Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Olaf Sawajner - Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa.pdf

ebooki-download / EBOOKI (FREE) / PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / Własna firma / Olaf Sawajner - Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa.pdf
Download: Olaf Sawajner - Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa.pdf

1,03 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Olaf Sawajner - Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka NorrisaDlaczego sprawna komunikacja i umiejętność wywierania wpływu - gwarantują sukces w marketingu i zarządzaniu?

W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak:
▪ Telemarketing (w szerokim znaczeniu)
▪ E-marketing.
▪ Marketing polityczny.
▪ Marketing partyzancki.
▪ Marketing reklamowy stargetowany.
▪ Czarny marketing.
▪ Kampanie społeczne.
▪ Marketing masowy.
▪ Marketing wirusowy.
▪ Marketing szeptany.
▪ Marketing adresowany do podświadomości.
▪ Marketing publiczno-happeningowy (eventowy).
▪ Badania marketingowe rynku.

Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Chomikuj free transfer
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Miłosz Młynarz - Idealny pracownikJak zatrudnić właściwego kandydata do pracy w Twojej firmie? Tajniki skutecznej i efektywnej rekrutacji w małych i średnich firmach. Co by było gdybyś miał podwładnych, którzy zapracują na zyski Twojej firmy? Nie trzeba ich wymieniać co trzy miesiące? Będą spełniać swoje obowiązki rzetelnie i z zaangażowaniem? Chciałbyś wiedzieć, jak dzięki zwykłemu pozyskiwaniu pracowników osiągnąć te cele? A czy wiesz, że po prostu informując ludzi o wynikach ich starań o pracę zbudujesz pozytywny wizerunek Twojej firmy, bo Twoja konkurencja o tym nie pomyślała? Jeśli uważasz, że nie da się tego zrobić bez kosztownej pomocy agencji doradztwa personalnego, drogich konsultantów, psychologów, specjalistów konsultingu, zarządzania i innych wymyślnych nazw, testów, wielogodzinnych rozmów, słowem straty czasu i pieniędzy - jesteś w błędzie! Przy minimalnym nakładzie sił i środków oraz prostych ludzkich umiejętnościach słuchania i rozumienia Twoja firma może samodzielnie pozyskać nowych pracowników, którzy będą dla niej pracować wydajnie i sumiennie.
Olaf Sawajner - Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka NorrisaDlaczego sprawna komunikacja i umiejętność wywierania wpływu - gwarantują sukces w marketingu i zarządzaniu? W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak: ▪ Telemarketing (w szerokim znaczeniu) ▪ E-marketing. ▪ Marketing polityczny. ▪ Marketing partyzancki. ▪ Marketing reklamowy stargetowany. ▪ Czarny marketing. ▪ Kampanie społeczne. ▪ Marketing masowy. ▪ Marketing wirusowy. ▪ Marketing szeptany. ▪ Marketing adresowany do podświadomości. ▪ Marketing publiczno-happeningowy (eventowy). ▪ Badania marketingowe rynku. Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.
Sebastian Kątek - Strategia sukcesu firmyW jaki sposób prowadzić coraz bardziej dochodowy biznes i mieć więcej czasu dla rodziny, przyjaciół i na własne przyjemności? Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów - by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie. Co zapewnia System Strategii: Dzięki Systemowi łatwiej i szybciej pozyskujesz nowych klientów. Jest lekarstwem dla przedsiębiorców na chroniczny brak wolnego czasu dla siebie i rodziny. Przestajesz przejmować się niespodziewanymi zdarzeniami, bo dobrze wiesz, co będziesz robić jutro, za miesiąc, rok, a nawet za 10 lat. Daje Ci to poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Koniec z marnowaniem czasu na zbędne rzeczy, które pozbawiają Twoją firmę efektywności. Poświęcasz mniej czasu na pracę w firmie, a dochody w tym samym czasie rosną - biznes doskonale funkcjonuje przy minimalnym udziale właściciela. Praca, zamiast Cię męczyć daje Ci więcej satysfakcji i zawsze jesteś wypoczęty.
