Isaac.zip
-
▲Demotywatory porno -
AMETHYSTIUM -
Belmond mp3 -
BRACHU-MP3 -
Das Lustschloss Der Jungen Marquise (1986) -
defekt mózgu - [1991] Wszyscy jedziemy -
demotywatory -
DJ ARCHER - REMIX COVER -
DZIECI -
Epizody (wycięte) -
FAJNE SMIESZNE FILMIKI -
Galeria -
gdzie jest krzyż -
INNE CZYLI ŚMIESZNE ZASKAKUJĄCE ITD -
Japanese incest (różne) -
KABARETY SKECZE -
muzyka -
PIĘKNE WZRUSZAJĄCE WESOŁE -
POEZJA AUTORSKA TA ZNANA I MNIEJ ZNANA -
POLITYKA -
PPS ŚMIESZNE -
REKLAMA -
rożne dżwiękowe -
Sonda -
STEREOSKOPIA 3D -
tapety -
teledyski które cie !!!!!!! zaskoczą -
The Binding of Isaac -
Vibe Tribe - Melodrama [2004] -
ZWIERZĘTA
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz
256 MB RAM (1 GB RAM - Vista/7)
karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza)
50 MB HDD
Windows XP/Vista/7
The Binding of Isaac to kolejna produkcja twórców gry Super Meat Boy, w której przemierzamy podziemia i gromadzimy szereg unikatowych przedmiotów niezbędnych do pokonania zastępów przeciwników.
The Binding of Isaac to strzelanka roguelike, w której przemierzamy generowane losowo podziemia. Ich struktura przypomina lokacje pojawiające się w grze The Legend of Zelda. Z kolei zastosowane tu sterowanie opiera się na rozwiązaniach znanych z takich produkcji jak Robotron czy Smash TV.
W przeciwieństwie do większości gier z elementami RPG, w The Binding of Isaac nie występuje standardowy model zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia. W trakcie wędrówki gracz znajduje szereg przedmiotów, które poprawiają jego umiejętności oraz pomagają w rozwiązywaniu klasycznych zagadek. Każdy etap zawiera sklep, pomieszczenia z ukrytymi skarbami, potężnego bossa oraz inne sekretne lokacje, pełne unikatowych przedmiotów. Wśród nich możemy wyróżnić specjalne wzmocnienia broni czy artefakty, które na stałe zapewniają nam dodatkowe bonusy. Większość z występującego w grze ekwipunku da się ze sobą łączyć, więc wraz z postępem fabuły stajemy się coraz potężniejsi, a także zmienia się wygląd postaci.
Dużą rolę w The Binding of Isaac odgrywają także przedmioty służące do rozwiązywania prostych zagadek. Obiekty, które wykorzystamy w tym celu obejmują między innymi monety, bomby, klucze, serca oraz karty. Można je zastosować na szereg sposobów, wpływając tym samym na przebieg rozgrywki.
Oprawa audiowizualna nie odbiega w znacznym stopniu od charakterystycznej, rysunkowej stylistyki zastosowanej w przypadku debiutanckiej produkcji studia Team Meat - Super Meat Boy. Wspólny dla obu tych tytułów jest również twórca ścieżki dźwiękowej, znany pod pseudonimem Danny B.