Reallusion.3DXChange.v7.4.Pipeline-Full-iClone7.5.rar
-
Adolf Kudliński -
Altium Designer -
Altium Designer 25.3.2 Build 17 (x64) -
Aplikacje Android APK 2024 -
ArchiCAD 27.2.2 Build 5060 (x64) -
Ashampoo Multilingual -
autocom2021 -
Avira Rescue System 11.2024 Multilingual -
BAOFENG -
BMW Road Map Europe LIVE 2024-1 -
CANCLIP RENAULT V145 -
Corel VideoStudio Ultimate -
DaVinci Resolve Studio -
Delphi 2021.10 Full -
Easy Learning 6.0 Complete Edition -
IC Plug-In Avatar Toolkit 2 -
iClone -
iClone 5 -
iClone 5 Twórcy niezależni -
iClone 6 -
iClone 7 -
iClone 7.9 twórcy niezależni -
ISTA_PL Wirtualna maszyna -
Kali Linux 2024.4 -
Man ver14 -
MobiKin Assistant for Android -
Nuance Dragon Professional -
Parted Magic 2024.09.13 (x64) -
Parted Magic 2024.11.03 (x64) -
Parted Magic 2025.01.22.1 (x64) -
popVideo -
Preppersi - gotowi na wszystko -
Professo r Teaches -
Professor Teaches Excel -
Professor Teaches Office 2021 -
Professor Teaches Outlook -
Professor Teaches PowerPoint -
Professor Teaches Word -
PROGRAMY 2024 -
PROGRAMY 2025 -
Props Morgue Mega Collections -
Reallusion Character Creator -
Reallusion iClone Pro -
Reallusion.3DXChange -
SamDrivers 24.3 (x86 x64) 2024 Multi-PL -
Snappy Driver Installer R2408 Multi-PL -
SURVIVAL -
szkoła przetrwania -
TULSA KING -
WinPE 11-10-8 Sergei Strelec 2024.11.08
Konwersja postaci
Wykorzystując wbudowany panel charakterystyk w 3DXchange, możesz szybko i łatwo konwertować zewnętrzne znaki na iClone za pomocą formatu FBX. Nowo skonwertowane znaki będą wtedy kompatybilne z tysiącami plików ruchu iClone, a także potężnymi narzędziami ruchu, takimi jak Body Puppet, MixMoves i przechwytywanie ruchu. Animuj każdą postać z Daz, Maya, 3DS Max, Mixamo i innych w mgnieniu oka!
Konwersja Prop
3DXchange zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do importowania i eksportowania rekwizytów 3D. Narzędzia Przekształć i wyrównanie umożliwiają szybkie obracanie i zmianę rozmiaru importowanego modelu przy użyciu poprawnych parametrów skali i osi. Narzędzia Pivot pomagają ustawić niestandardowy punkt obrotu, który kontroluje rotacyjne zachowanie obiektu. Narzędzie Grupuj umożliwia rozdzielanie obiektów, edycję hierarchii modeli, budowanie relacji węzłów rodzic-dziecko, zmianę nazw obiektów, wykluczanie niechcianych części i osobne wyprowadzanie wybranych obiektów w celu późniejszego zwiększenia możliwości animacji.
Konwersja ruchu
Przekształcając zewnętrzne dane o ruchu w iClone za pomocą formatu FBX / BVH, można
wprowadzać dane o ruchu z dowolnej zewnętrznej biblioteki ruchu, popularnych narzędzi do edycji ruchu lub nawet realistycznego przechwytywania ruchu do użytku ze standardowymi znakami iClone. Te dane ruchu mogą być dalej edytowane lub udoskonalane za pomocą potężnych narzędzi do edycji ruchu Human IK firmy iClone.
Konfiguracja twarzy
Zaimportowane postacie mogą również skorzystać z potężnych narzędzi do animacji twarzy
iClone! 3DXchange obsługuje wszystkie typy rozmawiających postaci, dzięki czemu możesz
wzbogacić swoją scenę o bardziej profesjonalne zasoby postaci, które są bardziej wyraziste
dzięki bogatej animacji twarzy, niezależnie od tego, czy postać została zaprojektowana przy użyciu urządzenia do budowy kości twarzy lub kształtów twarzy.
Bezpośrednie wejście / wyjście w iCloneAby jeszcze bardziej uprościć proces pipeline, 3DXchange umożliwia dostęp do kilku krytycznych funkcji importu i eksportu wewnątrz iClone 7. Obejmują one oczekiwaną funkcję eksportu partii FBX, która umożliwia eksportowanie znaków, rekwizytów i kamer jednocześnie.
iClone 7 może teraz wprowadzać wiele zmian z OBJ do organicznych animacji morfingu.