Moto GP 3.rar
-
[★★ PornStar] -
Aliens vs Predator 2010 PL -
Area 51 -
Attack on Pearl Harbor PL -
BRAZZER 4K -
Britney Beth -
Call Of Duty 5 World At War -
Call of Duty BLACK OPS PL -
Call of duty modern warfare 2 PL -
Czyta teksty -
Enemy Territory - QUAKE Wars PL -
Faces of War Oblicza Wojny PL -
Filmy porno do 50MB (3) -
Gry łowieckie -
Gry Pc -
Gry wędkarskie -
HD PORN -
JUICED PL -
Komando Foki -
Mafia 2 PL 2010 -
Medal of Honor - Wojna na Pacyfiku PL -
Medal of Honor 2010 PL -
Medal of Honor Airborne -
Medal of Honor Respev Edition PL -
Mercenaries 2 World In Flames -
Milf -
mody do Vice City -
Mortyr Operacja Sztorm 2008 PL -
Moto GP 3 PL -
Naughty America - Reena Sky -
porn -
PORNO DO 50 MB -
teen swallow -
Teen1 -
Teen2 -
Terminator 3 War of the Machines-Gra PC -
The Sims 3 Szybka jazda -
The Sims 3 Średniowiecze 2011 PL -
torrenty filmów -
Torrenty na PC -
Transformers War For Cybertron (2010) -
Uniwersalny zolnierz-Powrot -
Uniwersalny zolnierz-Regeneracja -
Virtual Villagers 1,2,3 -
xxx -
XXX Pawn -
xxx(1) -
XXX_Filmy_XXX_(sex) -
XXX-Stars-XXX (w budowie) -
zachomikowane
MotoGP URT 3 to kolejna część gry, w której mamy okazję wcielić się w kierowcę motocykla wyścigowego. Skrót UTR oznacza Ultimata Racing Simulator. Czy rzeczywiście w przypadku MotoGP 3 mamy do czynienia z symulatorem? Z pewnością nie. Fizyce jazdy nie możemy za wiele zarzucić, ale nie możemy też podciągnąć jej pod miano symulatora. Przesiadając się z wirtualnych czterech kółek na Moto GP, możliwe, że będziemy mieć na początku małe trudności z przyswojeniem sobie pewnych praw, których w żaden sposób „nie przeskoczymy”. Otóż jak to na motorze- aby skręcić, trzeba się też pochylić. I tak jadąc w lewym łuku, aby skręcić w prawo należy manewr skrętu rozpocząć nieco wcześniej. Zanim przechylimy się z lewej strony na prawą, motocykl „ucieknie” nam parę metrów i przy braku szczęścia (umiejętności także...) możemy wylądować na bandzie. A o to wcale nie trudno. Przy wyższych prędkościach, obraz się rozmazuje, na zakrętach przechyla, a w krytycznych momentach nawet trzęsie. Deszcz także nie jest tylko graficznym ozdobnikiem. Musimy uważać z gazem na zakrętach, aby nie spowodować uślizgu tylnego koła i nie zaliczyć „szlifa”. W ustawieniach kamery można trochę poprzebierać. Do wyboru jest kilka za i przed motorem, oraz dwie z widokiem kierownicy. Po opanowaniu maszyny pozostaje nam już tylko wygrywać.