Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Pirateville.rar

gg83 / Gry PC / ukryte elementy / P / Pirateville.rar
Download: Pirateville.rar

24,56 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Dołącz do Gordona Jonesa i wyrusz wraz z nim w podróż pełną przygód, aby zdobyć niezwykły artefakt wprost z wnętrza zaginionego statku. Gordon i jego wnuczek rywalizują z przeciwnikami o skarb. Rozwiązuj zadania typu ukryte obiekty układaj pomysłowo zrobione puzzle lub zagraj w relaksacyjne mini-gry. Daj się porwać fabule i poznaj ciekawostki ze świata łowców skarbów. Pod względem grafiki gra oszałamia. Pobierz i zagraj w nią jeszcze dziś! * 48 poziomów * Ponad 10 mini-gier * Dziesiątki puzzli * Wciągająca historia
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekJest rok 2079. W Twoich rękach znajduje się niepowtarzalna okazja odbycia podróży w czasie i odkrycia Warszawy na przestrzeni ponad stu lat. Poznaj historię stolicy dzięki archiwalnym zdjęciom, rycinom i mapom. Weź udział w niebezpiecznych akcjach, mających zmienić bieg historii. Zostań agentem Pionu Operacyjnego Instytutu Podróży Międzyczasowych. Wypełnij tajną misję ! Ciekawie zaprojektowana gra, która uczy i bawi. Poszukiwacze Zaginionej Warszawy bazują stricte na oryginalnych fotografiach oraz materiałach historycznych, dzięki którym zwiedzisz Warszawę na przestrzeni 109 lat. Zdjęcia zachwycają jakością i łatwo odnajdziesz się w kolejnych lokacjach. Jednak świetny w założeniach pomysł z podświetlaniem ważnych dla rozgrywki przedmiotów i postaci zawiedzie, jeśli będziesz szybko przerzucał fotografie. A rozgrywka polega na przeglądaniu zdjęć, wybieraniu z nich przedmiotów i przemieszczaniu się do kolejnych obrazów, lub rozmowie z widocznymi na nich postaciami. Dlatego zanim przejdziesz do kolejnego kadru, uważnie zbadaj wyświetlone na ekranie miejsce w poszukiwaniu pulsujących przedmiotów lub osób, aby ich nie pominąć. Raz przeoczone mogą uniemożliwić dalsze odkrywanie historii lub wymusić ponowną wizytę we wszystkich znanych lokacjach, co frustruje. Międzymordzie, czyli Interface Interfejs typu wskaż i kliknij (Point&Click) idealnie ułatwia sterowanie oraz obsługę programu. Większość czynności wykonujemy tak, jak w wielu klasykach 2D. Wyraźnym wskaźnikiem z łatwością wskażemy miejsce lub przedmiot, na którym bohater ma wykonać daną akcję. Zebrane przedmioty możemy łączyć ze sobą, tworząc nowe. Na przykład łącząc sukienkę z wąsami stworzymy strój, w którym wejdziemy bocznymi drzwiami do teatru. Przemilczmy dziwne spojrzenie pełniącego wartę przy drzwiach strażnika. Po lewej stronie ekranu znajduje się wyświetlacz, na którym w dowolnej chwili możemy podejrzeć historyczne fakty dotyczące danego miejsca. Wiele z dialogów okraszonych jest humorem, co wraz z umiejscowieniem akcji w przed- i po-wojennej Warszawie dodaje grze miodności.
obrazek Amerykański okręt podwodny "Dallas" otrzymuje rozkaz dyskretnego śledzenia "Czerwonego Października", na którego pokładzie dochodzi do dramatycznych wypadków. Kapitan Marko Ramius zabija oficera politycznego i podmienia rozkazy – według nowych okręt ma płynąć do brzegów Stanów Zjednoczonych korzystając z nowego napędu w celu przeprowadzenia manewrów ćwiczebnych z rakietami. Kapitan "Czerwonego Października" spalił za sobą mosty – wysłał do dowódcy floty ZSRR list, w którym podziękował za powierzenie tak nowego okrętu podwodnego, a jednocześnie poinformował o swoim planie dezercji razem z tym okrętem. Strona radziecka wysyła w pogoń za swoim okrętem całą flotę atlantycką, a tymczasem na pokładzie dochodzi do sabotażu – uszkodzony zostaje napęd "gąsienicowy" i okręt traci swoją przewagę, będąc zmuszonym do używania konwencjonalnego napędu śrubowego – jednocześnie staje się słyszalny dla sonarów...
obrazek Tytuł: Fight Club: Podziemny krąg Autor: Chuck Palahniuk Tytuł oryginalny: Fight Club Kategoria: Literatura piękna Gatunek: literatura współczesna zagraniczna Forma: powieść Rok pierwszego wydania: 1996 Rok pierwszego wydania polskiego: 2001 Tłumacz: opracowanie zbiorowe Inne wersje książki: Podziemny krąg Rodzaj: audioksiążka Wersja językowa: polska Treść: pełna Rok nagrania: 2012 Czyta: Bory Szyc Czas trwania: ~5 godz. 37 min. Format: MP3 (KBPS:128, KHZ:48, joint stereo) Źródło: CD-MP3 Opis książki: Przyprawiona czarnym humorem powieść Chucka Palahniuka opowiada historię wyalienowanego młodego człowieka, który stwierdza, że jego buntu wobec życia w świecie pełnym nieprawośći i zakłamania nie jest w stanie uśmierzyć jałowa kultura konsumpcyjna. Ujście dla swojej frustracji znajduje w potajemnych walkach na pięści, które wieczorami w piwnicach barów organizuje Fight Club."Fight Club", który od chwili opublikowania w roku 1996 stał się klasyką undergroundowej literatury, jest obecnie uznawany za najbardziej oryginalną i prowokacyjną powieść dekady. To mroczna, niepokojąca, pobudzająca do myślenia satyra na społeczeństwo konsumpcyjne. "-Pierwsza zasada klubu walki to nie rozmawiać o klubie walki - wykrzykuje Tyler. - Druga zasada klubu walki - krzyczy Tyler - to nie rozmawiać o klubie walki. (...) Tyler stoi pod jedyną lampą w popółnocnych ciemnościach w pełnej mężczyzn piwnicy i wylicza pozostałe reguły: dwóch mężczyzn, jedna walka, jedna walka na raz, boso i bez koszul, walka trwa do skutku. - I siódma zasada - krzyczy Tyler - jeżeli to jest twoja pierwsza noc w klubie, to musisz walczyć. Klub walki to nie futbol w telewizji. Nie oglądasz bandy nieznanych facetów, rzucających się na siebie gdzieś na końcu świata, na żywo przez satelitę z dwuminutowym opóźnieniem, z reklamami wciskającymi ci co dziesięć minut piwo i z przerwą na identyfikację stacji. Jak się raz było w klubie walki, to oglądanie futbolu w telewizji jest jak oglądanie pornografii zamiast kochania się ze wspaniałą dziewczyną."
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności