rld-cx12.part3.rar
-
2010 FIFA World Cup South Africa -
AFL Australian Football League -
Avatar The Game -
Backyard Sports Sandlot Sluggers -
Bakugan Battle Brawlers Defenders Of The Core -
Bob The Builder -
Call Of Duty Black Ops -
Cars 2 The Video Game -
Colin McRae DiRT 2 -
Deal Or No Deal -
Don King Boxing -
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 -
Driver San Francisco -
F1 2009 -
FIFA 10 -
FIFA 11 -
FIFA 12 -
Grand Slam Tennis -
GRY WII -
Heavy Fire Afghanistan -
Iron Man -
Major League Baseball 2K11 -
Monster Jam Path Of Destruction -
NBA 2K12 -
Need For Speed Nitro -
Need For Speed The Run -
Need For Speed Undercover -
Pokémon Battle Revolution -
Power Rangers Samurai -
Shift 2 Unleashed PL -
Star Wars The Force Unleashed -
Summer Sports Paradise Island -
Super Paper Mario -
Table Football -
The Godfather II -
The Sims 3 -
Tiger Woods PGA Tour 11 -
Tiger Woods PGA Tour 12 -
Tom Clancy's Hawx 2 -
TRINE PS3 3D -
Tron Evolution 3D -
WALL-E -
Wipeout HD 3D -
Wipeout The Game -
WRC FIA World Rally Championship -
WWE '12 -
WWE All Stars -
WWE SmackDown vs. Raw 2011 -
X-Men Origins Wolverine -
Załoga G
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.