Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Windchaser PL-PROPHET PC.iso

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.Gra posiada możliwość przełączania stylu rozgrywki między przygodowym i strategicznym, znacznie różniącymi się między sobą. W trybie strategicznym zmierzymy się z komputerowym przeciwnikiem lub innymi graczami przez Internet. Jak w klasycznych RTS-ach będziemy budować i szkolić wojsko, wynajmować i rozwijać postacie bohaterów, zbierać artefakty, oraz podbijać wrogie zamki.W trybie przygodowym prowadzimy drużynę bohaterów odkrywających uroki antycznego świata. Musimy opowiedzieć się po stronie niezwyciężonego Cezara lub dysponującego mocą druidów galijskiego przywódcy Vercingetorixa. Będziemy dowodzili twierdzami i dużymi armiami oraz organizowali ryzykowne wyprawy w poszukiwaniu potężnych artefaktów.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 700MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images, pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944. Wszystkie kampanie, bitwy i potyczki toczą się na kontynencie europejskim. Są to między innymi znane historyczne bitwy, jak chociażby Niemiecki atak na Rosję (operacja Barbarossa), lądowanie w Normandii (D-Day), kontrofensywa w Ardenach oraz liczne walki we Włoszech i Francji. Gra wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny - „Earth-3 engine” (rozdzielczość do 2048 x 1800, widok z zawieszonej kamery z możliwością nieorganicznego ruchu, zoom, itp.), szczegółowo odtworzono jednostki biorące udział w walkach (pojazdy odwzorowano opierając się na oryginalnych planach konstrukcyjnych), akcja toczy się w różnych porach roku, doby i w różnych warunkach atmosferycznych, co ma niebagatelne znaczenie na jakość terenu i co za tym idzie zachowanie się oraz skuteczność oddziałów. Dodany edytor pozwala na tworzenie swoich własnych map i bitew. Dostępne są opcje rozgrywki wieloosobowej w sieci lokalnej i Internecie.
obrazek obrazek Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce3 lub lepsza), 1 GB HDD Gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym pozwalająca nam uczestniczyć w działaniach zbrojnych na północnoafrykańskim froncie II Wojny Światowej. Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: Niemców i Anglię. Legendarnym „Szczurom Pustyni” przyjdzie stoczyć bój z równie znanymi niemieckimi odpowiednikami - Afrika Korps. Tryb single player oferuje kampanię dla każdego z krajów. Łącznie do wykonania mamy ponad 20 misji. Głównym terenem naszych działań jest pustynia, jednak nie zabraknie też walk o ważne dla przebiegu wojny miasta.Obie nacje posiadają po około 25 unikalnych, odwzorowanych z historyczną dokładnością jednostek, wliczając w to zwykłych żołnierzy z karabinami, zwiadowców, lekarzy polowych, operatorów artylerii i miotaczy ognia czy snajperów, oraz rzecz jasna pojazdy bojowe, dzięki którym zmieciemy z powierzchni ziemi piechotę wroga. Ujrzymy m.in. transportery, czołgi, pojazdy pancerne, działa przeciwczołgowe czy artylerię przeciwlotniczą.Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, Desert Rats vs. Afrika Korps oferuje rozgrywkę w sieci poprzez LAN i TCP/IP. Na losowo generowanych mapach bądź tych przygotowanych przez twórców możemy się zmierzyć w kilku trybach rozgrywki, wliczając w to popularne Deathmatch czy King of the Hill. Dochodzi do tego zaawansowany engine graficzny, dzięki któremu realizm toczonych wśród piasków pustyni bitew jest bardzo wysoki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów). Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 1.5 GHz, 1 GB RAM, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Distant Worlds to epicka strategia kosmiczna należąca do podgatunku 4X. Całość rozgrywana jest w czasie rzeczywistym, choć grę możemy w każdym momencie zapauzować. Tytuł ten jest debiutanckim dziełem zespołu Code Force i łączy poziom skomplikowania znany z turowych produkcji tego typu z dynamiką i przejrzystością gier RTS. Wszystko to ukazane w skali, której nie powstydziłoby się największe MMO.Rozgrywka toczy się na olbrzymich rozmiarów mapie złożonej z 1400 systemów planetarnych, w skład których wchodzi ponad 50 tysięcy planet, księżyców oraz asteroid. Cała ta galaktyka tętni życiem. Podczas zabawy gracze natkną się zarówno na olbrzymie imperia, jak i małe, niezależne kolonie. Handlować będą z gwiezdnymi kupcami i odpierać ataki piratów oraz potworów z głębi kosmosu. Przyjdzie im odkrywać nowe systemy, pasy asteroidów, chmury gazów, galaktyczne burze i czarne dziury. Mapa galaktyki generowana jest od zera przy rozpoczęciu każdej nowej gry. Gracze mają jednak bogaty wybór kryteriów, według których komputer będzie ją tworzył.Distant Worlds symuluje każdy aspekt olbrzymiego imperium galaktycznego, nie zmusza jednak graczy do ręcznego sterowania najmniejszymi detalami. W każdej chwili możemy skierować uwagę na pojedynczą planetę, po czym błyskawicznie wrócić do widoku całego kosmosu. Kolonie rozwijają się bez naszego udziału, nasi podwładni zakładają własne interesy, wydobywają złoża, prowadzą handel, a nawet rozwijają kosmiczną turystykę. Naszym zadaniem jest natomiast odkrywanie nowych światów, ich kolonizacja, a potem zapewnienie im bezpieczeństwa. Dobrobyt imperium zależy od jego stabilności. By osiągnąć sukces grający zmuszeni są wykorzystać pełen wachlarz dostępnych możliwości - począwszy od dyplomacji i szpiegostwa, a na wojnie kończąc. Nie obędzie się bez rozwoju technologicznego, w tym również projektowania i budowania nowych statków oraz baz kosmicznych. Dzięki zaawansowanemu systemowi automatyzacji możemy skoncentrować się na ręcznym ingerowaniu jedynie w te sfery, które interesują nas najbardziej.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności