BRK.part1.RAR
-
2010 FIFA World Cup South Africa -
AFL Australian Football League -
Avatar The Game -
Backyard Sports Sandlot Sluggers -
Bakugan Battle Brawlers Defenders Of The Core -
Bob The Builder -
Call Of Duty Black Ops -
Cars 2 The Video Game -
Colin McRae DiRT 2 -
Deal Or No Deal -
Don King Boxing -
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 -
Driver San Francisco -
F1 2009 -
FIFA 10 -
FIFA 11 -
FIFA 12 -
Grand Slam Tennis -
GRY WII -
Heavy Fire Afghanistan -
Iron Man -
Major League Baseball 2K11 -
Monster Jam Path Of Destruction -
NBA 2K12 -
Need For Speed Nitro -
Need For Speed The Run -
Need For Speed Undercover -
Pokémon Battle Revolution -
Power Rangers Samurai -
Shift 2 Unleashed PL -
Star Wars The Force Unleashed -
Summer Sports Paradise Island -
Super Paper Mario -
Table Football -
The Godfather II -
The Sims 3 -
Tiger Woods PGA Tour 11 -
Tiger Woods PGA Tour 12 -
Tom Clancy's Hawx 2 -
TRINE PS3 3D -
Tron Evolution 3D -
WALL-E -
Wipeout HD 3D -
Wipeout The Game -
WRC FIA World Rally Championship -
WWE '12 -
WWE All Stars -
WWE SmackDown vs. Raw 2011 -
X-Men Origins Wolverine -
Załoga G
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Sony Playstation 3
Strzelanina FPP opowiadająca o upadku utopijnej krainy, która łączy w unikalny sposób rozgrywkę single i multiplayer.
Brink to pierwszoosobowa strzelanina wyprodukowana przez studio Splash Damage, autorów Enemy Territory: Quake Wars oraz darmowego dodatku Enemy Territory do The Return to Castle Wolfenstein.
Splash Damage przenosi nas za sprawą Brink do 2045 roku, przedstawiając świat, który ucierpiał z powodu potężnej powodzi. Akcja osadzona została na terenie pływającej, futurystycznej metropolii o nazwie The Ark, będącej w zasadzie zbiorem setek niewielkich wysepek. Eksperymentalne, zbudowane ze zmodyfikowanego koralowca miasto stanowiło oazę spokoju, lecz obecnie znajduje się na krawędzi wojny domowej. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, że wyspa stała się azylem nie tylko dla swoich twórców oraz ich potomków, ale również dziesiątek tysięcy uchodźców, którzy szukają w The Ark schronienia przed brutalnością trawiącą resztę świata. Miejsce przewidziane dla pięciu tysięcy osób zamieszkuje dziesięć razy więcej. Powodem wybuchu konfliktu okazuje się nie tylko przeludnienie, ale i, paradoksalnie, fakt zamknięcia The Ark na wpływy z zewnątrz. Brak surowców, puste magazyny i niepewność jutra pchnęły ludzi do ostatecznych kroków. Tylko od gracza zależy, jak ukształtuje się przyszłość całej rasy ludzkiej.
To w jaki sposób toczyć się będzie rozgrywka, zależy w dużym stopniu od sposobu w jaki zbudujemy swoją postać. O ile niezliczona ilość kombinacji związanych z wyglądem bohatera nie ma wielkiego wpływu na rozgrywkę, to już umiejętności i modyfikacje broni przekładają się w znaczącym stopniu na możliwości naszego wojaka. Rozwój zdolności postaci postępuje dzięki punktom doświadczenia zdobywanym podczas gry, a broń rozbudowujemy i odblokowujemy dzięki specjalnemu trybowi wyzwań.
W czasie rozgrywki nie walczymy sami, lecz towarzyszą nam inni żołnierze bądź to kierowani przez sztuczną inteligencję czy też przez żywych ludzi. Brink skonstruowano w taki sposób, aby jak najbardziej zatrzeć różnice pomiędzy trybem jedno i wieloosobowym. W związku z tym każdy może dołączyć do naszej gry w dowolnym momencie i zastąpić postać sterowaną przez AI. Może to być zarówno nasz towarzysz broni (kooperacja) bądź też przeciwnik. Dzięki takiej budowie gra ma charakter wieloetapowych bitew, w których nacisk położony został na taktyczne planowanie.
Ponadto w czasie trwania potyczek musimy wykonywać szereg misji – część z nich jest obligatoryjna do tego by pchnąć fabułę do przodu, część to po prostu zadania poboczne, które możemy, ale nie musimy wykonywać. Misje mają na celu m.in. prowadzenie przesłuchań, pojmowanie jeńców, podkładanie ładunków wybuchowych, eskortowanie różnych jednostek, naprawianie uszkodzonych mechanizmów lub maszyn, czy zdobywanie konkretnych miejsc na mapie. W miarę postępów w grze otrzymujemy punkty doświadczenia, które następnie możemy wykorzystać aby zdobyć nowe przedmioty, bronie oraz opancerzenia.
Brink oferuje przejmującą ścieżkę dźwiękową, przeplataną realnymi efektami dźwiękowymi, które idą w parze z wysokiej jakości oprawą graficzną. Tę ostatnią zapewnia wykorzystanie silnika idTech 4 – najnowszego dzieła id Software, na bazie którego zaprojektowano są takie pozycje, jak Doom 4, czy też Rage. Domeną Brink są spore przestrzenie oraz szczegółowe zakątki pięknej, ale i jednocześnie nieprzystępnej The Ark.