Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

King's Bounty Wojownicza księżniczka PL-PROPHET.iso

grela999 / gry pc / █ STRATEGIE / King's Bounty Wojownicza księżniczka PL-PROPHET.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, 700 MB HDD Glory of the Roman Empire to gra strategiczna osadzona w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zrealizowana w całkowicie trójwymiarowej grafice. Pozwala nam nie tylko na objęcie stanowiska planisty miast imperium, od którego zależy powstanie każdego budynku w ich obrębie, ale także głównodowodzącego legendarnych legionów. Na dodatek autorzy oddali w nasze ręce szereg opcji handlowych i dyplomatycznych, dzięki którym możemy nawiązywać przyjazne stosunki z miastami w całej Europie. Jak łatwo się domyśleć, celem naszych wysiłków w Glory of the Roman Empire, jest stworzenie mocnej gospodarki, która będzie w stanie sprostać wydatkom związanym w powstaniem i utrzymaniem silnej armii oraz umiejętne dowodzenie nią w boju.Autorzy przygotowali kampanię dla trybu single player składającą się z ponad 30 misji, a w czasie jej trwania mamy okazję zadbać o rozwój 11 miast oraz wypełnić całą gamę odgórnych zadań militarnych, socjalnych i handlowych. Łącznie możemy wybudować ponad 50 typów struktur, w tym choćby akwedukty doprowadzające wodę. Mamy też dowolność w wybieraniu miejsc gdzie staną poszczególne budynki oraz gdzie będą znajdować się drogi. Ekonomia jaką zaserwowali nam twórcy Glory of the Roman Empire bazuje na symulacji potrzeb i wymagań poszczególnych obywateli. W związku z tym, iż występuje tu około 20 różnych typów surowców, 50 rodzajów profesji mieszkańców, a także ludzie ci dzielą się na kilka klas wiekowych, mamy całkiem sporo roboty z dogodzeniem im wszystkim. Poza tym czeka nas tu również cała masa potyczek z barbarzyńcami i wojskami co bardziej natarczywych sąsiadów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 1.5 GHz, 1 GB RAM, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Distant Worlds to epicka strategia kosmiczna należąca do podgatunku 4X. Całość rozgrywana jest w czasie rzeczywistym, choć grę możemy w każdym momencie zapauzować. Tytuł ten jest debiutanckim dziełem zespołu Code Force i łączy poziom skomplikowania znany z turowych produkcji tego typu z dynamiką i przejrzystością gier RTS. Wszystko to ukazane w skali, której nie powstydziłoby się największe MMO.Rozgrywka toczy się na olbrzymich rozmiarów mapie złożonej z 1400 systemów planetarnych, w skład których wchodzi ponad 50 tysięcy planet, księżyców oraz asteroid. Cała ta galaktyka tętni życiem. Podczas zabawy gracze natkną się zarówno na olbrzymie imperia, jak i małe, niezależne kolonie. Handlować będą z gwiezdnymi kupcami i odpierać ataki piratów oraz potworów z głębi kosmosu. Przyjdzie im odkrywać nowe systemy, pasy asteroidów, chmury gazów, galaktyczne burze i czarne dziury. Mapa galaktyki generowana jest od zera przy rozpoczęciu każdej nowej gry. Gracze mają jednak bogaty wybór kryteriów, według których komputer będzie ją tworzył.Distant Worlds symuluje każdy aspekt olbrzymiego imperium galaktycznego, nie zmusza jednak graczy do ręcznego sterowania najmniejszymi detalami. W każdej chwili możemy skierować uwagę na pojedynczą planetę, po czym błyskawicznie wrócić do widoku całego kosmosu. Kolonie rozwijają się bez naszego udziału, nasi podwładni zakładają własne interesy, wydobywają złoża, prowadzą handel, a nawet rozwijają kosmiczną turystykę. Naszym zadaniem jest natomiast odkrywanie nowych światów, ich kolonizacja, a potem zapewnienie im bezpieczeństwa. Dobrobyt imperium zależy od jego stabilności. By osiągnąć sukces grający zmuszeni są wykorzystać pełen wachlarz dostępnych możliwości - począwszy od dyplomacji i szpiegostwa, a na wojnie kończąc. Nie obędzie się bez rozwoju technologicznego, w tym również projektowania i budowania nowych statków oraz baz kosmicznych. Dzięki zaawansowanemu systemowi automatyzacji możemy skoncentrować się na ręcznym ingerowaniu jedynie w te sfery, które interesują nas najbardziej.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Celeron E1200, 1.6GHz,GeForce 6600,RAM 1GB,Windows XP Antologia East India Company to nie tylko zremasterowana podstawowa wersja gry, uwzględniająca poprawki samych graczy.To również wszystkie dodatki jakie ukazały się do tej pory:Privateer, Battle of Trafalgar oraz Pirate Bay.Poprowadź swoją flotyllę do zwycięstwa podczas bitew morskich. Twórz nowe porty i kolonie dbając jednocześnie o bezpieczeństwo szlaków handlowych, dzięki sprawnej dyplomacji.Obierz dowództwo nad jedną z 8 frakcji : Brytyjczykami, Holendrami, Francuzami, Portugalczykami, Szwedami, Hiszpanami lub Prusami. Cechy gry:Spektakularna i szczegółowa grafika – doświadcz żywiołu bitew morskich niespotykaną dotąd szczegółową grafiką.Epickie bitwy morskie – weź udział w bitwach morskich w których udział bierze do kilkudziesięciu jednostek żaglowych każda prowadzona przez własne AI.Realistyczne i wiernie odzwierciedlone modele statków – zasiądź za sterami fregat, szkunerów, EastIndiaman lub zwykłych Bryków. Modele zostały odzwierciedlone w najmniejszych szczegółach.Specjalnie zaprojektowana fizyka bitew morskich – ograniczona widoczność paraboliczny lot kul armatnich, doskonale odzwierciedlona fizyka wody, możliwość abordażu i przejmowania jednostek oraz efekt złamanego morale.Możliwość samodzielnego dowodzenia statkiem – możesz wydawać swoich statkom rozkazy lub samodzielnie zasiąść za sterami wybranego statku i samodzielnie w odpowiednim momencie oddać niszczycielską salwę ze ster burty.8 nacji do wyboru – rykoszety, tor lotu pocisków, grubość pancerzy jednostek, system zniszczeń budynków i otoczenia.Szeroko rozwinięty model handlu – twórz nowe szlaki handlowe, umacniaj swe forty, buduj nowe statki w faktoriach i takimi jak: witalność, szybkość, siła, celność, sprawność obsługi broni czy morale.Nowe zaawansowane AI w modelu dyplomacji – zawieraj przymierza i wszczynaj wojny. Decyduj o blokadach handlowych i nakładaj embarga na wybrane frakcje. AI East India Comapny jest jednym z najbardziej dynamicznych w historii strategii wydawanych przez Paradox Interactive
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.5 GB HDD Kolejna po „Preatorians” strategia autorstwa Pyro Studios osadzona w realiach historycznych. Tym razem nie mamy jednak do czynienia ze standardowym RTS-em a klonem serii Total War. Gracz staje na czele jednego z pięciu dziewiętnastowiecznych imperiów: Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Prusów lub Austrowęgier. Wybór mocarstwa ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg właściwej rozgrywki, gracz przed podjęciem decyzji musi wziąć pod uwagę wszystkie wady i zalety danej strony konfliktu. Istotne jest natomiast to, że można próbować niwelować „wrodzone” wady kierowanego imperium. Element ten docenią przede wszystkim doświadczeni stratedzy. „Imperial Glory” łączy w sobie elementy dwóch typów gier strategicznych. Zarządzanie monarchią i poruszanie całych armii odbywa się na strategicznej mapie sytuacyjnej w systemie turowym, z kolei właściwe bitwy są już rozgrywane na tradycyjnych planszach w czasie rzeczywistym. Mniej więcej tak jak to ma miejsce w serii Total War.Gracz zarządza wybranym przez siebie imperium na niemal wszystkich płaszczyznach. Musi zadbać o politykę (zagraniczną i wewnątrz państwa), wojsko, postęp technologiczny, dyplomację czy ekonomię. Główna mapa, na której rozgrywa się właściwa zabawa składa się z 55 prowincji oraz 29 regionów nadmorskich. Gracz musi te tereny stopniowo zdobywać, a operuje na obszarze Europy i Afryki Północnej.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności