-

89262 -

31007 -

25839 -

71325
243175 plików
18874,71 GB
Foldery
Ostatnio pobierane pliki
Terraria 1.0.6
Podobnie jak ma to miejsce w Minecraft świat generowany jest na bieżąco w sposób losowy, więc żadna z przygód nie będzie taka sama, jak poprzednia. Gra oferuje całą masę broni, czarów i innych umiejętności przydatnych do walki z rzeszą oponentów. Można oczywiście budować ze znajomymi całe osady, by później móc się skuteczniej bronić. Warto chyba przyjrzeć się tej produkcji nieco bliżej.
Do włączenia niezbędne są:
.NET Framework 4.0
.XNA Framework 4.0
Terraria 1.0.6
NPC
Dodatki do NPC:
* Nowy Przeciwnik : Spike Ball (Nieśmiertelny przeciwnik.)
* Nowy Przeciwnik : Blazing Wheel (Nieśmiertelny przeciwnik.)
* Nowy Przeciwnik : Dungeon Slime (Posiada złote klucze.)
* Nowy Przeciwnik : Goblin Scout
Zmiany w NPC-tach
* Hornets w Underground Jungle strzelają teraz żądłami. Te żądła mają szansę 1/3 na 10 sekundowe zatrucie przeciwnika.
* Cursed Skulls mają możliwość rzucenia "Cursed Debuff"
* Zostało poprawione AI harpii, demonów i nietoperzy.
* Slime w wodzie teraz chodzą w kółko kiedy nie mają dokąd iść.
* Man Eater i Snatcher mają teraz dużo mniej życia.
* Lava Slime nie spawnuje już lawy kiedy zostanie zabity.
* Meteor Head jest teraz wolniejszy lecz o wiele silniejszy.
* Bone Serpent ma teraz nowy dźwięk śmierci, a ich punkt uderzeń został poprawiony.
* Wymagania dot. umeblowania domów NPC zostały zmienione tak aby w użyciu były także nowe rzeczy. NPC wymagają teraz jednego "komfortowego obiektu" (Chair, Throne, Bench, Bed, Toilet) i jeden "płasko-powierzchniowy mebel" (Table, Dresser, Workbench, Tub, Bookcase) aby pokój był skończony.
* Kolce teraz są niszczone kiedy na nie wejdziemy i otrzymamy obrażenia.
Naprawione Bugi w NPC-tach
* Eater of Worlds teraz już nie jest "pokonany" kiedy ucieknie.
* NPC które są z dala od ich domu już nie kręcą się w miejscu.
* Hornet teraz już nie może wejść do wody.
* Vulture nie powinien już lewitować gdy piasek pod nim zostanie zniszczony.
Przedmioty
Dodane przedmioty
* Shadow Key
* Golden Key
* Shadow Chest (Wymaga Shadow Key)
* Obsidian Background Walls
* Mud Background Walls
* Jungle Spore (inaczej Jungle Rose)
* Tattered Cloth
* Battle Standard (Pozwala przywołać Goblin Invasion)
* Piano
* Loom (Miejsce do craftingu, wymagany do tworzenia ciuchów z wełny)
* Bench
* Dresser
* Bathtub
* Red Banner
* Green Banner
* Blue Banner
* Yellow Banner
* Lamp Post
* Tiki Torch
* Barrel
* Chinese Lantern
* Cooking Pot
* Safe (Skarbonka)
* Skull Lantern
* Trash Can
* Candelabra
* Pink Jar
* Mug
* Beer Keg
* Beer
* Bookcase
* Throne
* Bowl
* Bowl of Soup
* Toilet
* Grandfather Clock
* Statue
Zmiany w przedmiotach
* Drewniane drzwi, stoły i ławka z narzędziami mają poprawioną grafikę.
* Zmniejszyła się cena glowstick.
* Pieniądze zostawiają za sobą ślad kiedy zostają poruszone.
* Róża z dżungli jest teraz trudniejsza do zdobycia i nie używa się jej do craftingu.
* Grappling Hook nie może być teraz używane przed jego trafieniem w cel bądź powrotem.
* Suspicious Looking Eye można teraz znaleźć w skrzyniach
* Flamelash, Sunfury mogą jedynie zostać znalezione w skrzyniach, nie dropnięte.
* Popiół i Błoto nie spadają już z powodu grawitacji.
* Hellstone nie produkuje już światła i jest o wiele rzadsze.
* Hellstone spawnuje lawę kiedy jest wydobyte, jednakże jedynie w Underworld.
* Kaktus nie powoduje już odrzutu.
* Potiony dają o wiele mniej życia, a ich cooldown to minuta.
* Stawianie background jest o wiele łatwiejsze z powodu automatycznego wypełniania ubytków.
* WSZYSTKIE postawione kostki background są traktowane jako domowe.
* Dwa te same akcesoria NIE MOGĄ już być założone jednocześnie.
* Zmieniona recepta Fish Bowl.
* Zbroje posiadają teraz wyznaczkik "Typ Zbroji".
* Meteor Armor - Buffuje obrażenia magiczne, a także dodaje bonus: Space Gun nie używa many.
* Molten Armor - Bonus do ataku bronią białą.
* Shadow Armor - Buffuje szybkość ataku a także dodaje bonus: Szybkość Ruchu.
* Necro Armor - Buffuje atak na odległość a także dodaje bonus: Zmniejszona konsumpcja amunicji.
* Jungle Armor - Buffuje maksymalną manę a także dodaje bonus: Zmniejszone użycie many.
* Niektóre bronie zostały zrebalansowane.
* Fire of Flower zadaje więcej obrażeń i zużywa więcej many.
* Band of Star Power dodaje 20 maksymalnej many, i nie regeneruje jej.
* Orb of Light rusza się wolniej i jest pokazywane na pasku buffów.
