-
0 -
3428 -
7 -
2
3955 plików
2688 GB
Release: Cabela's Dangerous Hunts 2013 (2012) XBOX360
OPiS / iNFO
Bazująca na licencji amerykańskiej sieci sklepów myśliwskich seria Cabela's Dangerous Hunts cieszy się sporą popularnością wśród entuzjastów strzelania do wirtualnych zwierząt. Specjalnie na potrzeby gry wydawca - koncern Activision produkuje kontrolery w kształcie strzelb, dzięki którym gracze mają okazję zwiększyć wrażenie uczestnictwa w polowaniu.
Tworząc Cabela's Dangerous Hunts 2013 deweloperzy ze słowackiego studia Cauldron pokusili się o kilka zmian w porównaniu z wcześniejszymi odsłonami cyklu. Przede wszystkim kampania główna opatrzona została tłem fabularnym. Ukazuje ono losy braci, których rozdzieliła tragiczna śmierć ojca zabitego przez niedźwiedzia grizzly. Po 10 latach rodzeństwo ma okazję zjednoczyć siły i zapolować na niebezpieczną bestię. Za scenariusz gry odpowiada Andrew Kreisberg, scenarzysta serialu Fringe, na granicy światów.
Poza kampanią główną gra oferuje m.in. kooperacyjny tryb Maneater. W tym wariancie zabawy dwóch graczy, korzystających z podzielonego ekranu, musi zmierzyć się z nacierającymi na nich kolejnymi falami dzikich zwierząt.
W odróżnieniu od wielu gier myśliwskich, rozgrywka w Cabela's Dangerous Hunts 2013 ma niewiele wspólnego z realistyczną symulacją polowań. Deweloperzy skoncentrowali się na emocjonującej, dynamicznej akcji, w której każdy chybiony strzał może oznaczać śmierć myśliwego. Do dyspozycji graczy oddano spory arsenał broni obejmujący m.in. kusze, pistolety i strzelby. Użycie tych ostatnich jest szczególnie zalecane dla nabywców gry w pakiecie z kontrolerem Top Shot Fearmaster. Innowacyjne urządzenie (przypominające z wyglądu samopowtarzalną strzelbę) wyposażone zostało w czujniki biometryczne. Pozwala to m.in. dostosować celność broni do tętna (im wyższe tętno gracza tym trudniej trafić w cel).
Od strony technicznej gra bazuje na rozwiązaniach z poprzedniej części. Ekipie studia Cauldron udało się jednak poprawić jakość strony wizualnej, a także zaimplementować bardziej dopracowaną sztuczną inteligencję zwierząt, dzięki czemu niektóre gatunki (np. wilki) potrafią polować w grupie i przejawiają charakterystyczne instynkty stadne.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB