagród. Autorzy zmodyfikowali ponadto menu, pozwalające szybciej i łatwiej znaleźć interesujący nas mecz.
Gra w dalszym ciągu działa na silniku graficznym Unreal Engine 3, znanym z pierwszej części cyklu. Poza drobnymi usprawnieniami (ładniej wykonane eksplozje czy efekty dymu) dodano opcje niszczenia lub penetracji napotykanych obiektów, ze szczególnym uwzględnieniem osłon, które nie zapewniają już całkowitej ochrony przed atakami wroga. Mechanizm ten działa też jednak w drugą stronę, dzięki czemu możliwa staje się skuteczniejsza eliminacja skrywających się terrorystów.