Cykl - Projekt Rho (mobi-epub-pdf, 1-3) Richard Phillips.rar
-
2024 -
2025 -
Angel - After the Fall (1-3) -
Annie Archer -
Ballada o śpiącej królewnie (1-4) -
Barkas (1-1) -
Barracuda (1-6) -
Black Science (1-2) -
Britannia (1-1) -
Caktus (1-2) -
Campus Stellae (1-1) -
Caravaggio (1-1) -
Carbon Grey (1-3) -
Cenny łup (1-1) -
Change (1-4) -
Chronicles of Wormwood (1-6) -
Claudia Garcia -
Corto Maltese (1-3) -
Crossed (1-10) -
Cyclops (Vol. 3) (1-12) -
Cyclops (Vol. 3) (1-3) -
Czarnoksięstwo (1-1) -
Czary (1-1) -
Człowiek roku (1-1) -
Czterech Dzieciaków wchodzi do banku (1-5) -
Czterej Książęta Ganahanu (1-2) -
Darkness (1-9) -
Dishonor (1-2) -
Domena Publiczna (1-1) -
Doppelgänger (1-2) -
Down Under (1-1) -
Dzikie zwierzęta -
East of West (1-6) -
epub -
Handlarz śmiercią (1-4) -
Hero (1-4) -
Inception (1-2) -
Indigo Sin -
Irati (1-1) -
Iron Siege (1-3) -
Mary Moore -
Priminha Gostosa (1-40) -
Priminha Gostosa (1-8) -
Przyjaciółki mojej macochy (1-33) -
Sharon White -
Space Reich (1-1) -
Ścigając Hitlera (1-4) -
The Mice Templar (1-4) -
Vesper (1-4) -
Volunteer (1-1)

(II)97 lat wcześniej Ameryka pogrążyła się w chaosie i śmierci. W rezultacie nieudanego eksperymentu naukowego, zwanego Projektem Noe, prowadzonego w tajnej bazie wojskowej w Kolorado, na wolność wydostaje się dwunastu niebezpiecznych skazańców zarażonych wirusem, który przemienia ludzi w wampiry. Zaczyna się prawdziwe piekło na ziemi: zarażeni ( zwani wirolami ) atakują każdego napotkanego człowieka, a kraj ogarnia epidemia. Niedobitki chronią się za wysokimi murami w odciętych od świata koloniach. Spełnia się największy koszmar – teraz to wampiry stanowią przyszłość, a cywilizacji ludzkiej zagraża zagłada.
Ocalałych przy życiu trzymają tylko resztki i nadziei. Muszą przetrwać, by uratować ludzkość: wytropić Dwunastu, unicestwić ich, zniszczyć główne kryjówki dysponującego gigantyczną przewagą wroga. Jak dotąd wszelkie wysiłki ludzi okazywały się bezskuteczne, być może nie bez powodu. Zachowanie wiroli zmienia się. Czyżby stopniowo stawali się nieśmiertelni? Tropy prowadzą do otoczonego zasiekami miasta w stanie Iowa, nazywanego Ojczyzną, którym rządzi naczelnik Horace Guilder i czerwonoocy. Przed wybuchem epidemii Guilder był zastępcą dyrektora Departamentu Broni Specjalnych, odpowiedzialnym za Projekt Noe. Śmiertelnie chory Guilder, chcąc odzyskać zdrowie, wykonuje polecenia Dwunastu: trzyma ludzi w lochach, używając ich do niewolniczych prac i jako karmy dla wiroli. Kilkunastoletnia Amy – obdarzona nieśmiertelnością Dziewczyna Znikąd – jest ostatnią nadzieją ludzkości. Tylko ona, również ofiara eksperymentu, potrafi przeniknąć do umysłów Dwunastu i odkryć przerażające tajemnice Ojczyzny…


(II)Mroczna broń na mroczne czasy
Czasem okrucieństwo władców sprawia, że nawet pięści najwierniejszych wznoszą się żądając sprawiedliwości. Skarbimir Awdaniec, oddany palatyn Bolesława Krzywoustego powstaje przeciwko władcy. Bunt to jednak zawsze pożoga, krew i zniszczenie. Wśród tego chaosu odradza się zapomniany Mrok. Zło tak przerażające, że nawet zaciekli wrogowie staną ramię w ramię, by walczyć w imię ludzi przeciwko pomiotom starej wiary. W chwili ostatecznej próby decydującą rolę odegra dłoń dzierżąca Jadowity Miecz.
_____________
(III) Zło nie czeka na zaproszenie. Atakuje!
Po niespełna trzydziestu latach od krwawego buntu palatyna Awdańca kraj znów pogrąża się w wojnie domowej. Tym razem młodsi bracia powstają przeciwko seniorowi i zmuszają go do ucieczki. Władysław, zwany później Wygnańcem, znajduje schronienie w Saksonii. Lecz nie dane mu jest zaznać spokoju. Krew i cierpienia, którymi w przeszłości nasiąkła ta ziemia wracają, aby upomnieć się o swoje. Siły ciemności budzą strzygi, wilkołaki i inne potwory, wlewają w zmarłych upiorne pozory życia. Nadchodzi czas próby. Próby miłości bogów do ludzi i ludzi do siebie nawzajem. A może chodzi jeszcze o coś więcej?


(II)Skąd się wzięli Wilkozacy, wojownicy mogący przeistoczyć się w bezwzględnego drapieżnika? Ciężko chory Serhij Kostenko, były chorąży kozacki, wyrusza w poszukiwaniu ratunku dla siebie i przemienionej w Wilka żony. Być może droga do pustelnika zawiedzie go do źródła tajemnicy Wilkozaków i rozwiązania zagadki dziwnej słabości, która powoli go zabija.
Pochylająca się nad Kozakiem kostucha łakomie spogląda również na butnego syna samego Hetmana Chmielnickiego. Śmierć niejedno ma imię, a nienawiść, którą karmi się okrucieństwo Timofieja Chmielnickiego, może go zniszczyć równie skutecznie jak wojska koronne oblegające Suczawę.
Chętnych, aby dokonywać podstępnych morderstw jest więcej. Nie ustrzeże się przed nim nawet sam Hrehory, przywódca wilczej siczy. Żarna wojny i gorzki smak zadawnionej krzywdy mogą doprowadzić do zguby nawet najsilniejszych. Przetrwają nieliczni.
_____________
(III) Polska liże rany po pierwszym rozbiorze, a Sicz Zaporoska stoi u progu zagłady. Krwawa Katarzyna, przez Rosjan zwana Wielką, nie wybacza nigdy i nikomu. Nie daruje też Kozakom ostatniego powstania, wznieconego przez Jemieliana Pugaczowa. Lecz przede wszystkim nie daruje im umiłowania wolności. Bo Katarzyna to Rosja, a Rosja nie toleruje wolnej myśli i wolnej woli. W efekcie dzielni mołojcy oraz dawni konfederaci barscy muszą stanąć ramię w ramię przeciwko odwiecznym wrogom.
W obliczu zagrożenia ze strony imperium moskiewskiego, Wilkozacy musieli opuścić dawne sicze, przenieść się jak najdalej od ludzkich siedzib, pozwolić o sobie zapomnieć. Jednak świat o nich zapomnieć nie chce. Niespodziewanie pojawia się artefakt, który stanowi śmiertelne zagrożenie dla walecznych Wilków…

(II)Evah podejmuje dalsze wysiłki, aby odnaleźć gniazdo Żelaznego Kruka, jednak droga do celu jest jeszcze długa i najeżona przeciwnościami. Bohater zyskuje nowych towarzyszy – tajemniczego katowskiego mistrza, równie tajemniczą dziewczynę oraz brata samego księcia Berwen. Oczywiście, podróżuje z nim nadal Grzywa, który chociaż nie jest już ścigany przez ludzi Trupa, nie potrafi jednak opuścić przyjaciela.
Czy Szalony Mag, którego Evah musi odnaleźć, aby wydobyć zeń prawdę o kryjówce Żelaznego Kruka będzie skłonny do współpracy? To akurat wydaje się bardzo wątpliwe. Przed spotkaniem z magiem wędrowców czekają jeszcze liczne przygody, ale też śmiertelne zagrożenia, jak chociażby zamieszkujące Lasy Kerenu istoty rodem z koszmaru.

(II)Kapitan Aidan Samuels w uznaniu zasług przechodzi w stan spoczynku. Obdarzony przez cesarza wysokim uposażeniem emerytalnym, ma wreszcie czas spełnić swoje marzenia – kupić dom z kawałkiem ziemi w atrakcyjnej kolonii, ożenić się i wychować gromadkę dzieci…
Zaraz, zaraz… Czy to w ogóle możliwe?
Nie! Nie!! I jeszcze raz NIE!!! Kapitan Aidan Samuels nigdy nie był i raczej nie będzie ulubieńcem możnych tego świata. O nagrodach, zaszczytach, spokojnym życiu, łasce cesarza i jego urzędników może spokojnie zapomnieć. Zamiast odpocząć, zostanie wysłany w kolejną misję, która co prawda w założeniach ma być całkiem spokojna, ale przecież każdy wie, gdzie można sobie włożyć tego rodzaju założenia.
Wyprawa badawcza czterech niszczycieli przekształca się w okrutną, bezpardonową łomotaninę z flotą piratów, a kapitan Samuels, Amanda Berger, Edgar Guardado oraz Santiago Moreno (brat zmarłego w tragicznych okolicznościach Gaspara) muszą wykazać się po raz kolejny hartem ducha i zimną krwią. Do tego dochodzą knowania i intrygi, wojny cesarskich buldogów pod dywanem i zmagania wpływowych koterii oraz zaskakujące przetasowania polityczne. Nawet don Sebastian Lerma, wielki inkwizytor i zaufany człowiek cesarza, nie może czuć się bezpiecznie w tym wrzącym kotle. Jakby tego było mało, dowódca niszczyciela „Sirene” ma na pokładzie zepsute arystokratyczne jajo, potomka wielkiego rodu, który w dodatku pała do kapitana szczerą, absolutnie niepozbawioną podstaw nienawiścią.


Pobierz

