Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
-
115 -
13883 -
15284 -
137
32356 plików
5571,52 GB
Jedną z głównych innowacji wprowadzonych w tej części cyklu jest w pełni interaktywne wnętrze okrętu podwodnego. Nie skaczemy już po ekranach rożnych sekcji okrętu (np. sonar, radio, peryskop etc), lecz możemy w czasie rzeczywistym poruszać się po nim niczym w grze FPP. Wiąże się z tym również wprowadzenie nowego systemu dowodzenia, w którym to wydajemy rozkazy bezpośrednio członkom załogi, a nie tylko obsługujemy poszczególne przyrządy. Wpływa to na lepsze odwzorowanie łańcucha dowodzenia ale i większą immersję akcji (wydając rozkaz załadowania torped pierwszemu oficerowi widzimy jak przekazuje go przez interkom do przedziału torpedowego, gdzie marynarze w pospiechu wykonują polecenie). Oczywiście dla weteranów serii pozostawiono także stare rozwiązanie dowodzenia okrętem podwodnym, do wyboru.
Nowinką jest również system morale załogi. Każde nasze polecenie powoduje jego nieznaczny spadek, więc aby okręt pozostawał w pełni sprawny musimy uzupełniać morale poprzez skuteczne ataki torpedowe, czy pozytywne wypełnianie celów misji. Ponadto gra oferuje mechanizm rozwoju załogi. Po każdym zadaniu otrzymujemy pewną pulę punków doświadczenia i umiejętności, które możemy rozdzielić pomiędzy podkomendnych, co w efekcie wpływa m.in. na szybsze wypełnianie rozkazów, lepszą pracę silnika diesla, celność torped itp.
Twórcy poprawili oprawę graficzną, opracowali nowy interfejs użytkownika oraz udostępnili sporo opcji zmiany poziomu trudności. Dzięki temu można bardzo łatwo dostosować grę do umiejętności osób, które stawiają w świecie SH dopiero pierwsze kroki. Weterani serii powinni natomiast skorzystać z opcji eksperckiej, oferującej zabawę na zdecydowanie wyższym poziomie trudności.
- sortuj według:
-
0 -
1 -
0 -
0
13 plików
4 GB