Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

dino cris 2 trainer.zip

Download: dino cris 2 trainer.zip

54 KB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

JEST TO SAVES 100%
I CAŁA GRA
GRA DZIAŁA Z PŁYTY z crakiem

wprowadzenie
Minął rok czasu od wypadku z Trzecią Energią, siłą, która zdolna była przetransportować wymarłe przed 65mln lat dinozaury do naszego czasu. Po pojmaniu dra Kirka, jego projekt przejęła organizacja rządowa w celu przeprowadzania kolejnych badań i eksperymentów, mających miejsce w specjalistycznej bazie położonej gdzieś na zachód. Jednak i tym razem doszło do tragedii. Pośpiech oraz brak jakichkolwiek środków ostrożności doprowadziły do kolejnego incydentu. Cała baza badawcza, ośrodek militarny oraz leżące nieopodal miasto Edward City zostały wysłane do zupełnie innego czasu, a ich miejsce zastąpiła dźungla.

Do akcji wkracza oddział T.R.A.T. na czele z Dylanem oraz komandoska odziału S.O.R.T., Regina, ze względu na swoje doświadczenia sprzed roku. Wszyscy zostają przetransportowani do czasu, w który przeniosło się Edward City oraz bazy badawcza i militarna. Ich misją jest odnalezienie wszystkich ocalałych ludzi oraz utraconych danych dotyczących Trzeciej Energii i powrót do swojego czasu, czyli roku 2010.

Tuż po dotarciu Dylana, Reginy i Davida na wyspę, cały stacjonujący tam oddział zostaje zaatakowany i zabity przez dinozaury. Pozostająca przy życiu trójka zmuszona jest walczyć o przetrwanie w złowieszczej dżungli, gdzie co rusz czai się wróg. Nie zapominają oni jednak o swojej misji i z uporem dążą do jej wykonania, mając na uwadze życie ludzi z Edward City.

solucja
DYLAN
Pora rozpocząć grę. Podchodzimy do trupa i zabieramy apteczkę. Przechodzimy drzwiami, które w barbarzyński sposób przed chwilą otworzono :-) Czeka nas teraz dość prosta trasa, przebiegamy kolejno przez cztery odcinki drogi pośrodku dżungli aż do lokacji Water Tower, gdzie czeka nas filmik. Tutaj także znajduje się pierwszy Extinct Point Service (potocznie nazywany po prostu sklepem), w którym możemy dokonać zakupu broni, amunicji, apteczek, dodatków oraz zapisać stan gry. Zabieramy z ziemi pierwsze Dino File (Velociraptor) i udajemy się do kolejnych drzwi. Przebiegamy przez dwie następne lokacje aż do automatycznych, dwuskrzydłowych drzwi. Tutaj filmik i już wiemy, że mamy na karku T-rexa. To jednak nie czas i miejsce, żeby z nim walczyć, dlatego ruszamy do czerwonych drabinek i uciekamy. Jak się okazuje, jeden Tyranozaur to za mało na komandosa T.R.A.T., dlatego zostajemy dodatkowo zaatakowani przez tajemnicze postaci w kaskach. Jeden unik, drugi, przewrót i już jesteśmy bezpieczni. Stąd zabieramy Dino File (Tyrannosaurus Rex) i biegniemy do drzwi po drugiej stronie. Korytarzem udajemy się do pierwszego wejścia, gdyż te na końcu może otworzyć tylko Regina, i będąc w Medical Room zabieramy klucz oraz memo. Już nic tu po nas, więc wracamy tam, gdzie zaatakował nas Pan T i udajemy się do drzwi naprzeciw wyjścia. Wchodzimy do małego pokoiku, czytamy memo, wkładamy niedawno znaleziony klucz do panelu z czerwonym światłem i zabieramy kartę Research Facility Keycard. Wszystko byłoby pięknie, gdyby ten włożony przez nas klucz był poprawny. Tak niestety nie jest i nasz komandos zostaje uwięziony w środku, pora więc pospieszyć mu na pomoc wcielając się w Reginę.

REGINA
Podchodzimy do drabiny i wspinamy się na górę, później prosto przed siebie do drzwi z zamkiem elektronicznym z boku. Aby je otworzyć, starczy potraktować zamknięcie Stungunem, lampka od razu zapali się na zielono i drzwi staną otworem. Po przejściu zabieramy od trupa Dino File (Allosaurus) i biegniemy przed siebie aż do rozgałęzienia dróg, gdzie pomijamy niebieskie drzwi i udajemy się do furtki na lewo. Wchodzimy po drabinie, robimy unik przed spadającym prosto na nas autem i stajemy oko w oko z Allozaurem. Gdy się z nim uporamy, kierujemy się do kolejnych drzwi, przechodzimy przez dwie drabinki i wchodzimy do małego budynku. Czytamy memo o trujących roślinkach i od razu udajemy się do sklepiku, by zakupić miotacz ognia. Wychodzimy na powietrze i zostajemy zaatakowani, tym razem nie przez dinozaury lecz naszą tajemniczą grupkę. Ratujemy jedną z zamaskowanych osób, która nie jest z tego faktu zbyt zadowolona, i zakuwamy ją w kajdanki z powodu braku współpracy. Teraz, wyposażeni w taką giwerę, jaką jest Flame launcher, wracamy do rozgałęzienia dróg i wchodzimy w niebieskie drzwi. Pełno tutaj szkodliwych oparów, wydzielanych przez trujące rośliny, toteż pora pozbyć się chwastów. Podchodzimy do nich i podpalamy je z bezpiecznej odległości, przechodząc cały czas dalej i powtarzając tę czynność. Pomijamy na razie zejście drabiną w dół, tam potrzebna nam już maska ze względu na zbyt duże stężenie trujących oparów. Biegniemy dalej aż do znanej nam lokacji Water Tower. Stąd kierujemy się już bezpośrednio tam, gdzie uwięziony jest Dylan i zabieramy leżący na ziemi klucz, a także zapamiętujemy kolor panelu obok. Wychodzimy i udajemy się do korytarza tam, gdzie na końcu znajdowały się zamknięte drzwi i używamy Stunguna, żeby umożliwić sobie przejście. Wchodzimy na górę, czytamy notkę o używaniu kluczy, schodzimy z powrotem i biegniemy do końca pokoju, gdzie wkładamy posiadany Key Plate i wyciągamy ten koloru niebieskiego. Teraz pozostaje nam tylko wrócić do Dylana, użyć klucza i uwolnić nieszczęśnika :-)
Pora powrócić na statek, przy czym Regina uda się wpierw po zakajdankowaną dziewczynę. Na statku, jak i poprzednio, ciężko komandosce się czegokolwiek od niej dowiedzieć. Humor popsuje jej jednak Dylan, pokazując uszkodzony portal czasowy oraz brak części rozruchowej silnika. Prawdopodobnie cały ten bałagan to sprawka ludzi w kaskach, nie pora jednak na myślenie o nich. Czas udać się w poszukiwaniu urządzenia umożliwiającego uruchomienie naszej maszyny, by odpłynąć w innym kierunku.

DYLAN
Przed wyjściem z kokpitu zauważamy dziwne zachowanie dziewczyny względem Dylana. Zakuwamy ją w kajdanki i opuszczamy statek, wchodząc na górę po drabinie. Przechodzimy przez jedyne możliwe do otwarcia przez nas drzwi i w zalanej wodą lokacji szukamy małego wodospadu. Podchodzimy do niego, klikamy i podążamy za małym listkiem aż do wnęki w skale, skąd zabieramy 3rd Energy Facility Keycard.



