Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
eros-maniak
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Eros

widziany: 13.09.2024 10:42

  • pliki muzyczne
    734
  • pliki wideo
    301
  • obrazy
    98
  • dokumenty
    1926

3314 plików
287,57 GB

FolderyFoldery
eros-maniak
01.Ebook(H - 569)
02.Audiobooki(Sou nd)
03.PanOptykon - Tok FM - Podcast
 
2018
 
2019
 
2020
 
2021
 
2022
 
2023
[96].Pegasu s, fake newsy i wszechwładz a platform internetowy ch - subiektywne podsumowani e 2022 roku (12.01.2023 )
[97].Scenar iusze na lepszą przyszłość. Rozmowa z Zuzanną Skalską (26.01.2023 )
[98].Każdy może zostać zablokowany praktycznie bez uzasadnieni a. Czy pozwy SIN i Konfederacj i zmienią praktykę Facebook. Rozmowa z Maciejem Gawrońskim i Dorotą Głowacką (09.02.2023 )
[99].Brejzo wie kontra służby. „Sprawa Pegasusa pokazuje, do czego prowadzi skrajne upolityczni enie służb specjalnych i prokuratury ”. Rozmowa z Dorotą i Krzysztofem Brejzami (23.02.2023 )
100. Algorytmy dyskryminuj ą kobiety. Jak to zmienić. Rozmowa z Olgą Kozierowską (09.03.2023 )
101.Kasyno popularnośc i. Dlaczego media społecznośc iowe uzależniają . Rozmowa z dr. Jakubem Kusiem (23.03.2023 )
102.Jeszcze uwodzenie czy już wykorzystan ie O mediach społecznośc iowych. Rozmowa z Magdaleną Bigaj (06.04.2023 )
103.Jak działa sieć społecznośc iowa bez algorytmów Rozmowa z Kubą Orlikiem (20.04.2023 )
104.Jak działa sztuczna inteligencj a Rozmowa z dr. Tomaszem Odrzygóździ em (04.05.2023 )
105.Trwa walka o regulację sztucznej inteligencj i w UE. Rozmowa z Filipem Konopczyńsk im (18.05.2023 )
106.Rozmawi ajmy z dziećmi Internet to nie jest całe życie. Rozmowa z Martą Witkowską (01.06.2023 )
107.Problem niekontrolo wanych służb jest starszy niż Pegasus. Rozmowa z Markiem Biernackim (15.06.2023 )
108.Zagląda my za kulisy powstawania AI Act. Rozmowa z Kosmą Złotowskim (29.06.2023 )
109. Kogo wykluczają nowe technologie . Rozmowa z Kubą Piwowarem (13.07.2023 )
110.Nie zaufamy służbom, jeśli nie zaczną z nami rozmawiać. Rozmowa o wizerunku służb (07.09.2023 )
111.Odpowie dzialność platform cyfrowych za kryzys uwagi. Rozmowa z Anną Cieplak i Michałem Krzykawskim (21.09.2023 )
112.O wpływie algorytmów na kampanię wyborczą. Rozmowa z Agatą Kaźmierską i Wojciechem Brzezińskim (05.10.2023 )
113.Niepewn ość dziecka w cyfrowym świecie. Rozmowa z Agatą Łuczyńską (12.10.2023 )
114.Problem u inwigilacji nie rozwiążą nawet dobre przepisy. Rozmowa z prof. Ewą Łętowską (26.10.2023 )
115.Co się zmieniło w sieci przez ostatnią dekadę Wszystko. Rozmowa z prof. Mirosławem Filiciakiem (09.11.2023 )
116.Cyfryza cja ochrony zdrowia a bezpieczeńs two naszych danych. Rozmowa z dr. Marią Liburą (23.11.2023 )
117.Algoryt my Traumy. Jak Facebook karmi się twoim lękiem (07.12.2023 )
118.AI podejmie 80% decyzji, a 20% podejmie wyłącznie człowiek. Rozmowa z prof. Marią Ganzhą (21.12.2023 )
04.Seriale(H-Sitc om)
05.Filmy po angielsku (BuT6s)
06.Prasa(Czytaj)
07.Bajki (dLo62)
08.Niebezpiecznik - Na Podsluchu — podcast redaktorów Niebezpiecznik.pl
 
09.Języki obce(G6D57)
10.Programy(5vn8F )
11.Filmy(dLo62)
12.Różne(X4MQ)
13.Instrukcje Obsługi Aut (shuo0)
14.Sam Naprawiam (g3W%u)
zachomikowane
Zapraszamy na odcinek specjalny, połączony z premierą badania Fundacji Panoptykon „Algorytmy Traumy 2” we współpracy z Piotrem Sapieżyńskim z Northeastern University.

Z social mediów w Polsce korzysta ponad 26 mln osób. To prawie 90% wszystkich użytkowników Internetu w kraju. Wszyscy oni zetknęli się z treściami, które wybrał dla nich algorytm platform.

Od mediów społecznościowych ciężko jest uciec. Politycy publikują na nich informacje szybciej niż na rządowych stronach. Rodzice dzieci w wieku szkolnym przesyłają sobie ważne informacje na facebookowych grupach. Dla wielu osób social media to także niezbędne narzędzie pracy.

Wśród nich jest Joanna, której newsfeed był analizowany przez Fundację Panoptykon. Joanna dostawała niepokojące treści „proponowane dla ciebie”, które ewidentnie wykorzystywały zdrowie psychiczne użytkowniczki.

„Wrócili z wymarzonych wakacji. Zmarli w odstępie 4 godzin”; „29-latkę bolały plecy. To był objaw nieoperacyjnego raka płuc”; „Płonęli żywcem przywiązani do szpitalnych łóżek. Koszmar w Częstochowie” – w czasie analizy naliczyliśmy ponad 1400 podobnych, makabrycznych tytułów, które dostawała badana. Dlaczego właśnie ona? Czy social media wiedziały o jej stanie zdrowia więcej niż Joanna mówiła wprost?

Facebook sam udostępnia narzędzie, które może receptę na uwolnienie się od niepokojących treści. Przy każdym poście użytkownik może odznaczyć opcję „ukryj ten post. Wyświetlaj mniej podobnych”.

Angażując doświadczonego badacza postanowiliśmy sprawdzić, czy narzędzia dostarczane przez samego Facebooka działają i mogą pomóc wydostać się z codziennej powodzi clickbaitów.


Jak sprawdzić „zainteresowania reklamowe” na Facebooku?


Wersja mobilna:

.Kliknij w swój mały awatar (obok powiadomień)
Zjedź niżej i wybierz rozwijaną listę „ustawienia i prywatność”
Przejdź do „centrum prywatności”
Kliknij artykuł „Dysponujesz opcjami do zarządzania wyświetlaniem reklam, które widzisz na Facebooku”
Wybierz „Sprawdź preferencje reklamowe”
W okienku, które wyskoczy zaznacz pola Messenger i Facebook
Poprzedni punkt powinien otworzyć nową kartę z preferencjami reklamowymi
Kliknij w „Tematy reklam”
Gotowe!
Inna wersja, dla zaktualizowanych aplikacji:

Kliknij w swój mały awatar (obok powiadomień)
Zjedź niżej i wybierz rozwijaną listę „ustawienia i prywatność”
Przejdź do sekcji „Prywatność – skróty”
Zescrolluj do „Preferencje dotyczące reklam”
Kliknij „Sprawdź preferencje dotyczące reklam”
Otworzy się nowe okno w sekcji „Preferencje reklamowe”
Gotowe! Sprawdź swoje zainteresowania czy marki, które zostały wcześniej ukryte na newsfeedzie


Nie ma plików w tym folderze

  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

0 plików
0 KB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności