Fallout.3.rar.008
-
!!!ZACHOMIKUJCIE!!! -
### Android ### -
∎ GRY 2 -
►FILMY 2012 CHOMIKUJ nowe -
● Sims 3 Kompletna Edycja -
◘GRY 2014◘ -
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
ADOBE PHOTOSHOP -
Adobe CC NOWOŚĆ! WSZĘDZIE SPOLSZCZENIE! -
Adobe Photoshop CC 14.0 Final [MULTi].PL -
ADOBE PHOTOSHOP CC 14.O MULTILANGUAGE -
Animacje -
APB -
BackTrack 3 Final ISO -
BAJKI -
Battlefield 4 Alpha Trial 3DM [ENG] -
Dishonored - Game of the Year Edition -
Filmy 2013-2014 -
Filmy Dramaty -
Filmy Familijne -
Filmy HD & BluRey -
Filmy HD.3D -
Filmy Komedie -
Funny Picures -
Gry na komórkę -
GRY NA PSP -
GTA 4 Episodes from Liberty City -
HARRY POTTER SAGA -
Kody -
NOWE ODCINKI SERIALI od Morrrgana -
PAYDAY 2 Updates - FTS -
Przepisy -
Seriale -
Simcity 4 PL -
SimCity 5 - 4 party -
SimCity 5 2013 -
SPEED-X 1.1.3 -
STRATEGIE - gry PC -
Tom I Jerry -
TOP by Gazell112 -
WinRar 4.01 PL (x86 & x64) + crack -
Wszystko
cRPG
28 października 2008 ( światowa data premiery )
31 października 2008 ( data wydania w Polsce )
28 października 2008 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP/Vista
Fallout 3 to kolejna odsłona zapoczątkowanego w 1997 roku cyklu, w którego skład – zdaniem wielu entuzjastów elektronicznej rozrywki – wchodzą najlepszej gry z gatunku RPG, jakie do tej pory ujrzała światło dzienne.
Fallout 3 to kolejna odsłona kultowej serii z gatunku cRPG, zapoczątkowanej w 1997 roku. Opracowaniem niniejszej części cyklu zajęli się twórcy gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, wykorzystując jej ulepszony silnik. Aczkolwiek przykładowo system animacji i efektów świetlnych zaprojektowano od podstaw.
Grać można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP, ale niezależnie od wybranej kamery wysoka jakość oprawy wizualnej cieszy oko. Developerzy przedstawili nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od chwili narodzin głównego bohatera. Na początku zostajemy zabrani od konającej przy porodzie matki i poddani przez ojca (głos podłożył Liam Neeson) testowi DNA. Wybieramy wtedy swoją płeć, pochodzenie etniczne, unikalne aspekty aparycji etc. Szczególny nacisk został położony na wygląd twarzy, a po zakończonym procesie ojciec zdejmuje maskę i ukazuje swoje oblicze, będące wyraźnie podobne do naszego.
Z kolei tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zaprezentowano w formie lektury specjalnej książeczki dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania przypomina naukę chodzenia. W wieku dziesięciu lat otrzymujemy pistolet-zabawkę na kulki oraz naręczny komputerek Pip-Boy 3000, pozwalający chociażby na podgląd stanu zdrowia, umiejętności i zbioru posiadanych przedmiotów. Dzięki temu urządzeniu słuchamy również stacji radiowych po uprzednim dostrojeniu się do ich częstotliwości. Rozgłośnie serwują nie tylko oryginalną muzykę z lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku, ale także podają istotne informacje (np. odnośnie zadań do wykonania). Nasze przygotowania do wyjścia z Krypty 101 kończą się w wieku lat dziewiętnastu, kiedy ruszamy śladem zbiegłego ojca. Jest to rok 2277.
Statystyki głównego bohatera przedstawiono w formie typowego falloutowego systemu S.P.E.C.I.A.L. (siła, percepcja, wytrzymałość itd.). Dowolne trzy spośród czternastu cech można rozwijać nieco szybciej, niż pozostałe. Egzystencja poza Kryptą 101 jest właściwie walką o przetrwanie. Nie można obejść się bez wody (nierzadko radioaktywnej i tym samym koniecznej do neutralizowania medykamentami), pożywienia oraz rzecz jasna broni (np. rozmaite narzędzia do atakowania na dystans, piła spalinowa, a nawet młot). Używamy jej w ramach systemu walki o nazwie V.A.T.S. (Vault-Tec Assisted Targeting System), umożliwiającego w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika. Eksplorując wirtualny świat poruszamy się po obszarze nieznacznie mniejszym od tego, który widzieliśmy w Oblivionie. Jest to rejon niegdysiejszej stolicy Stanów Zjednoczonych, więc napotykamy jej charakterystyczne ruiny (chociażby pozostałości Mauzoleum Jeffersona).
Brutalność w Fallout 3 została silnie wyeksponowana. Przykładowo trafiony w głowę wróg żegna się z życiem w asyście rozbryzgującej się na wszystkie strony zawartości czaszki. Sceny tego typu prezentowane są w zwolnionym tempie. Konfrontacje z oponentami nie należą jednak do najłatwiejszych z uwagi na dopracowaną Sztuczną Inteligencję. Wrogowie kryją się za przeszkodami terenowymi, zbierają się w obliczu zagrożenia w trudne do pokonania grupy etc. Warto zauważyć, że trudność walk nie dostosowuje się, tak jak w Oblivionie, do bieżącego stopnia umiejętności protagonisty, więc odwiedzenie niektórych miejsc jest możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego progu doświadczenia (ostateczny to dwudziesty).
POLACZYC PROGRAMEM DZIELACZ !!!