Wygraj dyskusję - Instytut Preswazji - pass pepperoniss.zip.002
-
● Motywacja i sukces -
● Sprzedaż bezpośrednia -
● Wywieranie wpływu -
♣_AUDIOBOOKI_ -
01 Cienie śmierci -
01 Stal i śnieg -
02 George R.R. Martin - Starcie królów -
02 Krew i złoto -
02 Sieć spisków -
Abrafaź i Piraci z Karaibów -
Alain Decaux - Churchill zwany lwem -
Alchemia sprzedaży -
AUDIOBOOKI (h-123) -
Biżuteria -
Brian Tracy -
Brian Tracy - Sila pewnosci siebie 1 -
Brian Tracy - Sztuka zamykania sprzedaży -
CD 1 -
CD 2 -
Chłopcy z Placu Broni AUDIOBOOK -
Chris Franchetti Michaels -
'Creative Beading' - magazyn australijski -
Deborah Roberti -
do corela -
do photoshopa -
e-book -
Ekspert Perswazji -
flasher -
gra o tron audiobook -
gry -
hakerzy umysłu -
Ingrid Moras -
Jaś I Małgosia -
Jill Devon & Liz Thornton -
Koraliki -
książki i wydania specjalne -
Laura McCabe -
Listy do M (111) -
niebrandowane firmware -
pluginy -
pozostałe - różni autorzy -
programy -
ramki -
rękodzieło -
Sowa Paweł - Magnes finansowy -
tematy wave -
tutoriale -
Wygraj dyskusję -
zachomikowane -
zjedz te żabe
„Wygraj dyskusję” to trening, który nauczy Cię jak przekonywać do swojej racji publiczność, przysłuchującą się dyskusji, w której Ty zabierasz głos. Szkolenie „Wygraj dyskusję” ukierunkowane jest bowiem na przekonanie publiczności a nie samego adwersarza, z którym dyskutujesz.
Zauważ, że niemal nigdy publiczne debaty nie służą temu, by jeden z dyskutantów uznał racje drugiego. W takich debatach nie chodzi bowiem o przekonanie rozmówcy - tylko publiczności, która przysłuchuje się takiej debacie. Głównym celem takiej dyskusji jest zatem wywołanie korzystnego wrażenia na publiczności i przekonanie jej do swoich racji lub też zniechęcenie publiczności do naszego przeciwnika, z którym dyskutujemy. Mogę zatem postawić tezę, że w przypadku takich debat nie chodzi o przekonanie rozmówcy tylko o jego pokonanie.
Debaty polityczne to tylko najbardziej wyrazisty przykład dyskusji, w której zachodzą takie prawidłowości. Wszelkie spotkania, w których uczestniczy co najmniej kilka osób to ogromne pole popisu dla tych, który chcą w oczach przysłuchującej się publiczności wypaść wiarygodnie i korzystnie. Mówiąc o publiczności mam na myśli osoby przysłuchujące się danej dyskusji. Mogą to być przecież pracownicy, członkowie zarządu, przyjaciele, znajomi z pracy, dziennikarze itd.
Trening „Wygraj dyskusję” nauczy Cię diagnozować najczęściej stosowane zagrania, którymi posługują się ludzie podczas wszelkiego rodzaju dyskusji. Owe zagrania to przeważnie pewne słowne fortele, dzięki którym nasi rozmówcy z większą lub mniejszą skutecznością sprowadzają nas na manowce. Nauczysz się im przeciwstawiać, a nawet samemu stosować różne techniki i dzięki temu pokonywać przeciwnika jego własną bronią.
Jestem przekonany, że znajomość technik erystycznych, które przedstawiamy w niniejszym treningu jest niezbędna wszystkim tym, którzy podczas dyskusji, podczas publicznych sporów chcą skutecznie bronić się przed demagogicznym wpływem innych osób.
Dlatego też szkolenie to stanowi lekturę obowiązkową dla polityków, dziennikarzy, prawników, managerów, PR-owców, działaczy społecznych i samorządowych, rodziców i zwykłych szeregowych pracowników. Innymi słowy dla wszystkich tych, którzy często dyskutują, biorą udział w debatach publicznych i rozmaitych spotkaniach.
Do płyt dołączona jest mapa technik, dzięki której będziesz mógł lepiej przyswoić przekazywaną przeze mnie wiedzę. Płyt możesz słuchać w domu, pracy, w samochodzie, podczas joggingu — wszędzie tam, gdzie zdecydujesz się zgłębiać tajniki praktyki perswazji i wywierania wpływu.
Instrukcja pobierania
Pobierz wszystkie party i rozpakuj przy pomocy prgramu typu winrar używając hasła zawartego w nazwie pliku