F.E.A.R.2_Project.Origin.Multi9.PL.part12.rar
-
Alone In The Dark The New Nightmare PL -
Amnesia - Mroczny Obłęd PL -
Apollo 18 -
Biutiful -
Blair Witch, część druga Legenda Coffin Rock -
Blair Witch, część pierwsza Rustin Parr -
Braterstwo - Broderskab -
Call of Cthulhu - Mroczne Zakątki Świata -
Clive Barker's Undying -
Condemned - Criminal Origins PL -
Cryostasis Arktyczny Sen PL -
Cursed Mountain -
Dead Space 2 -
Dead Space PL -
Dino Crisis -
Dino Crisis 2 -
Dług - the debt -
F.3.A.R. PL -
F.E.A.R - First Encounter Assault Recon PL -
F.E.A.R 2 - Project Origin -
F.E.A.R. Combat -
F.E.A.R. Extraction Point PL -
F.E.A.R. Perseus Mandate -
filmy -
Filmy -
From Dusk Till Dawn (Od Zmierzchu Do Switu) -
Jane Eyre -
Kocha, lubi, szanuje - Crazy, Stupid, Love -
Konwencja Horroru -
LEFT 4 DEAD PL -
Monte Carlo -
Nocturne -
Obscure -
Obscure II PL -
Patche do gry -
Penumbra Antologia PL -
Penumbra Czarna Plaga -
Penumbra Przebudzenie -
Penumbra Requiem -
Phantasmagoria -
Phantasmagoria 2 -
Piła SAW The Video Game PL -
Postrach nocy - Fright Night -
Sanitarium -
Seria Blair Witch -
Seria Dead Space -
Seria F.E.A.R -
Seria Obscure -
Seria Penumbra -
The Thing Pl
![obrazek](http://swiatgry.pl/encyklopedia/fear2_690431.jpg)
F.E.A.R. 2: Project Origin • Akcja Project Origin rozpoczyna się na kilka chwil przed końcem oryginalnego Strachu. Prowadzony przez nas komandos – Michael Becket - wyrusza z kilkoma kompanami do apartamentowca, w którym mieszka Genevieve Aristide. Elitarni żołnierze mają ją przechwycić, by wyjaśnić jaki jest jej udział w wydarzeniach, które właśnie rozgrywają się w siedzibie korporacji Armacham (czyli w pierwszej części gry). Zanim akcja gry rozkręci się na dobre, wszystko co nas otacza trafia szlag, a my zostajemy zmuszeni do improwizowania, jako że otaczające nas miasto zamieniło się właśnie w piekło.
Gra bardziej stara się być horrorem niż strzelanką i na dodatek nieźle jej to wychodzi. W Project Origin częściej niż w pierwszej części gry odpoczywamy od używania broni. Wiele jest tu chwil kiedy poczujemy się zupełnie samotni, a atmosfera gry zacznie oplatać naszą duszę czarnymi mackami strachu. I tu należą się autorom słowa uznania, gdyż bardzo umiejętnie tworzą w swojej produkcji nastrój.
W trakcie walki towarzyszą nam szybkie, elektroniczne utwory. Poszczególne kawałki zostały bardzo umiejętnie zmiksowane i łączą chociażby wschodnie śpiewy z szaleńczym, pulsującym rytmem. Kiedy zaś nie strzelamy ciągle jest z nami atmosferyczna muzyka tła. Oprawa graficzna uległa znacznej poprawie w stosunku do pierwszego Strachu. Doskonale wypadła zabawa oświetleniem. W grze wykorzystywana jest też o wiele bogatsza paleta barw niż w jej poprzedniczce. Do tego dochodzą znacznie ciekawsze lokacje.
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_015.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_014.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_016.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_009.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_003.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_007.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_004.jpg)
![obrazek](http://swiatgry.pl/images/photoalbum/fear_2_project_origin_013.jpg)