Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

E-społeczność.pdf

euro-2012 / 4. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / e-biznes / E-społeczność.pdf
Download: E-społeczność.pdf

1 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Image.aspx?id=161849646

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Budowanie i wykorzystywanie społeczności internetowych to dwa skuteczne i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Budowanie społeczności jest doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, które chcą wokół siebie lub swojego produktu stworzyć grupę lojalnych klientów, co przekłada się na wielkość sprzedaży oraz wizerunek firmy.

"Jeśli po przeczytaniu tej książki nie będziesz miał wielu pomysłów na wykorzystanie e-społeczności dla swojego biznesu - chuchnij w lusterko i sprawdź, czy jeszcze się zaparowuje :)"

Społeczność internetowa oferuje niezwykłe możliwości intensyfikacji marketingu. Stanowi doskonały powód do ponownego odwiedzenia witryny. Członkowie każdej takiej grupy cieszą się z możliwości spotkania, komunikacji i udziału w tych samych wydarzeniach. Po nawiązaniu znajomości wielokrotnie wracają do danego serwisu, który oferuje możliwość komunikacji ze społecznością. Dzięki istnieniu e-społeczności więź klienta z firmą ulega zacieśnieniu, a jego lojalność względem marki wzrasta. Inne, równie ważne korzyści to:

* 1. Zwiększenie popytu na produkt/usługę będące konsekwencją silniejszych związków klienta z przedsiębiorstwem – klient lojalny i zadowolony nie tylko chętnie ponowi zakup na tej samej witrynie, ale również poleci „swoją stronę/firmę” swoim znajomym. Prostą implikacją takiego stanu rzeczy będzie zwiększenie sprzedaży i duże utrudnienie postawione konkurencji, która chciałaby „odbić” nam klienta.
* 2. Zwiększenie zakresu promocji produktu/usługi będące wynikiem przekazywania przez jednych klientów informacji o ofercie przedsiębiorstwa innym. Dzięki e -społeczności mamy dużą szansę wygenerować bardzo skuteczną i praktycznie darmową formę marketingu zwaną marketingiem wirusowym. Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów.
* 3. Pobudzenie klientów do wyrażania opinii o produktach i usługach przedsiębiorstwa – społeczności internetowe świetnie dają się wykorzystać do przeprowadzania badań jakościowych. W Internecie ludzie stają się bardziej swobodni, często mówią więcej niż byliby skłonni powiedzieć w kontakcie bezpośrednim, są bardziej otwarci i po prostu szczerzy. To daje możliwość uzyskania wiarygodnych informacji na temat rzeczywistego wizerunku firmy/produktu w oczach klientów, jak również uzyskania bardzo cennych dla firmy sugestii, propozycji, świadomości potrzeb konsumentów. Ważne jest również to, że podczas komunikacji internetowej często możemy poruszyć tematy ogólnie przyjęte za wstydliwe, do rozmowy na temat których bardzo ciężko jest namówić ludzi w świecie rzeczywistym.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=161845031

Szukasz sposobu na internetowy biznes, który PRZYCIĄGNIE tysiące klientów pragnących usłyszeć, co masz im do powiedzenia? Publikuj własnego bloga, który będzie codziennie odwiedzany przez tysiące ludzi, pragnących usłyszeć, co masz do powiedzenia i kupić, co masz do sprzedania! Drogi Przyjacielu, Wydaje się, że dzisiaj każdy już ma swój blog, mały kawałek internetu, na którym dzieli się z innymi ludźmi swymi myślami, opiniami, wiedzą. Nastolatki, kierowcy tirów i znani prawnicy prowadzą blogi, a miliony ludzi codziennie je czytają. Jeśli jesteś jak większość ludzi, sam prawdopodobnie je czytasz. Czy jednak zdajesz sobie sprawę z tego, że często najlepsze blogi to w istocie zyskowne firmy, kojarzące ze sobą produkty i klientów dla korzyści swych właścicieli? To absolutna prawda! Co więcej – tym właścicielem możesz być Ty. Książka "Blogi od A do... Sławy i pieniędzy" pokaże Ci, jak wyróżnić się spośród 20 milionów zwykłych blogów i stworzyć taki, który nie tylko przyciągnie tysiące lub miliony czytelników, ale także będzie Ci przysparzał stałych zysków.

