Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Timber_and_Stone_v0.5b_setup.exe

fragles306 / Gry / Timber and Stone / Timber_and_Stone_v0.5b_setup.exe
Download: Timber_and_Stone_v0.5b_setup.exe

40,63 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Change Log For Version 0.5b


General Changes:
Rate of mining has been increased slightly.
Notification window sizing is now being saved & loaded.
The “Return to Campfire” mechanic has been removed.
New lighting structure – Campfire.
The Pause Menu Key now also closes the pause menu, and resumes the game.
Unit Frame images have finally been added to the selected unit interface, a health bar is also shown.
Several new GUI tiles for hand-tools have been added.
There is now a line-of-sight check for spotting enemies. This should make spider holes much more dangerous.
The Chop Designation now works across multiple Z-levels, reducing the need to spam up and down while selecting trees.
You can now track resources in the main GUI. Press the “Track” button in the Resources menu to keep an eye on your numbers. By right clicking in the tracking box, you can remove these.
Music should be getting played more often.
Some new sound stings have been added, these are very short and should play more often than music to fill the gaps in-between.
The 2D map has been made the default when starting a new settlement.
Builders and miners can now fall off ladders and take damage. This is very rare however, and is based on the height of the ladder and the unit’s level.
Enemy corpses are no longer automatically removed from the game. They must be right clicked on, and set to remove corpse, or gather it’s resources. If selected to gather resources, a forager should come over and attempt to salvage any of the enemy unit’s resources.
You can now choose the starting location for your initial settlers and the starting campfire.
Worker unit types are now much more likely to fight back or flee from enemy attackers, especially while they are working.

New Resources & Gatherables:
Spider Silk, for creating an additional recipe for rope. Obtained by foraging from slain spiders.
Animal Hide, no current uses. Obtained by foraging from slain wolves. Animal fat & hair can also be gathered from wolves.
Stone arrows can now be gathered from goblin archers.

New Designation – Roads:
Roads are useful when your settlement has become complex to the point where unit pathing has become a problem.
Units tend to want to walk along road designations more than out in the open.
When a road designation is placed onto grass, it will slowly turn to a dirt path when units walk upon it.
Roads will soon become much more important, and necessary for migrants, traders and other visitors, and keeping your roads guarded is going to be crucial.
Roads are meant to be quite picky about their placement, and unable to be resized in depth. Keeping them at a 1-3 block width is also recommended to help pathfinding.
The designation is placed much like Farming designations, in patches. And they can be removed the same as farming zones as well, via a right click menu.

Updates to the Crafting Menu:
Removed are the large resource type buttons, which have been replaced by tabs. More options are now available to add several iterations of a single resource to the queue at once. And duplicate sequential resources in the queue are now being grouped together to reduce clutter (stacking)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazekobrazekobrazek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Timber and Stone to sandboxowa strategia czasu rzeczywistego inspirowana takimi seriami jak The Settlers, Anno oraz Stronghold. Grę praktycznie w całości opracował jeden człowiek - Robert Reed.

Akcja toczy się w pełnej magii krainie fantasy przypominającej średniowiecze. Rozgrywka koncentruje się na budowie i zarządzaniu miastem. Musimy gromadzić surowce, konstruować domy mieszkalne oraz struktury wytwarzające konkretne dobra i dbać o rozwój wirtualnej gospodarki. Gra jest strategicznym sandboksem, więc w niczym nie ogranicza budowlanych zapędów gracza. Tylko od nas zależy czy wzniesiemy małą osadę, czy też stworzymy olbrzymie królestwo. Na początku każdej rozgrywki silnik losowo generuje duża mapę oraz znajdujące się na niej surowce, jak również pierwszych podległych naszym rozkazom osadników.

Aspekt ekonomiczny zabawy nie jest jedynym. Duży nacisk położono także na elementy bitewne, które zrealizowane zostały z większym poziomem skomplikowania niż w typowych RTS-ach. Pierwsze fazy gry przebiegają zawsze stosunkowo spokojnie, ale im więcej bogactw zgromadzimy, tym większe zainteresowanie nami wykażą hordy goblinów i kontrolowane przez nekromantów armie nieumarłych. Prędzej czy później doprowadza to do bitew z siłami zła. Timber and Stone oferuje rozbudowaną mechanikę oblężeń. W ich trakcie wykorzystywane są m.in. ruchome wieże, drabiny, katapulty oraz balisty. Oparcie gry na voxelach sprawia, że każdy element budynków i terenu można zniszczyć. Istotną rolę odgrywa też ogień i bez naszej interwencji podpalone drewniane struktury szybko zamienią się w popiół. Co gorsza, gobliny i żywe trupy to nie jedyne niebezpieczeństwa, jakie spotkamy w złożonym z klocków świecie. Pod ziemią czyhają gigantyczne pająki oraz czerwie, które mogą wyjść na powierzchnię jeśli zbyt agresywnie będziemy rozbudowywali nasz przemysł górniczy lub gdy przesadzimy z wycinką drzew. Spotkanie z tymi potworami czasem jest jednak opłacalne, gdyż z ich łusek i pajęczyn można wytworzyć najpotężniejsze uzbrojenie i pancerze.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Change Log : http://www.timberandstonegame.com/?p=422
Change Log: http://www.timberandstonegame.com/
Change Log: http://www.timberandstonegame.com/?p=491
Na stronie: http://www.timberandstonegame.com/ , możecie przeczytać Change Log.
Timber and Stone v 0.1.4b
Change Log: http://www.timberandstonegame.com/ Dodano m.in. "Fishermana" czyli rybaka i wodę.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności