Świst Paulina & Piotr C. - Miasteczko.7z
-
2024 -
2025 -
Angel - After the Fall (1-3) -
Annie Archer -
Ballada o śpiącej królewnie (1-4) -
Barkas (1-1) -
Barracuda (1-6) -
Black Science (1-2) -
Britannia (1-1) -
Caktus (1-2) -
Campus Stellae (1-1) -
Caravaggio (1-1) -
Carbon Grey (1-3) -
Cenny łup (1-1) -
Change (1-4) -
Chronicles of Wormwood (1-6) -
Claudia Garcia -
Corto Maltese (1-3) -
Crossed (1-10) -
Cyclops (Vol. 3) (1-12) -
Cyclops (Vol. 3) (1-3) -
Czarnoksięstwo (1-1) -
Czary (1-1) -
Człowiek roku (1-1) -
Czterech Dzieciaków wchodzi do banku (1-5) -
Czterej Książęta Ganahanu (1-2) -
Darkness (1-9) -
Dishonor (1-2) -
Domena Publiczna (1-1) -
Doppelgänger (1-2) -
Down Under (1-1) -
Dzikie zwierzęta -
East of West (1-6) -
epub -
Handlarz śmiercią (1-4) -
Hero (1-4) -
Inception (1-2) -
Indigo Sin -
Irati (1-1) -
Iron Siege (1-3) -
Mary Moore -
Priminha Gostosa (1-40) -
Priminha Gostosa (1-8) -
Przyjaciółki mojej macochy (1-33) -
Sharon White -
Space Reich (1-1) -
Ścigając Hitlera (1-4) -
The Mice Templar (1-4) -
Vesper (1-4) -
Volunteer (1-1)


Zanim został Księciem cierni, czarującym, zepsutym do cna przywódcą bandy bezwzględnych rzezimieszków, zajmujących się plądrowaniem i mordem, Jorg Ancrath był królewskim synem, wychowywanym przez kochającą matkę, cieszącym się najwyższymi przywilejami. Dziś światem rządzi chaos: szerzy się przemoc, ożywają koszmary. Doświadczenia z przeszłość sprawiły, że Jorg nie lęka się żadnego człowieka, żywego ni martwego. Istnieje jednak coś, co mrozi mu kreww żyłach. Po powrocie do zamku swojego ojca Jorg musi zmierzyć się z koszmarami z dzieciństwa i zbudować swą przyszłość na przekór otaczającym go wrogom.


Przez piętnaście lat, jakie upłynęły od czasu wydarzeń, które położyły kres jego poprzedniemu życiu, Bastard Rycerski z rodu Przezornych żył na dobrowolnym wygnaniu, uważany za zmarłego przez niemal wszystkich, którzy byli mu bliscy. Nieprawy potomek królewskiego rodu, zamieszkał w chacie na pustkowiu, z daleka od intryg i niebezpieczeństw stolicy. Jest zadowolony z takiej egzystencji, wychowuje przybranego syna i dzieli swą samotność z wiernym towarzyszem – wilkiem zwanym Ślepunem. Chociaż dochodzą go pogłoski o okrutnych prześladowaniach ludzi posiadających magię Rozumienia, nie chce wtrącać się do tego konfliktu. On już oddał wielkie usługi swojemu królestwu i poświęcił dla niego wszystko to, co było mu najdroższe. Zasłużył sobie na odrobinę spokoju.
Jednak nie dane jest mu go zaznać, gdyż przeznaczenie znów wyciąga po niego swą dłoń. W środku lata do jego chaty przybywają goście, a wraz z nimi przeszłość. Wróżka Dżina przepowiada mu, że odzyska dawno utraconą miłość. Cierń – starzejący się królewski skrytobójca i dawny nauczyciel Bastarda – ma własne powody, aby pragnąć jego powrotu do Koziej Twierdzy. A kiedy Błazen, dawny Biały Prorok, zjawia się ponownie, tym razem jako bogaty i czarujący lord Złocisty, namawia Bastarda do powrotu i podjęcia misji Katalizatora, który czyni innych bohaterami i na zawsze zmienia bieg wydarzeń.


Młody Bastard to nieprawy syn księcia Rycerskiego. Dorasta na dworze w Królestwie Sześciu Księstw, wychowywany przez szorstkiego koniuszego swego ojca. Ignoruje go cała rodzina królewska oprócz chwiejnego w swoich sądach króla Roztropnego, który każe uczyć chłopca sekretnej sztuki skrytobójstwa. W żyłach Bastarda płynie błękitna krew, ma więc zdolność do korzystania z Mocy.
____________________________________________________________________
Młody Bastard zakończył swą pierwszą misję dyplomatyczną. Zapłacił jednak wysoką cenę za wypełnienie zadania, ledwie ocalając życie i unikając kalectwa. Poturbowany i zgorzkniały, wbrew przysiędze złożonej królowi, zdecydował się na razie pozostać w Królestwie Górskim.
____________________________________________________________________
Królestwo Sześciu Księstw upada pod rządami zamozwańczego władcy, wciąż atakowane przez najeźdzców z Wysp Zewnętrznych. Młody skrytobójca Bastard wyrusza na poszukiwanie króla Szczerego, który powinien objąć tron. Posłuszny nieubłaganemu przeznaczeniu podąża trudnymi ścieżkami do krainy Najstarszych, gdzie od pokoleń nie postała ludzka stopa. Poznaje, co znaczy poświęcenie, lojalność i odwaga - za tę naukę przyjdzie mu zapłacić wysoką cenę.


Kapitan Timothy Granger pół życia służył na „Konstytucji”. Okręt był stary, pochodził jeszcze z czasów, gdy Ziemię zaatakowali obcy z kosmosu. Ludzkość odparła wroga i przygotowała się na kolejną inwazję, jednak od tamtej pory minęło wiele lat. Kapitan Granger i jego załoga nie zaznali już ognia walki i nie wierzyli, że obcy powrócą. Przestarzała „Konstytucja” stanowiła tylko relikt przeszłości i ślepy zaułek w karierze, na jej pokładzie gromadziły się wyrzutki floty. Admiralicja postanowiła wreszcie przekształcić stary okręt w muzeum. Nie takiego końca służby pragnął kapitan Granger. Obcy jednak powrócili, a nowoczesne okręty nie zdołały ich powstrzymać. Przestarzała i rozbrojona „Konstytucja” musiała ruszyć do walki. Była ostatnią nadzieją na ocalenie Ziemi…
_______________________________________________________________
Odparliśmy inwazję Roju. Na razie.
Ale obcy nie przestaną nas atakować. To nie ludzie. Nie mają oporów. Nie mają sumienia.
Nie znają litości.
Jednak w ogniu wojny narodził się bohater. Kapitan Timothy Granger na mostku starego okrętu, który dawno temu sprawdził się na polu bitwy, stawił opór wrogom. Tylko Granger może odkryć tajemnicę Roju. Tylko on znajdzie planetę, skąd pochodzą obcy. I zniszczy ich, zanim oni zniszczą nas.
Ocali nas.
Musi. Inaczej czeka nas zagłada.
________________________________________________________________
Ziemia płonie. Rój przemierza kosmos i podbija światy na swojej drodze. Opłakujemy miliony towarzyszy broni, którzy polegli na tysiącach zniszczonych okrętów. Wszyscy zginęli – miliony ojców, matek, sióstr i braci. Już czas, abyśmy zakończyli tę walkę. Pora na nasz ruch.
Nie ma zwycięstwa bez ofiar. Nie ma szkoleń ani nauki, jak zostać bohaterem. Tacy jak on powstają z krwi, ruin i zgliszczy. Podręczniki do historii naszych wnuków opowiedzą jego legendę i będą głosić chwalę poległych.






Wśród ludzi z plemienia Orosinich każdy chłopiec musi przejść rytuał wejścia w dorosłe życie, dzięki któremu będzie mógł pojąć swe miejsce we wszechświecie i odkryje swe dorosłe imię. Kielianapuna musi przeżyć kilka dni na szczycie Shatana Higo, aż bogowie ześlą na niego wizję. Ale Kieli czekał już od czterech dni i nocy, a teraz był zmarznięty, zmęczony, zrezygnowany i bardzo, bardzo zmęczony…
Kiedy się budzi, czując na swojej skórze zaciskające się ostre szpony i widzi, że na jego ramieniu siedzi srebrny sokół, ptak bardzo rzadki w jego górach, jest tak zdezorientowany, że nie wie, czy to się naprawdę dzieje, czy to tylko wizja zesłana przez bogów.
Powróciwszy do domu, bezimienny i ciągle jeszcze dziecko, Kieli staje się świadkiem zagłady jego wioski. Osada płonie, jego rodacy są bez litości zabijani. Chociaż to oznacza pewną śmierć, Kieli rzuca się w wir bitwy…
Wbrew wszelkim przewidywaniom, chłopiec przeżywa bitwę jako jedyny z ludu Orosinich. Jego pobratymcy zostali wybici co do nogi: mężczyźni, kobiety i dzieci.Kieli słyszy w myślach daleki głos: Wstań i bądź szponem swojego ludu…
Obraz ptaka na szczycie Shatana Higo był w rzeczywistości jego wizją nadania imienia. Już nie jest chłopcem o imieniu Kielianapuna. Teraz nazywa się Szpon Srebrnego Jastrzębia i musi pomścić śmierć swoich rodaków, nawet jeżeli zapłaci za to najwyższą cenę…
Pobierz