* Magic missile jest szybszy i nie znika po puszczeniu przycisku myszy
* Flamelash is nie znika po puszczeniu przycisku myszy
* Meteor Armor i Molten Armor już nie świecą.
* Zanim następny strzał z Grappling Hooka może zostać oddany, trzeba poczekać na wciągnięcie lub przyczepienie się obecnej liny
* Starfury zadaje teraz więcej obrażeń, wymaga więcej many i działa pod ziemią. Jeśli gwiazda pojawi się w ciale stałym to przeniknie do powietrza i rozbije się przy nastepnym kontakcie ze ścianą
* Cena flar została zmiejszona i produkują one więcej światła.
Naprawione błędy przedmiotów
* Butelkowana woda nie może zostać teraz stworzona przy staniu w pobliżu lawy.
* Night Owl Potion działa poprawnie.
* Piggy Banks nie powinny się już więcej unosić nad ziemią.
* Szybkość Uderzenia jest teraz poprawnie obliczana.
* Kaktus nie niszczy bloczków nad sobą kiedy rośnie.
Interfejs gry
* Jest opcja aby wyłączyć text o podnoszeniu itemu.
* Nowy Hot-Key dla Grappling Hook (standardowo: E)
* Teraz "Gorący Pasek" pokazuje ustawione Hotkeye.
* Pasek many jest teraz niebieski, a tekst o zdobyciu życia - zielony.
* Interfejs jest teraz różnie pokolorwany. Ekwipunek jest niebieski, Założone rzeczy są zielone, Crafting jest fioletowy, Sklepy są brązowe, Skrytki są różowe.
* Hotkeye dla mana potion/healing potion działają poprawnie.
* Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na część ekwipunku spowoduje jej automatyczne założenie.
* Jest teraz opcja kosza. Kliknięcie na item podczas trzymania shift przeniesie go do śmietnika.
* Kiedy masz otwartą skrzynię lub piggy bank, pokaże się opcja "Loot all!" która pozwala na przeniesienie wszystkiego do skrzyni.
* Został naprawiony błąd z wyrzucaniem rzeczy w ekwipunku.
* Niektóre narzędzia dają teraz informację co mogą rozkopać. Np - "Can mine Meteorite.".
* Zostały dodane 4 sloty dla amunicji.
* Jest możliwość zablokowania Hot Bar - nie pozwoli nam to zmienić aktualnie trzymanej rzeczy do momentu odblokowania.
* Hotekeye pozwolą nam teraz zmienić trzymaną rzecz przy otwartym ekwipunku.
* Sklepy teraz sprzedają rzeczy które im sprzedałeś.
* Możesz szybko usunąć wiadomość z chatu naciskając ESCAPE.
Inne
Gameplay
Nowa rzecz: Krytyczne obrażenia. Teraz jest mała szansa, że zadasz przeciwnikowi więcej obrażeń.
Nowa rzecz: Typy obrażeń. Obrażenia dzielą się na walki wręcz, miotające i magiczne. Będzie to służyło do rozwinięcia parę różnych systemów i buffów. Przedmioty teraz mają opis jaki typ obrażeń zadawają.
Gracze są teraz automatycznie uleczani, kiedy "nie są w boju".
Mana się odnawia, kiedy ją niewykorzystujesz. Wolniej kiedy chodzisz, szybciej kiedy się nie ruszasz.
Tworzenie postaci
* Dodano 19 fryzur.
* Przy tworzeniu postaci możesz wybrać, czy nasz bohater ma być kobietą, czy mężczyzną. Każda płeć ma inny głos i przydzielone fryzury.
* Przy wybieraniu fryzury ukazał się przycisk dzięki któremu można wybrać poprzednią fryzurę.
* Dodano trzy nowe tryby, które można wybrać przy tworzeniu postaci:
Softcore - wyrzuca pieniądze po śmierci, NIE zmienia wartości życia ani many.
Mediumcore - wyrzuca wszystkie przedmioty po śmiercy, NIE zmienia wartości życia ani many.
Hardcore - wyrzuca wszystkie przedmioty i usuwa postać. Po śmierci zostajesz duchem.
Tłumaczenie
* Poprawiono parę błędów w pisowni i usunięto znam "%" przy podpowiedziach Guida.
* "Misc" w tworzeniu postaci zmienił nazwę na "Shoes".
Muzyka i dźwięki
* Nowa muzyka: Corruption.
* Nowe dźwięki przy eventach.
* Rozmowa z NPC.
* Mana naładowała się do pełna (pokazuje fioletowy blask na postaci).
* Używanie Water Bolt, Flamelash, i Flower of Fire.
Wydajność
* Zoptymalizowano "Finding Tile Frames", więc mapy ładują się szybciej.
Generator świata
* W dżungli spawnuje się większa ilość gemów.
* Piekielne domy są różne. Piekielne domy mogą być zbudowane z obsydianu i być naprawdę wysokie.
* Podziemna dżungla ma teraz tło z błota.
* Dungeony nie spawnują się już w oceanie.
* Pustynie pojawiają się teraz odrobinę dalej od spawnu.
* Dungeony pojawiają się teraz z większą ilością kolcy a mniejszą oświetlenia.
* Underworld jest teraz wypełniony jeszcze bardziej lawą.
* Niektóre itemy nie pojawiają się już w dungeonie, zostały przeniesione gdzie indziej.
- sortuj według:
-

0 -

0 -

0 -

0
1 plików
17,41 MB
Chomikowe rozmowy
Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (704)





5.0 3 głosy








Pokaż wszystkie
Pokaż ostatnie











MUZA CLUB DANCE DJ MIX
NOWOSCI PREMIERY -GRY PC-2025 