Image.aspx?id=161847287

"Poznaj tajemnice, dzięki którym zwiększyłem swoje zyski z programów partnerskich o 387%!" "Programy partnerskie to fura pieniędzy, która tylko czeka aż po nią sięgniesz" Skąd o tym wiem? Z własnego doświadczenia! Całe lata praktyki offline, 5 lat doświadczenia marketingowego w Internecie, nawiązane kontakty, testowanie, nauka i konsekwentna praca pozwoliły mi na osiągnięcie wymiernych efektów finansowych i dlatego dzisiaj mogę podzielić się wiedzą i umiejętnościami skutecznego (czytaj: dochodowego) zarabiania poprzez programy partnerskie. "Krótko - jestem pod dużym wrażeniem. Żadnego owijania w bawełnę czy mydlenia oczu, po prostu maksymalnie praktyczne spojrzenie na zarobki w programach partnerskich z perspektywy prawdziwego SuperPartnera. Świetne też jako "ściąga" ze skutecznych technik współpracy i jako lista błędów do uniknięcia. Moje gratulacje, Krzysztof!" - Wojciech Spytek, redaktor www.ProgramyPartnerskie.info "... Krzysztof Abramek jest najlepszym partnerem w moim programie partnerskim i jedyną znaną mi osobą, która ma na tyle doświadczenia, aby takiego ebooka napisać." - Piotr Majewski, konsultant e-biznesu, redaktor "CzasNaE-Biznes"

Image.aspx?id=161849658

W jaki sposób skutecznie zarabiać na domenach internetowych? Bardzo często w gazetach czyta się o kolejnych rekordowych transakcjach związanych z kupnem oraz sprzedażą domen internetowych. Rekordzistą ciągle jest sex.com, który został sprzedany kilka lat temu za przeszło 14 milionów dolarów! Wyobrażasz to sobie? Jedna transakcja, która pozwala Ci osiągnąć finansową niezależność i cieszyć się wysokim standardem życia. Oczywiście druga aż tak dobra okazja się nie powtórzy, ale będą inne - a właściwie to są inne. Okazje cały czas się pojawiają. Należy tylko umieć je dostrzegać i wykorzystywać. Ostatnimi czasy inwestycja w domeny to jedna z najbardziej opłacalnych form lokowania pieniędzy, a nikt jeszcze nie opisał tego ciekawego zagadnienia w całości. Ile możesz zarobić? Cóż, to tak naprawdę zależy od wielu czynników. Filip Lewandowski, autor ebooka, tak oto opisuje swoją historię: "Moja przygoda z domenami zaczęła się parę lat temu. Wszystko zaczęło się od przypadkowego natknięcia się w Internecie na aukcję domen internetowych. Byłem zaskoczony cenami, które byli gotowi zapłacić ludzie za zwykłe adresy stron... "Zwykłe" - tak mi się wtedy wydawało. Pomyślałem: "Czemu nie?” - i postanowiłem spróbować.

Image.aspx?id=161849291

Odkryj, co jest naprawdę ważne, aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich Tysiącom osób dano takie same lub podobne warunki do zarabiania pieniędzy w programach partnerskich. Każda z nich ma podobne warunki... a udaje się to jedynie niewielkiemu procentowi. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Urban, autor, na temat swojej publikacji: Tomasz Urban"2 lata temu nie miałem o tym zielonego pojęcia... 2 miesiące później otrzymałem pierwszą prowizję, a dziś mogę się z tego utrzymywać. Dzięki tej publikacji dojdziesz do tego samego kilka razy szybciej. Nie starałem się z tej publikacji zrobić jakiegoś uniwersalnego poradnika, bo jak zapewne wiesz poradników na ten temat opisujących co to jest program partnerski, czym są cookies itd jest duża ilość. Nie widziałem sensu tworzenia kolejnego. To są tylko moje przemyślenia na temat tego jak sobie radzę z tym by się motywować, inspirować i działać :-) Wszystko co Ci potrzebne do zarabiania w Programach Partnerskich już masz - ja Ci tylko pomogę to zobaczyć."

