Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
Child.part5.rar
-
! AKCJI -
! AKCJI part. 2 -
! Przygodowe -
! SPORTOWE -
! STRATEGIE -
! ZRĘCZNOŚCIOWE -
◨ Memoria -
◨ Rayman Legends [PL] -
◨ Lost Planet 3 {PL] -
▣ Gra o Tron Początek PL-PROPHET [PC] -
◨ Company of Heroes 2 [PL] -
▣ Merida Waleczna [PL] -
5400 filmów -
5400 filmów(1) -
720p -
AUTOMAPA 6.11 -
AutoMapa Cracked Final 1.4.1.0178 (28.03.13) -
Banknoty -
Biało-czarne -
Bilbordy -
Chrzest -
Command & Conquer The First Decade -
Contagion Epidemia strachu PL - chomikuj -
czekoladki -
Duma i uprzedzenie (1995)-format avi -
FILMY -
FILMY 2013 -
Kobiety -
Kostiumy -
Książkowe -
Kwiaty -
Listy -
Łotr 1 Gwiezdne wojny - historie -
Mężczyźni -
Narodziny -
Owoce -
Parodie XXX -
Pierwsza komunia -
Private Teen Video -
Ramki Photoshop -
Różne -
Różne2 -
Serca -
Sony Vaio VPCEB3M1E, PCG-71211M Vista -
Teen Sex Movs -
Terra Nova HD - Lektor PL -
Urodziny -
Wakacyjne -
World War Z Chomikuj -
XXX 100 NAJLEPSZYCH ANALI
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.