Teraz pora udać się tam, gdzie Regina unieszkodliwiła dziewczynę, bo, jak pamiętamy, jedne z drzwi w tej lokacji porośnięte były pnączami. Używamy maczety aby uporać się z roślinami i wchodzimy do środka, gdzie napotykamy Oviraptory, małe, zwinne bestie, bardzo chcące nam towarzyszyć. My jednak nie mamy czasu na zabawę i biegniemy do końca korytarza, gdzie używamy Research Facility Keycard i wchodzimy do laboratoriów. Udajemy się na lewo, wchodzimy do kolejnego pomieszczenia, gdzie czytamy memo i otwieramy drzwi za pomocą maczety. Przechodzimy dalej, czytamy notkę leżącą na łóżku i zamykamy małą kratkę w ścianie. Wracamy teraz kilka kroków i wchodzimy do wydzielonego pokoiku w tym pomieszczeniu, zamykamy kolejną kratkę w ścianie i otwieramy klatkę z prawej, przy której świeci się lampka. Idziemy z powrotem do części z łóżkami i przechodzimy zarośniętymi drzwiami, po czym skręcamy w lewo i używamy karty przy drzwiach. No i teraz zaczyna się dość drażniący moment, w którym przyjdzie nam... ścigać Compsognathusa uciekającego z naszą kartą. Biegamy za nim tak, aby przechodził przez kolejne otwory w ścianach (od razu po jego przejściu należy je zamknąć) aż zagonimy go do otwartej przez nas klatki, skąd wygrzebiemy i naszą kartę, i Dino File (Compsognathus). Posiadając już z powrotem to, co nasze, wracamy do drzwi, które chcieliśmy otworzyć i wchodzimy do pokoju z kapsułami, skąd zabieramy baterię startową i czytamy memo. Pora wracać na statek. Gdy już na nim zawitamy, oddajemy znalezioną przez nas baterię Reginie i w komputerze przy sterach wybieramy lokację 3rd Energy Facility. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak się zabawić w wyborowego strzelca, siedzimy bowiem za sterami działka zamontowanego na tyle statku odpierając atak z wody i z powietrza.

REGINA
Robimy zakupy, wychodzimy ze statku i bronimy się przed atakującymi nas z wody Plesiosaurusami. Biegniemy przez kolejne lokacje aż do miejsca, gdzie trzeba użyć 3rd Energy Facility Keycard, tutaj bowiem znajduje się Dino File (Pteranodon) leżące między rozbitą ciężarówką i dziurą w ścianie. Gdy je zabierzemy, podchodzimy do drzwi i używamy wcześniej wymienionej karty. Ruszamy dalej, na razie pomijając skrzyneczkę z zapalonym światełkiem, aż dotrzemy do większego pomieszczenia z komputerami. Stąd zabieramy klucz, czytamy memo i zza komputera, tego naprzeciw drzwi, zabieramy kolejne Dino File (Mosasaurus). Wychodzimy wspomnianymi drzwiami, przeszukujemy trupa gdzie znajdujemy kartę i wracamy do wcześniej pominiętej skrzynki z lampką. Tam używamy znalezionego klucza i zapamiętujemy numer do windy. Biegniemy z powrotem do pokoju z komputerami, wkładamy kartę mechanika do panelu przy windzie i wpisujemy zapamiętany kod. Gdy już dotrzemy do wielkiego pomieszczenia z platformą, podchodzimy do załączonego komputera obok niej i uruchamiamy system. Staramy się utrzymywać zielony kolor światełek na załącznikach używając Stunguna, tak długo, dopóki nie zmieni się na niebieski. Oznacza on pomyślne załączenie systemu i podłączenie zasilania, niezbędnego do uruchomienia platformy. Zeskakujemy więc na dół, zabieramy strój nurka i uruchamiamy mały komputer tuż obok. Pora zejść pod wodę. I jak zwykle mamy pecha – nie dość, że platformę blokuje jakiś obiekt, to jeszcze przyjdzie nam walczyć z podwodnymi bestiami, jakimi są Mosasaurusy. Po filmiku zeskakujemy w dół po półkach, i tak aż do drzwi. Podchodzimy do sklepiku, kupujemy Aquagrenade i dreptamy do komputera. Jak się dowiadujemy, aby dojść do generatora Trzeciej Energii potrzeba nam specjalnego pluga, który otworzy włazy zamykające korytarz. Jak na razie nic tu po nas, więc zeskakujemy i idziemy przed siebie tak długo, aż znajdziemy się w dość dużym pomieszczeniu, gdzie odszukujemy drzwi. Nie wchodzimy tam jednak, tylko skaczemy w górę po półkach tuż obok, co umożliwi nam dotarcie do pękniętej kolumny na górze. Strzelamy w nią z naszej wyrzutni i skaczemy aż do drzwi. Po przejściu warto od razu uruchomić sobie windę wajchą obok, na wypadek spadnięcia niżej, i podchodzimy do trupa skąd zabieramy potrzebny nam plug. Wracamy do komputera gdzie musimy go użyć, otwieramy włazy i udajemy się z powrotem tam, gdzie skakaliśmy po półkach, tyle, że tym razem wchodzimy w drzwi obok. Wjeżdżamy windą na górę, zabieramy kartę do Edward City oraz Dino File (Plesiosaurus) i zjeżdżamy w dół. Wchodzimy w drzwi naprzeciw i na filmiku oglądamy to, co nas teraz czeka. Po pokonaniu wielkiego dino pora na wynurzenie, toteż skaczemy po półkach aby się dostać do windy prowadzącej na powierzchnię (jak na screenach).





Będąc już na utęsknionym powietrzu, spotykamy Dylana, z którym razem przysłuchujemy się komunikatowi Davida. Pora udać się do Edward City.

DYLAN
Podążamy za Reginą i wchodzimy w pierwsze napotkane drzwi. Tutaj odszukujemy sklep i dokonujemy zakupu Chinemine. Wychodzimy z powrotem, zabieramy leżące na ziemi Dino File (Inostrancevia) i biegniemy do drzwi zarośniętych zielskiem. Widać David szedł tędy przed nami, pozostawiając nam żółte znaki na drzewach wskazując drogę. Biegniemy przed siebie przemierzając jaskinie i rozwalając głazy za pomocą nabytego Chinemine, aż dojdziemy do sklepu i drabinki. Wchodzimy na górę i, jak widać, wpadliśmy prosto w gniazdo Allozaurów. Podnosimy Signal bullet i dajemy nim znak towarzyszowi zawsze wtedy, gdy potrzebujemy wsparcia ciężkiego działa. Powtarzamy całą tę zabawę na zmianę Reginą i Dylanem. Gdy już wyjdziemy z opałów, korzystamy ze sklepu jeśli mamy taką potrzebę i zabieramy Dino File (Triceratops). Idziemy trochę naprzód, oglądamy zabitego małego Triceratopsa i... uciekamy ile sił w nogach, a raczej – ile koni mechanicznych w naszym małym dżipie :-) Pora znów wykazać się dobrym okiem i wyczuciem strzału, gdyż zmuszeni będziemy odeprzeć atak dwóch bardzo rozwścieczonych Triceratopsów. Po walce z dinozaurami oraz filmie z udziałem Davida znajdujemy się już w Edward City. Z trupa leżącego nieopodal zabieramy Dino File (Oviraptor), biegniemy na drabinkę trochę dalej i wchodzimy do sklepu (tym razem prawdziwego), skąd zabieramy klucz i czytamy memo. Wychodzimy i biegniemy do odległych drzwi naprzeciw, po czym do kolejnych gdzie używamy znalezionego klucza. Oczywiście nie dziwi nas to, że znów siedzi nam na karku T-rex, nawet nam to nie przeszkadza. Dlaczego? Bo mamy pod ręką czołg gotowy do akcji :-) Wsiadamy do niego i torujemy sobie drogę, równocześnie atakując Pana T. Po udanej zabawie zabieramy maskę przeciwgazową i oglądamy film z udziałem Pauli. Dylan nie może pojąć jakim cudem posiada ona naszyjnik jego siostry. Po paru wspomnieniach z przeszłości pora wrócić do realnego świata. Czas skierować się do strefy z trującymi oparami.