Kornelia Przedworska - Praktyczny marketing w małej firmieJak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Co zrobić, aby nie zajęło Ci to całego życia? „Praktyczny marketing w małej firmie” to pozycja, którą można traktować jako kurs marketingu dla właścicieli i pracowników MSP. Autorka przedstawia zestaw wielu technik i narzędzi pozwalających firmie na skuteczne działanie w zakresie jej relacji z otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem klienta jako kluczowego czynnika sukcesu rynkowego. Lektura tej pracy nie tylko może wzbogacić wiedzę przedsiębiorców, ale także dostarcza wielu praktycznych zasad oraz wskazówek, które niewątpliwie powinny zostać wykorzystane w działalności gospodarczej. Czym jest Praktyczny Marketing? W skrócie można powiedzieć, że praktyczny marketing, to wszelkie czynności, które sprawią, że mała firma potrafi się zmienić w duże i bardzo dochodowe przedsiębiorstwo. Nie jest to ten sam marketing, o którym możesz czytać w książkach zagranicznych autorów albo uczyć się w szkole...
Scott Lewis, Dr Joe Vitale - Marketing ImpulsowyJak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów. Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”: ▪ Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? ▪ Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację ▪ Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej ▪ Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę ▪ Zasada “O mały włos” ▪ Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące ▪ Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza ▪ Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie? ▪ Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze ▪ Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze ▪ Osobiście zaadresowane listy do klientów ▪ Znajdź odpowiednie “połączenie” ▪ Przyciągaj ludzi jedzeniem
Jakub Wicher - Marketing alternatywnyPoznaj sposoby na to, aby małym kosztem zwiększać zyski firmy poprzez marketing alternatywny. Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm. Co możesz zyskać dzięki tej książce: ▪ Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się ▪ Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy ▪ Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa ▪ Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem ▪ Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą ▪ Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji. Czego jeszcze dowiesz się z tego ebooka? ▪ Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy? ▪ Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"? ▪ Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go? ▪ Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach? ▪ Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?
Anna Szymańska - Fundusze Unijne i EuropejskieFundusze unijne i europejskie - czyli jak zdobyć środki z funduszy unijnych i jednocześnie nie oszaleć w gąszczu przepisów. Wiesz już, ile dostanie Twoja firma z 90 mld euro, które otrzyma Polska z kasy UE w latach 2007-2013? Odpowiedź na to pytanie zależy w ogromnym stopniu od Ciebie. Jeśli podejdziesz na poważnie do pozyskiwania środków unijnych, Twoja firma może dostać potężny zastrzyk finansowy. Musisz się jednak wiele nauczyć zanim zaczniesz pisać naprawdę skuteczne wnioski i otrzymywać silne wsparcie finansowe dla swoich projektów. Anna Szymańska, która zajmuje się pozyskiwaniem środków unijnych od 1992 roku, a w okresie 2004-2006 pozyskała ze środków unijnych ponad 100 mln złotych (!!!), nabyła już tyle wiedzy i doświadczenia, że mogłaby napisać o tym książkę...
Jacek Jerzycki - Upadłość nie jest klęskąJak nie popełniać błędów, które mogą doprowadzić Twoją firmę do upadłości i jak podnieść się po porażce? Jeśli poważnie traktujesz swoją działalność gospodarczą, z pewnością chciałbyś się dowiedzieć: ▪ Jak - prowadząc interes - przygotować się na ewentualność upadłości, jeśli nie da się jej uniknąć. ▪ Co zrobić, żeby upadłość firmy nie pozbawiła Cię majątku. ▪ Co robić żeby uratować ile się da, jak sytuacja wymknie się spod kontroli. ▪ Czego nie robić, gdy już zaczynają się poważne problemy. ▪ Jak radzić sobie z upadłością żeby nie popaść w jeszcze większe kłopoty. ▪ Na co szczególnie uważać żeby nie narazić się na zarzuty karne. ▪ Co robić, gdy już parę błędów zostało popełnionych. Możesz dowiedzieć się także jak do upadłości nie dopuścić - w końcu chcesz zarabiać na swojej firmie, a nie ją likwidować.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności