Brink Xbox 360.part16.rar
-
! Brazzers HD -
♦ Blazing Angels Squadrons of WWII Xbox 360 -
♦ Blitz The League II Xbox 360 -
♦ Blood Bowl Xbox 360 -
♦ Blood Drive Xbox 360 -
♦ Blur Xbox 360 -
♦ Bodycount Xbox 360 -
♦ Bolt Xbox 360 -
♦ Borderlands 2 (2012) LT3.0 Xbox 360 -
♦ Borderlands Addon Pack Xbox 360 -
♦ Borderlands Addon Pack Xbox 360(1) -
♦ Borderlands Xbox 360 -
♦ Brink Xbox 360 -
♦ Brothers In Arms Hells Highway Xbox 360 -
♦ Brutal Legend Xbox 360 -
♦ Bully Scholarship Edition Xbox 360 -
♦ Burnout Paradise The Ultimate Box Xbox 360 -
♦ Burnout Revenge (2006) Xbox 360 -
♦ Call of Juarez Xbox 360 -
♦ Captain America Super Soldier Xbox 360 -
♦ Cars 2 Xbox 360 -
♦ Cars Mater National Xbox 360 -
♦ Cars Race o Rama Xbox 360 -
♦ Cars Xbox 360 -
♦ Catherine Xbox 360 -
♦ Champion Jockey - Kinect - Xbox 360 -
♦ Chaotic Shadow Warriors Xbox 360 -
♦ Child of Eden Xbox 360 -
♦ Chromehounds (2006) Xbox 360 -
♦ Civilization Reevolution Xbox 360 -
♦ Clive Barkers Jericho Xbox 360 -
♦ Cloudy With a Chance of Meatballs Xbox 360 -
♦ Cobra 11 Highway Nights Xbox 360 -
♦ Command and Conquer 3 Kanes Wrath Xbox 360 -
♦ Command and Conquer Red Alert 3 Xbox 360 -
♦ Conan Xbox 360 -
♦ Condemned 2 Bloodshot Xbox 360 -
♦ Condemned Criminal Origins Xbox 360 -
♦ Conflict Denied Ops Xbox 360 -
♦ Cracdown Xbox 360 -
♦ Crackdown 2 Xbox 360 -
♦ Crash Mind Over Mutant Xbox 360 -
♦ Crash of the Titans Xbox 360 -
♦ Crash Time 2 Xbox 360 -
♦ Crash Time 5 Undercover (2012) Xbox 360 -
♦ Crysis 3 LT3.0 Xbox 360 -
♦ CSI Deadly Intent Xbox 360 -
♦ CSI Fatal Conspiracy Xbox 360 -
♦ CSI Hard Evidence Xbox 360 -
Aletta Ocean
Brink to pierwszoosobowa strzelanina wyprodukowana przez studio Splash Damage, autorów Enemy Territory: Quake Wars oraz darmowego dodatku Enemy Territorydo The Return to Castle Wolfenstein. Splash Damage przenosi nas za sprawą Brink do 2045 roku, przedstawiając świat, który ucierpiał z powodu potężnej powodzi. Akcja osadzona została na terenie pływającej, futurystycznej metropolii o nazwie The Ark, będącej w zasadzie zbiorem setek niewielkich wysepek. Eksperymentalne, zbudowane ze zmodyfikowanego koralowca miasto stanowiło oazę spokoju, lecz obecnie znajduje się na krawędzi wojny domowej. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, że wyspa stała się azylem nie tylko dla swoich twórców oraz ich potomków, ale również dziesiątek tysięcy uchodźców, którzy szukają w The Ark schronienia przed brutalnością trawiącą resztę świata. Miejsce przewidziane dla pięciu tysięcy osób zamieszkuje dziesięć razy więcej. Powodem wybuchu konfliktu okazuje się nie tylko przeludnienie, ale i, paradoksalnie, fakt zamknięcia The Ark na wpływy z zewnątrz. Brak surowców, puste magazyny i niepewność jutra pchnęły ludzi do ostatecznych kroków. Tylko od gracza zależy, jak ukształtuje się przyszłość całej rasy ludzkiej. To w jaki sposób toczyć się będzie rozgrywka, zależy w dużym stopniu od sposobu w jaki zbudujemy swoją postać. O ile niezliczona ilość kombinacji związanych z wyglądem bohatera nie ma wielkiego wpływu na rozgrywkę, to już umiejętności i modyfikacje broni przekładają się w znaczącym stopniu na możliwości naszego wojaka. Rozwój zdolności postaci postępuje dzięki punktom doświadczenia zdobywanym podczas gry, a broń rozbudowujemy i odblokowujemy dzięki specjalnemu trybowi wyzwań. W czasie rozgrywki nie walczymy sami, lecz towarzyszą nam inni żołnierze bądź to kierowani przez sztuczną inteligencję czy też przez żywych ludzi.Brink skonstruowano w taki sposób, aby jak najbardziej zatrzeć różnice pomiędzy trybem jedno i wieloosobowym. W związku z tym każdy może dołączyć do naszej gry w dowolnym momencie i zastąpić postać sterowaną przez AI. Może to być zarówno nasz towarzysz broni (kooperacja) bądź też przeciwnik. Dzięki takiej budowie gra ma charakter wieloetapowych bitew, w których nacisk położony został na taktyczne planowanie. Ponadto w czasie trwania potyczek musimy wykonywać szereg misji – część z nich jest obligatoryjna do tego by pchnąć fabułę do przodu, część to po prostu zadania poboczne, które możemy, ale nie musimy wykonywać. Misje mają na celu m.in. prowadzenie przesłuchań, pojmowanie jeńców, podkładanie ładunków wybuchowych, eskortowanie różnych jednostek, naprawianie uszkodzonych mechanizmów lub maszyn, czy zdobywanie konkretnych miejsc na mapie. W miarę postępów w grze otrzymujemy punkty doświadczenia, które następnie możemy wykorzystać aby zdobyć nowe przedmioty, bronie oraz opancerzenia. Brink oferuje przejmującą ścieżkę dźwiękową, przeplataną realnymi efektami dźwiękowymi, które idą w parze z wysokiej jakości oprawą graficzną. Tę ostatnią zapewnia wykorzystanie silnika idTech 4 – najnowszego dzieła id Software, na bazie którego zaprojektowano są takie pozycje, jak Doom 4, czy też Rage. Domeną Brink są spore przestrzenie oraz szczegółowe zakątki pięknej, ale i jednocześnie nieprzystępnej The Ark.