Image.aspx?id=161849310

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane! Nieważne, czy prowadzisz hobbistyczny blog, czy posiadasz własny ebiznes, na którym zarabiasz pieniądze. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej odwiedzających na stronę, jeśli chcesz więcej zarobić i sprawić, aby Twoja witryna była bardziej popularna, to teraz masz doskonałą okazję. Co zrobić, aby więcej osób odwiedzało Twoją stronę? Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była nauka pozycjonowania. Teraz jeśli nie wiesz, jak pozycjonować stronę, to najprawdopodobniej bardzo mało osób będzie ją odwiedzać i nigdy nie stanie się popularna. Co ciekawe, większość właścicieli stron w Internecie zupełnie nie zna się na tym, jak przyciągnąć do siebie więcej odwiedzających i co zrobić, aby pojawić się wysoko w wyszukiwarkach (Google, WP, Yahoo). Nie mają pojęcia o takich zagadnieniach jak optymalizacja stron www i nie wiedzą, od czego zacząć, bo po prostu brakuje praktycznej wiedzy na ten temat. Prawda jest jednak taka, że nauka pozycjonowania wcale nie jest taka trudna, jak się wydaje albo jak przekonują nas o tym różnego rodzaju „specjaliści”. Każda wyszukiwarka ma swój unikalny system oceniania stron. W zależności od tego, co na stronie jest i jak została zbudowana, wyszukiwarka ją ocenia i z tej oceny wyciąga wnioski, jak wysoko umieścić ją w wynikach wyszukiwana. Jeśli tworzysz swoją stronę według tych zasad i nie zapominasz o optymalizacji pod to, co „lubi” wyszukiwarka, to automatycznie sprawiasz, że Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Image.aspx?id=161845016

Pierwsze polskie "kompendium" wiedzy o E-biznesie Poznaj praktyczną wiedzę o zarabianiu w sieci, którą już wykorzystują Mateusz Chłodnicki (ZloteMysli.pl), Piotr Łabuz (Yanscron.pl), Wanda Loskot (AkademiaSukcesu.com), Andrzej Batko (nlp.pl), Piotr Michalak (ententa.pl) i tysiące polskich e-biznesmenów. "... zbudowałem swój biznes i pomogłem tysiącom polskich e-biznesmenów odnieść sukces, używając dokładnie tych samych technik i wiedzy, które Ty zaraz poznasz..." - Piotr Majewski

Image.aspx?id=161849652

Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy biznes... zanim na dobre się rozkręci Prawdopodobnie gdzieś w Twojej głowie tli się pomysł osiągnięcia tak spektakularnego sukcesu w Internecie, jakim pochwalić może się Maciej Popowicz, założyciel portalu Nasza-klasa.pl czy nowo wschodzące gwiazdy Internetu - założyciele takich portali jak: Spryciarze.pl, ZnanyLekarz.pl, Gastronauci.pl. Pomysłodawcy wspomnianych projektów gościli na ostatnim Spotkaniu Grupy Allegro. W swoich wystąpieniach zdradzili sekret sukcesu start upów. W telegraficznym skrócie: chodzi po prostu o pomysł i plan realizacji tego pomysłu. Może za rok lub dwa lata Allegro Ciebie zaprosi do takiej dyskusji? Wspomniane marki internetowe mają szansę uczynić swoich pomysłodawców milionerami, gdyż wszyscy, których wymieniłem, zaczęli od pewnej decyzji... Nie mam zamiaru trzymać Cię niepotrzebnie w napięciu. Jesteś człowiekiem interesu i dlatego wiesz, jak ważny jest czas. Ta decyzja to: napisanie biznesplanu. Po co mi biznesplan, skoro mam wszystko w głowie? Na to pytanie jest tylko jedna, bardzo prosta odpowiedź - mając plan tylko "w głowie", skazujesz go na porażkę... Zobacz: Na podstawie badań przeprowadzonych przez firmy Massachusetts Mutual 1 AT&T, udowodniono, że przedsiębiorcy, którzy mają pisemny plan marketingu i sprzedaży, odnoszą sukcesy. Okazuje się, że tylko 40% firm działa według takiego planu i te właśnie przedsiębiorstwa osiągają dobre wyniki, (dane na podstawie komunikatów Davida Gumperta, podanych 9 stycznia 1994 roku w programie Louisa Rukisera). Niestety, mimo upływu 11 lat, statystyki są wciąż podobne.

Image.aspx?id=161844994

Jak tworzyć internetowe aukcje, które zrobią furorę na Allegro? Skoro jesteś na tej stronie, to wnioskuję, że chcesz sprzedawać lub już sprzedajesz na Allegro.pl. Zanim jednak zdradzę Ci parę sekretów o tym sposobie oferowania produktów, muszę Cię o coś zapytać. Gdy odwiedzasz serwis Allegro.pl, to przeglądasz mnóstwo różnych aukcji. Niektóre z nich wzbudzają Twój zachwyt i zaufanie, a na innych byś nigdy nie dokonał zakupu, prawda? Co sprawia, że jedni sprzedawcy zarabiają na Allegro bardzo przyzwoite pieniądze, a inni ledwo wiążą koniec z końcem? Aby zaliczyć się do tej pierwszej grupy sprzedawców, potrzebne Ci są dwa główne czynniki. Pierwszy z nich zależny jest głównie od czasu, a drugi tylko i wyłącznie od Ciebie: 1. Zaufanie klientów Zdobywasz je dzięki wspaniałej obsłudze. Twój wizerunek jako sprzedawcy kształtowany jest poprzez komentarze, które zostawią klienci, a także poprzez stronę „O mnie”. 2. Atrakcyjne aukcje Czy chcesz, aby Twoje aukcje przyciągały uwagę i robiły piękne wizualne wrażenie? Czy może wolisz liczyć na szczęście i przyjąć zasadę „Nie mam czasu na dopracowywanie strony wizualnej moich aukcji, co będzie, to będzie”. Jeśli chcesz wybić się ponad przeciętność, to muszę Ci powiedzieć, że to drugie podejście skutecznie sabotuje Twoje plany.

Image.aspx?id=161849646

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych? Budowanie i wykorzystywanie społeczności internetowych to dwa skuteczne i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Budowanie społeczności jest doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, które chcą wokół siebie lub swojego produktu stworzyć grupę lojalnych klientów, co przekłada się na wielkość sprzedaży oraz wizerunek firmy. "Jeśli po przeczytaniu tej książki nie będziesz miał wielu pomysłów na wykorzystanie e-społeczności dla swojego biznesu - chuchnij w lusterko i sprawdź, czy jeszcze się zaparowuje :)" Społeczność internetowa oferuje niezwykłe możliwości intensyfikacji marketingu. Stanowi doskonały powód do ponownego odwiedzenia witryny. Członkowie każdej takiej grupy cieszą się z możliwości spotkania, komunikacji i udziału w tych samych wydarzeniach. Po nawiązaniu znajomości wielokrotnie wracają do danego serwisu, który oferuje możliwość komunikacji ze społecznością. Dzięki istnieniu e-społeczności więź klienta z firmą ulega zacieśnieniu, a jego lojalność względem marki wzrasta. Inne, równie ważne korzyści to: * 1. Zwiększenie popytu na produkt/usługę będące konsekwencją silniejszych związków klienta z przedsiębiorstwem – klient lojalny i zadowolony nie tylko chętnie ponowi zakup na tej samej witrynie, ale również poleci „swoją stronę/firmę” swoim znajomym. Prostą implikacją takiego stanu rzeczy będzie zwiększenie sprzedaży i duże utrudnienie postawione konkurencji, która chciałaby „odbić” nam klienta. * 2. Zwiększenie zakresu promocji produktu/usługi będące wynikiem przekazywania przez jednych klientów informacji o ofercie przedsiębiorstwa innym. Dzięki e -społeczności mamy dużą szansę wygenerować bardzo skuteczną i praktycznie darmową formę marketingu zwaną marketingiem wirusowym. Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. * 3. Pobudzenie klientów do wyrażania opinii o produktach i usługach przedsiębiorstwa – społeczności internetowe świetnie dają się wykorzystać do przeprowadzania badań jakościowych. W Internecie ludzie stają się bardziej swobodni, często mówią więcej niż byliby skłonni powiedzieć w kontakcie bezpośrednim, są bardziej otwarci i po prostu szczerzy. To daje możliwość uzyskania wiarygodnych informacji na temat rzeczywistego wizerunku firmy/produktu w oczach klientów, jak również uzyskania bardzo cennych dla firmy sugestii, propozycji, świadomości potrzeb konsumentów. Ważne jest również to, że podczas komunikacji internetowej często możemy poruszyć tematy ogólnie przyjęte za wstydliwe, do rozmowy na temat których bardzo ciężko jest namówić ludzi w świecie rzeczywistym.

Image.aspx?id=161848897

Koniec z niechcianą pocztą. Oszczędzaj swój czas i nerwy! „Otrzymujesz zaledwie 10 niechcianych wiadomości dziennie i już doprowadza Cię to do szału?” Każdy, kto chce na poważnie wykorzystywać e-mail, wcześniej czy później zetknie się z problemem spamu... To od Twojej wiedzy zależy, czy codziennie będziesz tracić wiele czasu i niepotrzebnie się denerwować, usuwając zbędne listy, czy... Jak to możliwe, że niektórzy dostają np. 2000 niechcianych wiadomości na dobę, a jednak żyją, mają się dobrze i w dodatku nie muszą nic robić, by spam sam znikał, gdy tylko się pojawia? Dzieje się tak, ponieważ są oni świadomi mechanizmów, które rządzą wysyłaniem spamu, i skutecznie się im przeciwstawiają, stosując różne przydatne „bronie” – na przykład filtry antyspamowe. Dzięki temu mogą się w ciągu dnia zająć czymś pożyteczniejszym niż usuwanie listów reklamujących viagrę, zegarki lub tanie oprogramowanie...

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności