Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Player one - Cline Ernest.rar

edmund144 / !!! 2. Do czytania / A tu dużo nowych ebooków / Player one - Cline Ernest.rar
Download: Player one - Cline Ernest.rar

1,41 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek


Rok 2044. Kryzys zmienił największe mocarstwa w kraje Trzeciego Świata. W Ameryce ludzie głodują i zamarzają na ulicach miast - osiedli slumsów i przyczep kampingowych.
Jak większość ludzkości osiemnastoletni Wade ucieka od rzeczywistości i cały wolny czas spędza w OASIS, globalnym wirtualnym świecie, w którym każdy może być tym, kim chce. To internet nowej generacji, wszechobecna symulacja, gdzie można robić wszystko - żyć, uczyć się, bawić i kochać.
I jak większość ludzkości Wade marzy, że to właśnie on znajdzie niezwykłą szansę na zmianę, klucz do kolosalnej fortuny i absolutnej władzy ukryty w tym wirtualnym świecie przez twórcę OASIS, ekscentrycznego geniusza-multimiliardera Jamesa Hallidaya.
Przez pięć lat miliony ludzi bezowocnie próbowały go złamać, by zdobyć nagrodę, wiedząc tylko tyle, że zagadki Hallidaya odnoszą się do popkultury, którą uwielbiał – końca XX wieku. I przez lata miliony odkrywały podczas tych poszukiwań nowe znaczenie ucieczki od rzeczywistości i pogoni za szczęściem, obsesyjnie studiując ikony Hallidaya - enigmatyczne wskazówki, których nie odczyta nikt, kto nie jest maniakiem gier, filmów i muzyki z lat 80.
Nagle Wade odkrywa pierwszą zagadkę...
Cały świat patrzy, tysiące przyłączają się do polowania – wśród nich potężni wirtualni gracze gotowi popełnić bardzo realne morderstwo, by przeszkodzić Wade’owi . Teraz Wade może zrobić tylko jedno, żeby przeżyć – wygrać. Ale żeby wygrać, musi porzucić doskonały wirtualny świat i stanąć twarzą w twarz z życiem i z miłością – w realu, z którego tak rozpaczliwie chciał uciec.
Stawką jest świat.
Celem - najwyższa nagroda.
Jesteś gotowy?


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Królestwu Valdemar zagraża mistrz sztuk czarnoksięskich, Ancar z Hardornu. Księżniczka Elspeth, herold i następczyni tronu", wyrusza po pomoc do doliny Klanu Tayledras.Tam, między Sokolimi braćmi, chce zgłębiać tajniki magii. Kraina Tayledras nie jest jednak bezpiecznym schronieniem - księżniczkę Elspeth porywa wir wojny i magii. Kamień - serce, z którego Klan czerpał magiczną moc, został zniszczony i zamieniony w źródło zła. Elspeth i jej sprzymierzeniec, Mroczny Wiatr, muszą walczyć o ocalenie ludu.

obrazek

Trzeci tom "Trylogii wojen magów". Skandaron, Czarny Gryf, stał się legendą za życia. Kiedyś walczący bohater - teraz jest wyrocznią we wszystkich sprawach. Lecz młode pokolenie niecierpliwi się: synowie Skandarona marzą o tym, aby także wyróżnic się i dorównać bohaterskim rodzicom. Sprowadza to na nich mroczne siły, z którymi dawniej dzielnie zmagał się Czarny Gryf... Ta pełna fantastycznych przygód książka odtwarza prehistoryczne dzieje Valdemaru.

obrazek

Drugi tom "Trylogii wojen magów". Oto mija dziesięć lat od chwili, gdy kataklizm zabił Urtha, największego maga wśród żyjących, a jego ludzi rozproszył po świecie. Cały rok zajęła im przeprawa przez niebezpieczne ziemie w poszukiwaniu schronienia, a przez dziewięć lat wznosili Białego Gryfa, który stał się ich siedzibą. Jednak będą musieli stawić czoło nieznanym wrogom, pragnącym z a wszelką cenę zniszczyć Białego Gryfa...

obrazek

Trylogia "Wojen Magów", ksiega I. Czarodzieje, telepaci i uzdrowiciele, dowodzeni przez czarodzieja Urtho, desperacko walczą o uchronienie Tantary przed magiem Ma'arem, którego zła moc zalewa kraj. Żołnierze muszą stawić czoło nie tylko groźbie tortur i śmierci z rąk wroga, ale też konfliktom wewnątrz obozu. Trzyma ich w ryzach Skandranon, wspaniały podniebny wojownik, Czarny Gryf. W obliczu ataku na fortecę Urtho, Skandranon wyrusza na tajną misję poza linię wroga. Wszyscy niecierpliwie czekają na jego powrót...

obrazek

Trzeci tom z cyklu "Morgaine". Klucznica zamykająca Bramy Świata i jej giermek przybywają z tonącego Shiuanu do krainy zwanej Azeroth, gdzie stoi, ogarnięta ogniami, gwiezdna Brama. To ją Morgaine musi zapieczętować. Za ich przyczyną spada na tę spokojną krainę przerażająca klęska - przybywają hordy z Shiuanu, zdecydowane podbić nową ziemię i pomścić swą utraconą planetę. W Azeroth jednakże pojawia się dodatkowy czynnik: na trzeciej planecie, oprócz rasy ludzkiej, żyją i sprawują rządy qhalowie, przodkowie ludzi. A qhalowie są poza zasięgiem ludzkiej wiedzy...

obrazek

Od wydarzeń opisanych w trylogii minęły trzy lata. Atevi wybudowali właśnie swój pierwszy prom kosmiczny i wraz z Brenem Cameronem wyruszają na Feniksa. Niemal w tym samym czasie Ziemianie ze statku wycofują swoich ludzi z planety, rozpoczynając bardzo ryzykowna grę polityczną. Czy i tym razem Bren zapobiegnie konfliktowi i w obliczu zbliżającego się z kosmosu zagrożenia zjednoczy obie rasy.

obrazek

Od czasu odlotu międzygwiezdnego statku Feniks tylko jeden przedstawiciel ludzkich kolonistów ma prawo utrzymywać kontakty z atevi. Jest nim paidhi - ambasador, tłumacz i sprzedawca zaawansowanych technologii w jednej osobie. Trzeba przyznać, że w społeczeństwie, w którym zabójstwa są jedną z form negocjacji, Bren Cameron - paidhi - radzi sobie nadspodziewanie dobrze. Do czasu... Po prawie dwustu latach nieobecności, ziemski statek kosmiczny Feniks powraca. Wypracowana przez wiele lat równowaga pomiędzy ludźmi a atevi zostaje zachwiana. Obie strony są o krok od nowego konfliktu. Wydaje się, że tylko Bren Cameron może ocalić planetę przed zagładą...

obrazek

Feniks, ziemski statek kosmiczny, skierowany do eksploracji układu T-230, wychodzi z nadprzestrzeni w miejscu, którego nie zaznaczono na żadnej z gwiezdnych map. Zapasy paliwa są niemal wyczerpane, następny skok jest niemożliwy. Kapitan musi wydać rozkaz lądowania na obcej, niezbadanej planecie. Wkrótce Ziemianie orientują się, że nie są na niej sami. Dochodzi do pierwszego w historii ludzkości kontaktu - z rasą wojowniczych atevi. Zależeć od niego będzie los załogi Feniksa oraz przyszłość miliardów ludzi, zamieszkujących galaktykę...

obrazek

Opadają kurtyny pomiędzy światami. Nastaje nowe objawienie… Wydarzenia te biorą swój początek w odległej przeszłości, sięgając do wybuchu trwającej po dziś dzień wojny pomiędzy ukrytymi w mroku Nieśmiertelnymi, kiedy to w końcu Forma czarodzieja Mauryla zdołała stawić czoło Cieniom przywołanym z Chaosu. Tristen jest ową Formą; i mniej, i więcej niż człowiekiem. Odnosi sukcesy, zwalczając fale złej magii, dzięki czemu jego przyjaciel Cefwyn zyskuje zarówno królestwo, jak i prawdziwą miłość. Ale Linie utrzymujące świat w ryzach przesuwają się. Bezlitosny wróg szykuje się do bitwy. Tristen ponownie dobędzie miecza, którego ostrze naznaczone jest po jednej stronie słowem “Iluzja", a po drugiej - “Prawda". Tym razem jednak stanie w obliczu czegoś więcej niźli tylko wojna i kolejny pretendent do cefwynowego tronu. Cienie, które ujrzy, przybyły wprost ze Spustoszenia - erupcji ciemności zalewającej świat niczym atrament.

obrazek

Istnieje wielka różnica między czarami a czarną magią, różnica uwypuklona w zmaganiach dwóch tajemniczych osobistości: Mauryla i Hasufina. Tristen stanowi oręż w tej odwiecznej wojnie. Zawezwany i powołany do życia przez czarodzieja Mauryla, stoi w obliczu swojej pierwszej zimy, jakkolwiek posiada kształt i pamięć młodzieńca. Potężną bronią jest także jego miecz. Ostra klinga, naznaczona po jednej stronie słowem "Iluzja", a po drugiej - "Prawda", pomogła młodemu Cefwynowi zasiąść na tronie Ylesuinu, natomiast Tristena przywiodła do władzy w kraju Amefel. Powiewają już szkarłatne sztandary zwiastujące rychłą wojnę. Buntują się ambitni możnowładcy, religijni fundamentaliści zakłócają spokój królestwa Cefwyna, uchodźcy gromadzą się u granic. Tristen musi sięgnąć po miecz i skorzystać z sihhijskiej magii, której się wyrzekł. Jest dzieckiem przeznaczenia, istotą stworzoną do walki w zamierzchłym i straszliwym konflikcie, wykraczającym poza zdolności pojmowania zwykłych śmiertelników.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności