American Conquest Anthology PL.part06.rar
-
A vs D -
American Conquest Anthology PL -
Angels Vs Devils -
Celtic Kings -
Crack -
Diablo 2 Pan Zniszczenia -
Diablo 2 PL (kamil2521) -
Dokumenty -
Dzikie Hordy PL -
Galeria -
Gothic + Gothic 2 + Noc Kruka -
Gothic 2 Noc kruka -
Gry -
Heroes V -
Klaudia plik do minecraft -
Nowy folder -
programy -
Prototype 2 PL -
Rayman Origins PL -
Serious Sam - Drugie Starcie -
Stronghold - Twierdza [PL][.ISO] + Crack -
Swat 4 -
Titan Quest -
Twierdza -
Zod
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich, która to zapoczątkowała powstanie nowych niepodległych państw, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, czy Kolumbia. Akcja rozpoczyna się w roku 1492, w chwili gdy Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat, a kończy w XVIII wieku, gdy ogłoszono niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na graczy czeka tu około 300 lat niesłychanie wciągających zmagań, obfitujących w wielkie bitwy, głośne wydarzenia oraz nieustanne spory polityczne.
• Dwanaście nacji występujących w grze, zarówno europejskie jak Anglia, Hiszpania, Francja oraz rdzenno amerykańskie, jak Aztekowie i Inkowie.
• Każda nacja posiada odmienne cechy, kulturę, styl architektoniczny, jednostki wojskowe, zależności ekonomiczne oraz dysponuje innymi technologiami.
• Opcje rozgrywki jedno i wieloosobowej.
• Cztery kampanie zawierające 30 wymagających misji, możliwość rozegrania całej kampanii, pojedynczych misji oraz historycznych bitew.
• Wiele elementów i wydarzeń znanych z historii, sławni przywódcy, wydarzenia, bitwy, itp.
• Gra wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny Cossacks: European Wars.
• Zależności polityczno-ekonomiczne, gospodarowanie surowcami, itp.
• Rozbudowa osad, budowanie przeróżnych budowli militarnych i cywilnych.
• Rozbudowany system bitewny, taktyczne planowanie i prowadzenie bitew, odwzorowanie różnych formacji bojowych: piechota, jazda, artyleria, możliwość kontroli armii składających się nawet z 16 tysięcy jednostek.
Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D