Cities.part3.rar
-
! Saints Row The Third ! ★★★★★★★★★★ -
!Call of Duty MW 3! ★★★★★★★★★★ -
!The Elder Scrolls V SKYRIM! ★★★★★★★★★★ -
+18 -
anime -
Aplikacje -
Aplikacje 240x320 -
Aplikacje A-J -
Aplikacje K-O -
Aplikacje P-Z -
Gry 176x220 część1 -
Gry 176x220 część2 -
Gry 176x220 część3 -
Gry 176x220 część4 -
Gry 240x320 -
Gry 360x640 -
Gry A-E -
Gry ekran dotykowy -
Gry F-P -
Gry Q-Z -
Gry symbian S60V3 -
Gry symbian S60V5 -
Java -
L.A. Noire -
Nowy folder -
POLSKA WERSJA -
SPOLSZCZENIE -
Sterowniki do Pad Natec FOX Feedback -
Symbian S60V3 -
Symbian S60V3 & S60V5 -
Symbian S60V5 -
Tapety 128x160 -
Tapety 200x400 -
Tapety 240x320 -
Tapety 320x240 -
Tapety 320x480 -
Tapety 360x640 -
Tapety 400x800 -
Tapety 480x320 -
Tapety 640x360 -
Tapety 640x480 cz1 -
Tapety 640x480 cz2 -
Tapety 640x960 -
tapety 720x400 -
Tapety 800x480 -
Tapety 960x800 -
Teledyski na telefon -
Trzy różne pulpity -
Ultimate Textures v2.0 do GTA IV -
Windows mobile 6 i 6.5
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.