REGINA
Znajdujemy się z powrotem na statku. Podchodzimy do sterów i obieramy kierunek ku dżungli. Będąc na miejscu udajemy się tam, gdzie były trujące rośliny. W połowie tej lokacji znajdowała się drabina umożliwiająca zejście w dół, którą pominęliśmy. Biegniemy tam co tchu i schodzimy na dół, gdyż posiadamy już maskę przeciwgazową. Przechodzimy przez kolejne lokacje aż do większego pomieszczenia ze schodami. Schodzimy w dół, z komputera zabieramy dysk z danymi o Trzeciej Energii i zza komputera obok Dino File (Giganotosaurus). Mamy co nam potrzebne, pora stąd wyjść. A cóż to znowu? Pan T jak zwykle, ale... chyba już nie będzie nam więcej wchodził w paradę, gdyż właśnie został zaatakowany i zjedzony przez coś większego niż on sam. Nie czas jednak na wylewanie łez za T-rexem, znajdujemy się właśnie w silosie z rakietą i towarzyszy nam bardzo duży dino jakim jest Giganotosaurus. Nasza walka z nim polega na przysmażaniu go, wykorzystując zawory gazowe i iskrę ze Stunguna. Gdy olbrzym padnie, biegniemy do komputera z pięcioma tym razem załącznikami i, w znany nam sposób, staramy się je utrzymać przy zielonym świetle. Gdy wszystko pójdzie zgodnie z myślą, wdrapujemy się na górę metalowej konstrukcji, operujemy komputerem i po otwarciu panelu na rakiecie dezaktywujemy ją. Wracamy na dół i oglądamy kolejną wstawkę filmową :-) Teraz starczy przechodzić dalej eliminując po drodze naszych czworonożnych znajomych, aż wyjdziemy na spotkanie Dylanowi i Davidowi.

DYLAN
Nasz powrót statkiem uniemożliwia zamknięta tama. W czasie gdy David będzie ją otwierał, my musimy go ochraniać z działka przed raptorami. Po filmiku, w którym niestety żegnamy się z Davidem, znajdujemy się już w innym miejscu za sprawą nurtu rzeki. Będąc na brzegu spotykamy Paulę, która prosi, byśmy za nią poszli. Przechodzimy kolejne dwie lokacje osłaniając ją przed Oviraptorami. W trzeciej dziewczyna pobiegnie przed siebie już sama, a my za nią – jednak tuż po wejściu po drabince załączy się bariera laserowa, uniemożliwiająca nam przejście dalej. Zeskakujemy i operujemy panelem przy każdej z czterech wieży z głowicami. Gdy uruchomimy wszystkie, wracamy do małego komputera obok laserów i dezaktywujemy je. Teraz przechodzimy przez dwie kolejne lokacje, czytając po drodze mema i kupując w sklepie wyrzutnię rakiet. W kolejnym pomieszczeniu, wielkiej sali z kapsułami, oglądamy filmik wyjaśniający całą prawdę o zaistniałej sytuacji, z Dylanem z przyszłości w roli głównej (po wyjaśnienia te zapraszam do działu Fabuła). Pora stawić czoło przeznaczeniu. Po filmie z Giganotosaurusem biegniemy przez most nieopodal, przy czym nie możemy się zatrzymywać, inaczej wylądujemy pod dinozaurem co równa się śmierci. Włączamy komputer, przy którym jesteśmy i biegniemy wpierw na lewo od niego, do panelu odpowiedzialnego za połączenie z satelitą, i później do drugiego na samym końcu, który odpowiada za namierzenie celu. Gdy już ustawimy oba, wracamy z powrotem do głównego komputera i uruchamiamy satelitę, po czym oglądamy unicestwienie jednego z największych dinozaurów, jakie kiedykolwiek stąpały po ziemi. Po filmie udajemy się do wyjścia, gdzie czeka na nas brama czasowa. Jedyne co nam pozostaje to oglądnąć zakończenie :-)


WSZYSTKO CO CIE INTERESUJE ZNAJDZEISZ NA STRONIE:
link
http://dinocrisismania.republika.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności